Ga naar inhoud

Zonnebloem : augustus 2012


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na jaren nadenken heb ik besloten om voor een bv te gaan. Ik stelde het telkens uit.... toen ik 16 was dacht ik....nog even wachten tot ik 18 ben, wie weet groeien 'ze' nog, toen ik 18 was dacht ik....officieel ben ik op mijn 21e pas uitgegroeid. Maar goed ik werd 21 en helaas.... Vanaf dat moment ben ik er echt serieus over na gaan denken, alleen was het financieel niet mogelijk, ik ben nu 25 jaar, afgestudeerd, lekker aan het werk en kan ik er eindelijk voor sparen...

Doordat ik al veel had ingelezen wist ik al dat ik mijn bv bij de Velthuis Kliniek wilde laten doen. En ik heb 30 maart mijn consult. Maar het begint al........het twijfelen over de cc's, wat wil ik nu eigenlijk en wat ga ik aangeven bij het consult?? Eerst dacht ik 300 cc en een volle C-cup.... maar een C-cup na een bv lijkt kleiner dan een natuurlijke C, dus oke een D-cup. Maar hoeveel cc??? 350? of zelfs 400?? Ik wil hierover heeeeeeeel graag jullie advies. En dan het volgende..... welk profiel en ronde of anatomische??? Ik denk zelf aan ronde....

Ik ben van plan om in augustus de bv uit te laten voeren, dit ivm met werk en vakantie.

En oh ja......ik ben heel blij met dit forum!!! Heb heel veel aan alle ervaringsverhalen.

Liefs Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zonnebloem,

Stoer hoor dat je ervoor gaat! Welke cup heb je nu? Hou wel in gedachten dat hoe meer cc's hoe eerder ze gaan verzakken op latere leeftijd. En een C is echt een mooie cup waar je veel leuke lingerie voor kunt kopen.

Gr. Anna

Hoi Anna,

Tja wat heb ik nu...dat is een goede vraag, heb ooit laten meten en toen zeiden ze 75B, maar dit was een twijfelgeval, ik denk zelf een 75A. Bij een A is de beugel te klein, dus heb ik een B nodig voor de breedte van mijn borst. Maar een B-cup kan ik niet helemaal opvullen, een A wel, heb weinig vulling bovenin.

Groetjes,

Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zonnebloem,

Jij hebt nog zat tijd om te oriënteren. Het ligt aan alles hoe t uiteindelijk gaat worden. Zoals vet/klier weefsel. Voor of achter de spier. Rond of anatomisch. De stand van natuurlijke borst. Bij iedereen is t anders.

Ik moet zelf nog 2-5-12 maar ben door t lezen en voelen van meiden die ken van forum en omgeving ben ik er veel opgeschoten. Jaaaaa sorry ook voelen. Zo brutaal en nieuwsgierig ben ik. Ik zou eerst 290cc krijgen achter de spier. Maar omdat er wat cc verloren gaan achter. Heb ik besloten om 325cc te nemen voor volle c. Ik heb nu een verzakte d. Ik hoop dat je er wat aan hebt en de juiste formaat kiest voor jou lichaam waar je blij mee gaat worden. Succes.

Misschien zou je naar dr.kim, Beverly hills pc kunnen googlen en z'n foto's ( breast augmentation) kunnen bekijken om een kleine vergelijking te doen met jezelf. Er zijn wel 130 foto's. Bijna allemaal te gek.

Bij elke foto staan de cc links onder en waar of hoe ze geplaatst zijn. Tot nu toe vind ik hem DE pc topper. Jammer dat ie zo ver zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zonnebloem,

Jij hebt nog zat tijd om te oriënteren. Het ligt aan alles hoe t uiteindelijk gaat worden. Zoals vet/klier weefsel. Voor of achter de spier. Rond of anatomisch. De stand van natuurlijke borst. Bij iedereen is t anders.

Ik moet zelf nog 2-5-12 maar ben door t lezen en voelen van meiden die ken van forum en omgeving ben ik er veel opgeschoten. Jaaaaa sorry ook voelen. Zo brutaal en nieuwsgierig ben ik. Ik zou eerst 290cc krijgen achter de spier. Maar omdat er wat cc verloren gaan achter. Heb ik besloten om 325cc te nemen voor volle c. Ik heb nu een verzakte d. Ik hoop dat je er wat aan hebt en de juiste formaat kiest voor jou lichaam waar je blij mee gaat worden. Succes.

Misschien zou je naar dr.kim, Beverly hills pc kunnen googlen en z'n foto's ( breast augmentation) kunnen bekijken om een kleine vergelijking te doen met jezelf. Er zijn wel 130 foto's. Bijna allemaal te gek.

Bij elke foto staan de cc links onder en waar of hoe ze geplaatst zijn. Tot nu toe vind ik hem DE pc topper. Jammer dat ie zo ver zit.

Hoi Miss Sport,

Je hebt gelijk, ik kan nog heel lang oriënteren, maar heb ook al heeeeel veel gelezen, aan de andere kant, ik moet eerst het consult maar eens afwachten.

Doordat jij een verzakte D hebt, heb jij vast best veel eigen weefsel of niet?? Ik heb heel weinig weefsel voor mijn gevoel.

Bedankt voor de tip, ik ga zeker eens kijken op die website!!

En wat gaaf dat jij ze zelfs hebt kunnen voelen...ik kan me daar nog echt geen voorstelling bij maken. En 2 mei....dat schiet al lekker op. Ik hoop dat ik niet teveel last zal krijgen van de warmte...maar wil het ook niet langer uitstellen, dan zou het december moeten worden, maar dat wordt lastig met vrij nemen, ik kan dan maximaal 2 weken vrij nemen, in augustus 3 weken.

Heb er wel heel erg veel zin in, maar nog even geduld......

Groetjes,

Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna,

Tja wat heb ik nu...dat is een goede vraag, heb ooit laten meten en toen zeiden ze 75B, maar dit was een twijfelgeval, ik denk zelf een 75A. Bij een A is de beugel te klein, dus heb ik een B nodig voor de breedte van mijn borst. Maar een B-cup kan ik niet helemaal opvullen, een A wel, heb weinig vulling bovenin.

Groetjes,

Zonnebloem

Dan zou ik het bij een mooie ronde C houden denk ik. Ik vind dat het bij je lichaam moet passen en niet overduidelijk nep moet zijn... maargoed dat is een kwestie van smaak... Succes met orienteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik het bij een mooie ronde C houden denk ik. Ik vind dat het bij je lichaam moet passen en niet overduidelijk nep moet zijn... maargoed dat is een kwestie van smaak... Succes met orienteren!

Hoi Anna,

Dankjewel!! Een C is inderdaad wat ik graag wil, maar toen ik een consultafspraak maakte, bevestigden ze wel aan de telefoon dat een borst met implantaat kleiner uitvalt, vandaar de twijfel. Maar ik zal dit volgende week ook wel met de pc bespreken.

Ik zal jouw topic ook ff lezen.... ben benieuwd.

Groetjes,

Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zonnebloem,

Jaaaaaaaa laat maar gauw opschieten. Ik tel echt de dgn af. Ik heb boven niet zoveel meer, maar een brede borst.

De site is: www.beverlyhillsplasticsurgery.com

Met z'n allen komen we er wel uit. Al die cc's. T valt allemaal niet mee hè?

Wie wil er nou geen mooie boobs. Veel kijk plezier. Ik ga zo weer dromen hoe de mijne gaan worden.

Ik wil t in m'n omgeving niet aan de grote klok hangen, dus ben zodra ik kan op dit forum.

We horen van elkaar. Gr Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zonnebloem

Ik ben van een lege 70 B met 380 cc dual plane naar een 70 F gegaan maar dit lijkt op het oog ook meer op een grote D.

Bij iedereen valt het aantal cc weer anders uit!

Ik zou goed naar de mening van je pc luisteren die weet wel met hoeveel cc jij je gewenste resultaat zal behalen !

Succes met je keuze :D

Groetjes Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zonnebloem,

Jaaaaaaaa laat maar gauw opschieten. Ik tel echt de dgn af. Ik heb boven niet zoveel meer, maar een brede borst.

De site is: www.beverlyhillsplasticsurgery.com

Met z'n allen komen we er wel uit. Al die cc's. T valt allemaal niet mee hè?

Wie wil er nou geen mooie boobs. Veel kijk plezier. Ik ga zo weer dromen hoe de mijne gaan worden.

Ik wil t in m'n omgeving niet aan de grote klok hangen, dus ben zodra ik kan op dit forum.

We horen van elkaar. Gr Miss sport

Hoi Miss Sport,

Iedereen twijfelt geloof ik wel eens over het aantal cc's. Ik denk weleens, ik moet blij zijn met elk beetje meer dat ik ga krijgen, maar ja als ik zoveel geld moet betalen dan wil ik toch niet achteraf spijt hebben.

Heel veel succes met aftellen en ik hou je in de gaten. Ben dol op operatieverslagen ;)

Groetjes,

Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zonnebloem

Ik ben van een lege 70 B met 380 cc dual plane naar een 70 F gegaan maar dit lijkt op het oog ook meer op een grote D.

Bij iedereen valt het aantal cc weer anders uit!

Ik zou goed naar de mening van je pc luisteren die weet wel met hoeveel cc jij je gewenste resultaat zal behalen !

Succes met je keuze :D

Groetjes Chantalle

Hoi Chantalle,

Wauw!! Een 70F, het klinkt wel heel groot. Maar lees vaak verhalen van mensen die zeggen, het oogt niet zo groot.

De cc's vallen inderdaad bij iedereen anders uit he... sommigen met 300cc hebben een hele mooi maat gekregen, bij anderen vind ik het weer net te klein. En 400 cc vind ik soms perfect, maar soms ook echt te groot voor mij. Dat maak het juist zo ingewikkeld. Ik ga volgende week vrijdag eerst maar eens afwachten, ben heel benieuwd wat de pc gaat zeggen.

Groetjes,

Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zonnebloem

Ik ben van een lege 70 B met 380 cc dual plane naar een 70 F gegaan maar dit lijkt op het oog ook meer op een grote D.

Bij iedereen valt het aantal cc weer anders uit!

Ik zou goed naar de mening van je pc luisteren die weet wel met hoeveel cc jij je gewenste resultaat zal behalen !

Succes met je keuze :D

Groetjes Chantalle

Dit is ook bij mijn zo, ik heb dan wel twee verschillende prothese en verschillende cc maten, maar aan een kant dus ook high en 380 cc en ik kom ook uit op een 70E

maar echt zo ziet het er niet uit, Het lijkt veel meer op een volle C of een kleine D.

Wel rekening houden met het feit dat achter de spier 50 cc verdwijnt achter de spier.

succes met voorbereiden, binnen kort plaats ik mijn foto's die krijg ik van de kliniek opgestuurd.

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Zonnebloem,

Gefeliciteerd met je beslissing. Ik zit hier ook nog niet zo lang maar ik voel hier helemaal thuis.

Succes met je keuze.

p.s: als je een 80 A neemt valt de cup meestal groter en past het beter!

Groeten rolingstone

Hoi Rolingstone,

Dit forum is echt super he!! Zoveel informatie en we kunnen ons lekker voorbereiden.

Jij ook heel veel succes!

Groetjes,

Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ook bij mijn zo, ik heb dan wel twee verschillende prothese en verschillende cc maten, maar aan een kant dus ook high en 380 cc en ik kom ook uit op een 70E

maar echt zo ziet het er niet uit, Het lijkt veel meer op een volle C of een kleine D.

Wel rekening houden met het feit dat achter de spier 50 cc verdwijnt achter de spier.

succes met voorbereiden, binnen kort plaats ik mijn foto's die krijg ik van de kliniek opgestuurd.

groetjes Mous

Hoi Mous,

Ik ben erg benieuwd naar je foto's, ondanks dat het bij iedereen anders uitvalt. De foto's zijn toch een richtlijn voor mij....

En ik ga er vanuit dat ik het een dual plane plaatsing gaat worden, dus dan zullen er inderdaad wat cc's verdwijnen.

Groetjes,

Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo iedereen,

Afgelopen donderdag heb ik mijn operatie gehad en heb eigenlijk een vraag voor alle ervaringsdeskundigen hier op het forum.

Vandaag mocht het verband eraf en mocht ik een sport BH aan, nu viel me op dat op de plek van het litteken een deuk in mijn borst zit, links en rechts!! Alsof er te strak gehecht is.

Is dit voor iemand herkenbaar? Of is dit een kwestie van vocht, soepel worden, met andere woorden: geduld. Ik wil toch echt geen deuken in mijn borsten!!!

Liefs Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ik zou idd nog wachten, en bij de terugkomst op 6 weken de pc laten oordelen.

ikzelf herken het niet, al voelt de plaats van het litteken aan als een superdikke harde streep.

Als je de sportbh aandoen, zet deze onderste band dan onder je borsten en niet schuin erop.

Dit werd bij mij zo gedragen en nog een paar anderen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik had ook een deuk in mijn litteken en dat was er na een week of 7 wel ongeveer uit. Ik neem aan dat de arts daar de huid vast heeft moeten hechten aan je ribbenkast, omdat het anders uit zou zakken?? Bij mij hebben ze de borstplooi weer moeten verhogen (nadat de vorige chirurg ze verlaagd had :105: ) en daarom moest hij op deze manier hechten.

Het trekt allemaal bij!! Maar voor alles wat met borstvergroting te maken heeft, staat het woord GEDULD centraal, helaas :D

We hebben er allemaal te weinig van, en er zijn nog geen pillen van uitgevonden. Het zou wel een gat in de markt zijn ;)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik had ook een deuk in mijn litteken en dat was er na een week of 7 wel ongeveer uit. Ik neem aan dat de arts daar de huid vast heeft moeten hechten aan je ribbenkast, omdat het anders uit zou zakken?? Bij mij hebben ze de borstplooi weer moeten verhogen (nadat de vorige chirurg ze verlaagd had :105: ) en daarom moest hij op deze manier hechten.

Het trekt allemaal bij!! Maar voor alles wat met borstvergroting te maken heeft, staat het woord GEDULD centraal, helaas :D

We hebben er allemaal te weinig van, en er zijn nog geen pillen van uitgevonden. Het zou wel een gat in de markt zijn ;)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Eigenlijk weet ik alleen maar dat er extra gehecht is, omdat ik volgens de chirurg sterke borstspieren heb. Dus ik dacht zelf dat hij misschien een extra huidlaag heeft gehecht om te voorkomen dat de prothese door de kracht van mijn spieren te veel op de hechting drukt. Maar wie weet heb jij gelijk en is de huid aan mijn ribbenkast gehecht, deze mogelijkheid had ik nog niet bedacht.

Het baart me wel wat zorgen. Mijn borsten zijn ook nog erg klein en puntig, helemaal als ik ze vergelijk met anderen. Ik hoop zo dat mijn spieren nog heel erg gaan oprekken en ik over een aantal weken tevreden ben.

Dat stomme geduld haha.

Xx Zonnebloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ik zou idd nog wachten, en bij de terugkomst op 6 weken de pc laten oordelen.

ikzelf herken het niet, al voelt de plaats van het litteken aan als een superdikke harde streep.

Als je de sportbh aandoen, zet deze onderste band dan onder je borsten en niet schuin erop.

Dit werd bij mij zo gedragen en nog een paar anderen

groetjes

Hoi Raibabe,

Ik zal het zeker met de chirurg bespreken. En dankjewel voor je tip over de sport BH, ik geloof dat ik hem wel goed draag.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Eigenlijk weet ik alleen maar dat er extra gehecht is, omdat ik volgens de chirurg sterke borstspieren heb. Dus ik dacht zelf dat hij misschien een extra huidlaag heeft gehecht om te voorkomen dat de prothese door de kracht van mijn spieren te veel op de hechting drukt. Maar wie weet heb jij gelijk en is de huid aan mijn ribbenkast gehecht, deze mogelijkheid had ik nog niet bedacht.

Het baart me wel wat zorgen. Mijn borsten zijn ook nog erg klein en puntig, helemaal als ik ze vergelijk met anderen. Ik hoop zo dat mijn spieren nog heel erg gaan oprekken en ik over een aantal weken tevreden ben.

Dat stomme geduld haha.

Xx Zonnebloem

Dat kleine en puntige is omdat de prothesen nog op hun plek moeten komen. Ze zakken als het ware naar hun goede plek. Daarbij rekken ze de borstspier uit. Dat kan een paar weken duren!! Je bent pas een paar dagen post-operatief en je zult zien dat het er over een week of 3 al heel anders uitziet, wat het puntige betreft!!

Kijk eens in de gallerij, er zijn veel mensen die hetzelfde als jij hebben!!

En het is echt een kwestie van geduld :D

Lees maar eens verhalen hier, je zult zien dat heel veel herkenbaar is. :)

Dat je spier dubbel gehecht is, kan ook je deuk betekenen! Maar normaal gesproken trekt dit echt weg. Vraag eens tijdens je controle wat ie precies gedaan heeft? Ben ik ook wel benieuwd naar (sorry ben nieuwsgierig aangelegd :unsure: )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kleine en puntige is omdat de prothesen nog op hun plek moeten komen. Ze zakken als het ware naar hun goede plek. Daarbij rekken ze de borstspier uit. Dat kan een paar weken duren!! Je bent pas een paar dagen post-operatief en je zult zien dat het er over een week of 3 al heel anders uitziet, wat het puntige betreft!!

Kijk eens in de gallerij, er zijn veel mensen die hetzelfde als jij hebben!!

En het is echt een kwestie van geduld :D

Lees maar eens verhalen hier, je zult zien dat heel veel herkenbaar is. :)

Dat je spier dubbel gehecht is, kan ook je deuk betekenen! Maar normaal gesproken trekt dit echt weg. Vraag eens tijdens je controle wat ie precies gedaan heeft? Ben ik ook wel benieuwd naar (sorry ben nieuwsgierig aangelegd :unsure: )

xx BB

Ik verwacht zeker dat de vorm nog zal veranderen, maar de grootte valt me enorm tegen. En hoop dat m'n spieren wel goed op kunnen rekken doordat ze zo sterk zijn. Zelf ben ik ook benieuwd wat de arts precies gedaan heeft, dus zal t zeker vragen en hier delen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah oke, sorry dan had ik het verkeerd begrepen en ik wil je ook niet op je nek zitten hoor :D

Weet je toevallig hoeveel cc je hebt gekregen, en van welk merk??

xxxx

Je zit mij niet op mijn nek hoor ;). Ik heb vast iets verkeerd geformuleerd, sorry.

Ik heb 335 cc gekregen van allergan/natrelle, anatomisch, dual plane geplaatst. En heb medium height, full profile. Wordt afgekort met 335 cc, MF 410. De breedte van de prothese weet ik niet uit m'n hoofd en aantal cm projectie ook niet. Maar ben wel blij met full profile, de arts wilde niet meer cc plaatsen vanwege mijn eigen weefsel.

Ik zou een sport BH maat 75D krijgen, maar dit is een 75C geworden, deze laat aan de voorkant wat rimpels zien, dus is niet helemaal gevuld. De BH is trouwens van het merk Triumph.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.