Ga naar inhoud

Wonderfull : 14 augustus 2012 : Dr.Bronkaers : AZ Turnhout


Gast wonderfull

Aanbevolen berichten

Gast wonderfull

Hoi dames,

het herstel gaat goed, ik voel me steeds meer vertrouwd raken met me nieuwe boobies. Na het bericht te lezen over ziekmelden vanwege de ingreep, heb ik vandaag in overleg met mijn manager mij voor deze week ziek gemeld omdat ik idd aan het herstellen ben. Ook is het voordeel dat ze het nu weet zodat ik geen dingen doe die een ander beter kan doen. Morgen heb ik een afspraak bij mijn huisarts om de knoopjes eraf te knippen. Ik ben benieuwd enja dat wordt weer eens lekker een douche nemen... haren wassen heerlijk :-)

zonnige groet wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hoi hoi,

even laten weten hoe mijn herstel gaat.. morgen 3 weken po, de littekens gaan goed bijna geen korstjes meer. Sinds een paar dagen smeer ik ze in met bio oil alleen de littekens doe ik wanneer de korstjes eraf zijn. Thanx voor de tip BB!!

idd BB zoals jij het zachtwordingsproces beschrijft zijn ze zacht aan het worden de zijkant en de onderkant is nog iets gespannen en wanneer ik op de dag dingen doe zijn ze einde van de dag gevoeliger. Ik merk wel dat als ik onderweg ben geweest dat ik echt wel moe ben... miss ook omdat ik momenteel geen sportdingen doe? Lijkt me wel weer heerlijk om over 3 weken te kunnen sporten :-)

Ik zal kijken of ik foto's kan plaatsen :-)

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Thanx diesel! het is me zowaar gelukt hi

Na het auto rijden merk ik, dat de zijkanten weer heel gevoelig zijn, beetje zwelling. Herkent iemand dit?

zonnige groet, wonderfull

may all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hoi diesel, dank je wel voor de geruststelling ;) idd soms lijken ze einde van de dag groter dan zit de bh super strak... er zit niets anders op dan rustig aan doen, best lastig voor dit bezige bijtje...

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

ola lady's,

even een berichtje plaatsen hoe het met me gaat. Vorige week weer ah werk gegaan enja het was fysiek best pittig... het positieve = voor het eerst heb ik 2 hele nacht door geslapen zonder wakker te worden van branderig gevoel of gespannen borsten, echt heerlijk.

Nog een vraagje: einde van de dag voel ik de littekens meer trekken dan zou ik het liefst de bh af willen doen... kan het kwaad om de bh ff uit te doen of los te doen?

Ik wens iedereen een goed herstel :-)

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Je mag best als je rustig op de bank zit, je bh wel eens een half uurtje uit hoor! Effe lekker luchten ;)

Je moet dan alleen niet gaan rondhuppen door de kamer. Dat kan nu echt geen kwaad meer hoor!

Maar wel rustig aan dan he haha.

Lees dat je al aan het werk bent en dat het toch best pittig was? Ja, het is niet niks he, zo een bv. We denken allemaal van te voren: oh dat doe ik wel even haha, helaas, ons lichaam vertelt ons af en toe wat anders. Maarrrrr wel met mooie boobs nu :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

dank je wel voor de feedback! enja ik ga echt wel in de chill stand ben veels te bang dat ze er af vallen haha. Smeer jij nog steeds ze met bio oil in en hoe vaak doe je of heb je ze ingesmeerd per dag? De linkerkant is bij mij nog gezwollen en gevoelig, helpt het om die plek vaker in te smeren?

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Die bio-oil, die wrijf ik er iedere avond op, nog steeds. De littekens beginnen nu echt wat zachter te worden. Ze waren best hard, maar dat is redelijk normaal bij littekens. Ze zagen er trouwens meteen heel zacht en dun uit, alleen van binnen voel je dan die hardheid als je erover wrijft...

Ik ga nog even door met smeren, maar alleen 's avonds dus. :)

Die beurse plek extra insmeren, zou ik niet doen.... Je weet niet waar die gevoeligheid vandaan komt... Het insmeren van je boobs sowieso nog even rustig doen, niet te veel kneden en zo, ivm het kapsel dat nog goed moet vormen. Maar zachtjes insmeren is echt geen probleem :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De linkerkant is bij mij nog gezwollen en gevoelig, helpt het om die plek vaker in te smeren?

May all your wishes and dreams come true

Heb je het dan over je litteken?

Ik zou hem (zoals bb ook al zegt) even met rust laten en er even niets opsmeren.

Alhoewel ik geen idee hoe 'gezwollen' jij gezwollen vind natuurlijk, maartoch....

Laat het maar eventjes rusten, kan geen kwaad en je litteken zal er niet minder mooi door herstellen als je hem een dag of 10 met rust laat :35:

Ps: ik heb je topic verplaatst naar de operatieverslagen en je titel aangepast.

Klopt dit..? Ik heb het ziekenhuis even bij de chirurg gezocht maar weet niet of het juist is ;)

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel BB, heel prettig om jouw ervaringen te lezen. De littekens daar ben ik voorzichtig mee en idd voelt dit nog hard aan. De blauwe plekken zijn bijna weg en beursheid gaat de goede kant op, gelukkig.

Hi Piepke, de linker zijkant is het meeste, zeg maar bol, kan me armen nog niet over elkaar doen soms is dit een prettige houding in bepaalde situaties. Ik denk wanneer ze zachter gaan worden dat dit wel weer goed komen.

Yep de gegevens zijn juist!

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.