Ga naar inhoud

Dragen van de band, drukband....


Aanbevolen berichten

Lieve Allemaal,

ik heb de laatste tijd een aantal vragen gekregen hoe je de band moest dragen.

We hebben al een aantal tips gezien, hoe je de band kunt verbergen.

Per PC verschilt hoe lang je de band moet dragen.

Houd je aan de voorschriften van je eigen PC.

En ook niet iedereen hoeft een band te dragen.

Op dit moment ben ik 3 wkn PO.

De band geeft een extra steun die ik eigenlijk wel prettig vind. Iedereen zal dit anders ervaren.

ALS je de band moet dragen van je PC heb ik een aantal foto's gemaakt, hoe ik mijn band draag.

1: de band laag op de onderrug.

2: over de zijkant van je borsten

3: sluiten boven de borst.

DSC 5462

Daarna doe ik mijn BH over de band.

DSC 5463

Aan de achterkant, komt mijn band net onder mijn BH uit. (ik heb wel een brede band aan mijn BH zitten)

DSC 5468

Ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben.

SUCCES!!!!

groetjes,

TietenPietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

deborah!

Dank je.....

had er een paar vragen over gekregen... en ik bedacht me dat we allemaal trots onze boobies laten zien...

uiteraard geeft een kliniek veel info.. maar als je dan thuis bent is het toch wel handig dat je het je allemaal nog herinnert.

ik hoef nog maar een weekje... (denk dat ik m zelfs ga missen)....

maar voor de personen die nog een band moeten dragen... kan het wel eens handig zijn (hoop ik!)

liefs,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij zei de ene verpleegster 4 weken en de ander 6 weken dus ik denk ook dat ik m wat langer aanhou

vooral 's nachts al is het alleen al voor het gevoel.

En aangezien ik 3 september weer ga werken ( ben dan 4 weken po ) en ik werk in de horeca

denk ik dat het slim is om de sportbh nog aan te houden in het begin, lijkt me wel slim toch?

Ga dan kijken of ik in mn vrije tijd een gewone bh kan dragen en op m'n werk nog even die.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En aangezien ik 3 september weer ga werken ( ben dan 4 weken po ) en ik werk in de horeca

denk ik dat het slim is om de sportbh nog aan te houden in het begin, lijkt me wel slim toch?

Ga dan kijken of ik in mn vrije tijd een gewone bh kan dragen en op m'n werk nog even die.

xxx

lijkt me idd een beter idee om die sportbh wat langer door te dragen als je in de horeca werkt....

is best pittig met die dienbladen en volle glazen erop!

zelf vind ik die bh wel prettig zitten , en zelf met die kliniek bh heb ik nu vulling!!!!!

dus vind ik het helemaal niet erg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha wat een leuk idee om te laten zien hoe je band op verschillende manieren kunt dragen. ik heb niks gehoord over een band.. waar dient die precies voor en zal ik er dan ene nog kopen? krijg volgende week mn borstvergroting + tepelcorrectie. liefs caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de horeca die ik werk ( vergeten te zeggen hihi ) ik maak taarten allerlei soorten, ovengebak, bavroises, dus veel met de oven en hobart ( grote beslagkom met garde ) en met de hand opmaken en uiteraard schoonmaakwerkzaamheden.. Moet na 4 weken denk ik niet al te veel problemen opleveren denk ik toch? Wel rustig aan uiteraard maar hoop wel dat het dan goedkomt..

xx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi, goed idee met die foto's! Ik kwam gisteren voor controle bij de pc en die werd boos: band zat niet goed. Nouja, ik had precies de instructies van de verpleging gevolgd en zelfs een penmarkering op de band laten aanbrengen hoe strak die moest. Nou, dat moest veeeeeel strakker; zeker 15 cm verder sloot hij de band! Heb nu het gevoel dat ik nauwelijks nog kan ademen, een soort korset op je rug en je borst. Het is voor een goed doel, maar prettig vind ik anders. Dus, volg instructies van TP en trek 'm strak aan!

succes

enne....even wat anders. Ik heb een zwarte BH van de kliniek, maar wil ook graag een witte makkelijker met kleding. Ik heb er eentje aangeschaft van FILA, maar dat vond mijn pc dus echt helemaal niets. Draag de zwarte weer dag en nacht, maar wil er wel een goede witte bij. Wij heeft een goed advies? Hunkemoller ben ik geweest, die hadden geen geschikte.....misschien via internet? tenx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elmato!

Ik had er eentje van het ziekenhuis meegekregen maar heb er zelf ook een andere bij gehaald..

En als ik eerlijk ben komt die gewoon bij de Hema vandaan voor 16 euro en hij zit prima. Wel strak

maar moet ook wel :6:

Tijdens de controle is hier ook niks over gezegd en het houd alles prima op z'n plek..

Verschild mss ook per pc..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een sportbh van die site :)

mijn sportbh ga ik na die 6 weken ook nog dragen op mn werk denk ik. gewoon voor de zekerheid :)

draag nu ook nog dat drukverband, 4 weken en 2 dagen po :), zou ik deze overdag al mogen uitlaten?

ik zou hem wel aandoenals ik thuis ben en in auto enzo maar tijdens werk valt hij toch redlijk op vind ik door de dikke rand (is anders dan die witte...)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een sportbh van die site :)

mijn sportbh ga ik na die 6 weken ook nog dragen op mn werk denk ik. gewoon voor de zekerheid :)

draag nu ook nog dat drukverband, 4 weken en 2 dagen po :), zou ik deze overdag al mogen uitlaten?

ik zou hem wel aandoenals ik thuis ben en in auto enzo maar tijdens werk valt hij toch redlijk op vind ik door de dikke rand (is anders dan die witte...)

xx

cecilia,

wat heeft je PC gezegd... er zijn mensen die hem wel 6 wkn dag en nacht moeten dragen. Vandaar mijn tip in het begin om altijd na het advies van je PC te luisteren.

met autorijden zou het nog wel eens handig kunnen zijn... maar hoe krijg je dat ff snel eronderuit??? misschien even de wc inglippen voordat je aan het werk gaat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi, goed idee met die foto's! Ik kwam gisteren voor controle bij de pc en die werd boos: band zat niet goed. Nouja, ik had precies de instructies van de verpleging gevolgd en zelfs een penmarkering op de band laten aanbrengen hoe strak die moest. Nou, dat moest veeeeeel strakker; zeker 15 cm verder sloot hij de band! Heb nu het gevoel dat ik nauwelijks nog kan ademen, een soort korset op je rug en je borst. Het is voor een goed doel, maar prettig vind ik anders. Dus, volg instructies van TP en trek 'm strak aan!

succes

enne....even wat anders. Ik heb een zwarte BH van de kliniek, maar wil ook graag een witte makkelijker met kleding. Ik heb er eentje aangeschaft van FILA, maar dat vond mijn pc dus echt helemaal niets. Draag de zwarte weer dag en nacht, maar wil er wel een goede witte bij. Wij heeft een goed advies? Hunkemoller ben ik geweest, die hadden geen geschikte.....misschien via internet? tenx

Elmato,

ik kreeg van Koopmann de complimenten dat ik m goed aan had.

hoorde van meerdere mensen dat het toch wel eens moeilijk is, hoe de band nu precies weer aan moest.

Ik mocht de band dan ook losser doen van Koopman... (zeker 7 cm)

Dus heeft hij nieuwe strepen gezet op de band...

Die fila had ik ook besteld via internet... zit me niet zo lekker als de kliniekbh... dus draag ik idd gewoon de kliniekbh...

welke overigens idd te koop zijn.

succes!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tietenpietje

ik heb zelf dat drukverband gevraagd aan verpleegster dus weet niet hoelang het zou moeten.

weet ook niet hoe hard ik deze eigenlijk moest aanspannen.

maar denk dat :1boobs: wel goed zitten :D

ik draag het vaak (als ik thuis ben) boven mijn tshirt omdat hij dan beter blijft zitten (anders verschuift hij soms) dus dan doe ik hem gewoon in de auto uit he :)

tijdens mij normaal werk kan ik hem wel aanhouden een hele dag (ben dan alleen) maar op bureau minder.

zou hem dus ook enkel dan uitlaten...

wat zou jij doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tietenpietje

weet ook niet hoe hard ik deze eigenlijk moest aanspannen.

ik draag het vaak (als ik thuis ben) boven mijn tshirt omdat hij dan beter blijft zitten (anders verschuift hij soms) dus dan doe ik hem gewoon in de auto uit he :)

wat zou jij doen??

cecilia,

als de band "afzakt" zit deze niet strak genoeg.... bij mijn 1e foto hierboven, zie je dat ie op mijn rug echt in mijn huid drukt zeg maar.

Wat elmato ook schrijft, is dat de band ECHT strak moet zitten en dan zakt ie niet af...

ikzelf ga de band zeker nog dragen en dan nog snachts als extra steuntje voor mijn borsten.

DE FUNCTIE van de band is, wat de PC mij verteld heeft, om de pockets gesloten te houden, zodat je prothese niet eruit kan schieten en/of kan draaien. op deze manier kan je borstspier beter genezen.

Je prothese wordt dus beter op zijn plaats gehouden.

het zakken kan beter gaan met deze band, maar daar is de band niet echt voor.... wat ik begreep van de arts dan!

correct me if i'm wrong anyone!

He vrouw, goed idee van die foto's....want ik had de band in eerste instantie ook niet goed zitten....

te hoog op mijn rug....... :106:

Maar ik weet zeker dat ik hem volgende week ga missen...... :103:

Liefs Cajo

hey Cajo,

dacht dat het daarom wel een goed idee was om het te plaatsen in een nieuwe topic....

mocht iemand de band nog moeten gaan dragen en zich afvragen... hoe zat het ook al weer... ;)

MAAR... ik ben natuurlijk geen expert.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal, het blijft toch allemaal wonderlijk, die band en bh en hoe die moet en hoe lang etc. Ik heb 2 vriendinnen die allemaal in augustus door verschillende artsen van de bergmankliniek in Den Haag zijn geopereerd; we hebben alle 3 een ander advies gekregen:

-geen band, maar tape tot een week, en sportbh 4 wkn

-band 2 weken en sportbeha 4 wkn

-band 4 wkn en sportbeha 6 wkn

Waarom heb ik de strengste?!?

Ik moet volgende week weer op controle komen; hoop dat mijn nieuw bestelde BH door de strenge keuring komt.

groetjes weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.