Ga naar inhoud

Aangeboden: cheque ter waarde van 2500,- te besteden bij ACCZ kliniek!


Lavendel

Aanbevolen berichten

Aangeboden: cheque ter waarde van 2500,- te besteden bij ACCZ kliniek!

Geachte forum bezoeker,

Bij deze bied ik een cheque aan van het ACCZ ter waarde van 2500,- !! Vrij te besteden.

Vaste prijs is 2000,-. Toch snel 500 euro verdiend op een ingreep.

Bij interesse gelieve contact opnemen op 06-24605653 of via mail esc_sanders@outlook.com.

Grtjs en tot horens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En u bent? medewerker van Accz? Of heeft u deze check gewonnen bij het een of het ander?

Ja, ik ben nieuwsgierig aangelegd en vroeg het me af :106:

grtjs BB

wordt nu ook wel erg nieuwsgierig....

als je toch een "cheque" weggeeft.... dan lijkt het alsof je afziet van je operatie? Als dat zo is, wat is dan je reden?

of gaan de klinieken hier ineens "reclame" maken? is het dan niet interessant om meteen de normale prijs te vermelden wat het je dan nog kost? op de site worden namelijk geen prijzen genoemd van de protheses en op aanvraag worden die vooraf niet gestuurd!

ben ook wel heeeel erg benieuwd!!!!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, even ter verduidelijking.

Heb net een pb gehad, met een plausibele verklaring voor het aanbieden van de cheque!

Deze is inderdaad gewonnen bij een wedstrijd. De persoon wenst anoniem te blijven en is zelf niet van plan plastische chirurgie te laten toepassen.

Via een vriendin hoorde hij/zij van het forum, vandaar het aanbieden van de cheque hier voor iemand die er wel iets aan heeft.

Het verhaal dat ik hoorde, was uitgebreider in de pb, maar jullie mogen van mij aannemen dat er geen reclame-bedoelingen bij zitten ;)

Wie wil in aanmerking komen voor de cheque, kan reageren via het emailadres!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.