Ga naar inhoud

Snippertje overweegt BV dr. Koopman - Bergman Den Haag


Snippertje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na mijn hele leven al "gezegend" te zijn met kleine borsten, is deelname aan dit forum mijn eerste echte stap op weg naar een BV. Ik heb nu 75B en zou graag naar een volle C, kleine D willen gaan.

Ik heb een smal postuur en zou graag willen voorkomen dat het erg "nep" lijkt. Ik heb al een hoop gelezen op dit forum en ik vermoed dat ik dan het beste kan gaan voor dual plane of achter de spier-plaatsing van de prothese.

Ik vind het fijn om te zien dat er zo veel vrouwen ook niet tevreden zijn met hun borsten en daar iets aan durven te doen!

Ik moet de grote stap nog wagen om naar de kliniek te gaan, maar mijn oog is gevallen op Dr. Koopman van Bergman Clinics in Den Haag. Heeft iemand ervaring met hem?

Groeten,

Snippertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier !

Er staat hier veel info over die dokter, zijn er meerdere geweest ;)

Voor de natuurlijke look is dual plane plaatsing idd een goede optie, ook zou je nog voor anatomische protheses kunnen kijken. Deze zijn druppelvormig ipv rond :35:

De eerste stap is idd gemaakt door hier lid te worden, nu stap 2 (consulten afgaan) en stap 3 (operatie) nog en dan heb je ze :43:;)

Bij vragen : roept u maarrrrrrr!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar,

Tietenpietje en mijn persoontje zijn 2,5 week geleden door Koopmann "geholpen".

Dus als je tijd en zin heb moet je onze topics maar lezen.... :38:

Maar vertrouw maar op hem.... Hij heeft bij ons superwerk verricht en wij zijn ook ontzettend tevreden over de hele gang van zaken en wat nog belangrijker is het resultaat......... :125:

Dus als je vragen hebt of wat wil weten......je weet ons te vinden.

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.