Ga naar inhoud

Manu : 27 augustus 2012 : Dr. Plovier : BeCinic


Aanbevolen berichten

Hallo Manu

Dat is kort maar krachtig hahahaha

Welkom op het forum :D

Misschien dat je ietsiepietsie meer kunt vertellen?? :D Hoe ging je consult? Wanneer ga je voor je operatie? Wat wil je graag voor cupmaat krijgen, of heb je een voorbeeldfoto van borsten mee genomen naar Plovier?

Wat is de reden van je borstvergroting? Wat heb je nu voor maat? En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan :45:

Heel veel lees- en forumplezier!!!

Bij vragen: shoot :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,ben deze week geweest voor mijn bv en de pijn valt reuze mee,ik had voor mijn operatie b70en daar heeft hij 360cc achter de spier bij gezet .het ziet er al vrij goed uit maar kunnen Julie mij zeggen als ze veel minder worden in volume als de zwelling eens weg is en zijn ingedaald want dat zou ik spijtig vinden je wordt vlug aan de grote gewoon,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,ben deze week geweest voor mijn bv en de pijn valt reuze mee,ik had voor mijn operatie b70en daar heeft hij 360cc achter de spier bij gezet .het ziet er al vrij goed uit maar kunnen Julie mij zeggen als ze veel minder worden in volume als de zwelling eens weg is en zijn ingedaald want dat zou ik spijtig vinden je wordt vlug aan de grote gewoon,groetjes

Hoe is het gegaan?

Was je zenuwachtig.. :P Heb je een mannelijke of vrouwelijke anesthesiste gehad die de narcose toe heeft gediend?

Had je foto's meegenomen als voorbeeld voor de cupmaat of welke cup wilde je ongeveer hebben?

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 27aug ben ik geweest,ik had supervriendelijke vrouwelijk personeel die mij hielpen,narcose viel heel goed mee en die verwarmde operatietafel was zalig da ontspande helemaal en op 2 min was ik in dromenland en ben niet ziek geweest ik had wat foto's mee en de dokter zei achteraf dat het ging uitkomen op een cup c ,ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Manu

Het zou best nog vocht kunnen zijn, dat ergens tussenuit piept, of lucht. Dit komt vaker voor idd. Is dus niets ernstigs. Kan weer een tijdje duren eer het weg is, en voelt een beetje gek, maar het kan geen kwaad :)

Hoe gaat het verder met je?

Ik zal dit bericht trouwens even verplaatsen naar je eigen topic ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

A oke bedankt,Ja al in orde ze zien er al super uit ze moeten wel nog wat indalen. 8 oktober moet ik op controle,zou ik nu al voor een nieuwe bh kunnen kopen of nog even wachten tot ik op controle ben geweest,en mag je nu al een voorgevulde bh kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Manu

Bedoel je voorgeVORMD? Dat is namelijk iets anders dan een 'gevulde' bh :) Een gevulde laat me denken aan push up en dat mag nog niet. Een voorgevormde, dus een soort van hardere cup in de bh, dat mag wel :)

In principe mag je van de meeste chirurgen voor bh's gaan shoppen rond de 6 weken po. Bij anderen mag je al na 4 weken een gewone bh dragen. Maar na 6 weken kan er ook nog vaker wat veranderen aan de maat, dus ik zou nog niet helemaal los gaan ;)

Bij mij is er tussen 6 weken en 3 maanden niet veel meer veranderd qua maat, maar ik had een wissel, dus weet niet of het te vergelijken is

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad niet meteen te veel bh's kopen, ik weet dat het heel lastig is om niet meteen 'all out' te gaan maar ik had er zelf wel een aantal gekocht na 6weken PO maar deze pas ik nu allemaal niet meer... :(

Alles is te klein, wat vet zonde natuurlijk..

En ook waren het niet de goedkoopste bh's dus kan mezelf wel voor mn kop slaan nu..

Tussen 6weken PO en 5maanden PO ben ik nog twee cupmaten 'gegroeid'.. Heeft waars te maken met de Dual plane plaatsing denk ik.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.