Ga naar inhoud

stap 1 van 2


thaise ling

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 38 jaar en moeder van 3 kinderen

ik woon in het midden van het land

ik heb in oktober 2010 mijn borsten laten vergroten met 350cc

wel redelijk veel pijn gehad maar ze zijn geweldig geworden..

mijn vriend zou er graag nog 250cc extra bij zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat zei jij tegen hem, ik zou er ook graag 5 centimeter bijzien?

:45:

;)

:45: :45:

Nuja, als jij tevreden bent zou ik het zo laten. Voor mezelf neem ik gerust alle risico's van de operatie (complicaties e.d.) maar voor een ander toch niet hoor. Zeker als het de vorige keer goed is verlopen. Iedere keer kán anders verlopen he..de volgende keer als er ooit een wissel moest komen, maar dan weliswaar omdat het moet, dan kan je nog groter nemen natuurlijk.

Hoe denk je er zelf over? Zou je dit doen voor je partner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik durf hier niet goed mn mening te zeggen.

Niet boos zijn alsjeblief

Ben jij een van Thailand afkomstige vrouw die samen is met een Nederlandse of Belgische man, zo een dat een paar jaar ouder is?

Misschien cliché, maar ken zelf ook 2 thaise vrouwe, van in de tijd dat ik nog lang aan de bushalte moest staan.

En die moesten gewoon mooi wezen en al het werk doen, terwijl de man natuurlijk niet knap is en vunzige vrienden heeft.

Ik zou zeggen doe dit alleen voor jezelf, een man moet altijd al maar blij genoeg zijn met ons te hebben, en onze trouwheid.

We zijn allemaal supervrouwen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik durf hier niet goed mn mening te zeggen.

Ben jij een van Thailand afkomstige vrouw die samen is met een Nederlandse of Belgische man, zo een dat een paar jaar ouder is?

Hoi Raibabe,

Idd cliché en een vooroordeel, maar zolang we open en respectvol naar elkaar zijn moet je dit kunnen vragen, toch?

Beter eerlijk vragen, dan een rampscenario zelf bedenken, en daarop gebaseerd antwoorden of advies gaan geven :35:

Maarre Thaise Ling, om hier toch maar op door te gaan ... ben je al lang samen met je vriend? En zou je idd een heroperatie willen ondergaan met meer cc's?

Het moet ook maar mogelijk zijn en allemaal passen bij je natuurlijk. Vaak zijn de thaise dametjes fijn van postuur (blerghh weer een vooroordeel ;) ) en zie je niet zovaak grotere hoeveelheden cc's voorbijkomen.

Veel leesplezier hier in ieder geval, en hopenlijk vind je hier advies en antwoorden op je vragen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.