Ga naar inhoud

Pijn/jeuk zijkant borsten. 6wkn po


Sizzlie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben inmiddels 6wkn po.

Heb mijn eerste bh en bikini gekocht.

Jeej 70D!

Op zich gaat alles goed! Kan zo goed als alles weer ook al probeer ik zware dingen tillen etc nog zoveel mogelijk te vermijden.

Officieel mag ik weer sporten zoals voorheen. Ook met gewichten ed. Zouden jullie dit nu alweer doen? Ik slaap nog wel met de sport bh en thuis heb ik hem ook nog aan. Als ik wegga wissel ik af met de gewone bh. Jeeej geen vulling hahaha... Zo raar! De verkoopster pakte een 70d dus ik zei: nou die is veel te groot dje gaat nooit passen. Maar het paste wel degelijk hahaha!

Nu heb ik een vraag:

Ik heb pijn/jeuk aan de zijkanten van mijn borsten. Net alsof de zijkant van de bh te strak heeft gezeten. Zo'n gevoel is het. Met of zonder bh. En gedurende de hele dag. Soms minder soms erger. Komt jullie dit bekend voor?

Het is niet bij het litteken.

(rechts geneest niet mooi. Blijft denk ik wel zichtbaar omdat hij zo hoog zit).

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Mooie maat hoor 70d :43:

Het gevoel wat je beschrijft komt mij persoonlijk niet bekend voor, alhoewel 'jeuk' me wel een logisch verschijnsel lijkt ivm het herstel?

Heel soms voelde ik een gek soort pijn, maar die was alleen aanwezig aan 1 borst aan de zijkant, en dan ook echt alleen als er een laken of shirt tegenaan kwam. Dit had met de zenuwen te maken die beschadigd waren ofzoiets vertelde ze me.

Wellicht zijn er anderen die je verhaal herkennen?

Met gewichten sporten, hmz... vaak voelt het voor jezelf nog 'niet goed' aan als je het probeert. Van die lichte gewichtjes zou misschien nog kunnen, maar echte halters e.d.... ik denk dat je dit nog niet kan, puur door het gevoel dat het gewoon nog klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sizzlie!

ik ben nog maar 2 wkn PO....

MAAR... heb wat jij beschrijft wel eens gehad. Dit had te maken dat mijn omvang te klein was (ondanks dat ik normaal wel die omvang had!)...

ik heb toen een zelfde soort bh gekocht. omvang groter, cup 1 maat kleiner maar de beugel zat dan wat breder waardoor deze prettiger zat.

verder heb ik bij de sluiting aan de achterzijde de bh band ietsje ingekort zodat ie toch weel op een strakkere omvang zat zeg maar.

ik moet het nu nog doen met een kliniek bh... dus zal strakjes waarschijnlijk ook even goed moeten zoeken naar een fijne bh...

mijn borsten hebben altijd al wat naar buiten (ik zeg wel eens om het hoekje?!) gezeten... vandaar dat ik daar voorheen al wel eens last mee had...

misschien heeft iemand anders nog iets!!!!

succes!!!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.