Ga naar inhoud

Crescent borstlift met prothesen: Ervaringen?


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik ben niet bekend met de gang van zaken op fora, dus weet nog niet echt hoe ik de Tags etc. moet gebruiken.

Ben al een tijdje aan het sparen voor mijn BV en wil op deze manier graag wat meer info verzamelen over de normale prijzen, goede chirurgen en de te verwachten resultaten.. Ben heel bang dat ik een soort droombeeld heb van hoe mijn borsten eruit moeten gaan zien. Ik hoop iemand te vinden met soortgelijke borsten!

Leuk dat je hier ook je hart kan luchten en je ook de minder leuke kanten te horen krijgt!

Ik hoop snel bij te leren en wens iedereen veel succes!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Bambi

Welkom op het forum! :viannen_01:

Je zoekt een goede plastisch chirurg in Belgie? Ik ben zelf bij dr. Demeyere in Gent geweest (kliniek Artemedis) Ben over hem zeer tevreden, en velen met mij hier op het forum. Je kunt hem eens opzoeken in de zoekfunctie rechtsboven in het scherm.

Bij hem kost een bv 3000 euro

Dan heb je nog Plovier, waar heel veel over te lezen valt hier. Hij heeft zijn kliniek in Overijsse en verder is er nog dr. D'hondt. Ook een hele goede chirurg en heel goed in de uitleg. Consult bij hem kan een uur duren en ik was zeer tevreden over dat consult, net als over het consult bij dr. Demeyere trouwens.

Wat een bv bij Plovier precies kost, weet ik niet, dacht rond de 2700 euro en bij D'hondt zou ik het echt niet weten. Je zou eens op zijn website kunnen kijken. Gewoon even googelen op de artsen :)

Heel veel lees- en forumplezier

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames!

Ik ben al een paar jaar info aan het zoeken over mijn bv, ik ben onzettend precies over hoe alles eruit moet gaan zien en ben ook bang dat ik teleurgesteld ga worden. :unsure:

Heb overlaatst ontdekt dat er ook zoiets is als een kleine lift van de borsten. (zogenaamde "Crescent Mastopexy")

Hierbij wordt een kleine incisie gemaakt boven te tepel en kan die hierdoor tot drie cm worden gelift.

Ik zou dit graag combineren met en bv, maar ik vind amper info over deze procedure. Weet zelfs niet of er pc's zijn in BE die dit doen? Alle info en raad is welkom! Zal zo snel mogelijk eens fotootjes posten van mijn borstjes om een beter idee te krijgen of ik wel in aanmerking kom!

Thxx! x :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heb je al een consult gehad bij een pc? Die zal je kunnen zeggen of dit mogelijk is? Ik heb hier al foto's gezien van meiden die door Plovier geopereerd zijn die ook alleen een tepellift hebben gehad, was erg mooi! Ikzelf heb wel een volledige lift gehad (lollypop), maar dat was ook zwaar nodig, had alleen nog maar hangvellen ;-(

Als je een foto post kunnen we misschien een beter beeld vormen, ben benieuwd!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tepellift? Die lift je tepels alleen.... niet echt heel je borst. Nadeel is ...als er protheses inkomen, er druk op je littekens komt en daardoor je tepelhof vergroten.

Je zou ook een donutlift kunnen kiezen, die lift ietsje meer.. littekens ronddom je tepelhof. Je tepelhof kan hiermee ook weer wat verkleind worden.

Mocht je tepelhof dan weer oprekken door de protheses, dan kom je uiteindelijk weer op het formaat uit, waar je opzat voordat je tepelhof iets verkleind werd.

Zijn meerdere klinieken die dit doen, alleen noemen ze het anders zoals jij hier omschrijft :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.