Ga naar inhoud

Wonderfull : 14 augustus 2012 : Dr.Bronkaers : AZ Turnhout


Gast wonderfull

Aanbevolen berichten

Gast wonderfull

Hoi, ik heb dinsdag BV gedaan en ben tot nu toe heel blij ermee. Ik ben nog aan het herstellen en ben benieuwd hoe anderen dit hebben ervaren?

Zonnige groet, Wonderfull

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wonderfull

Welkom op het forum :D

Gefeliciteerd met je boobs!!! :1bouncingboobs:

Waar ben je geweest en bij welke chirurg?? En hoe voel je je nu?

Misschien leuk als je ietsje meer verteld over hoe alles gegaan is ;)

Er zijn heel veel verhalen te vinden van meiden die een bv hebben laten doen, dus ik wens je hier heel veel lees- en forumplezier!

Als je specifiek iets wilt zoeken over kliniek, chirurg of iets anders, dan kun je rechtsboven in het zoekveldje je trefwoorden invullen!

Succes En een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Thanks BB :-)

Ik had alles neer geschreven, komt visite enja nu is alles weg.... hi.

Dan in het kort, ik ben via een vriendin in belgie gekomen bij dokter Marc Bronckears. Haar zus en nichtje waren bij hem geweest met goede resultaten, Eindelijk was het zover en heb ik 14 januari jl. mijn nieuwe boobies waar ik heel blij mee ben :-)

Ik ben nu aan het herstellen, voel me nog best moe, heb gevoelige borsten en merk dat ik rust om me heen wil. Ik vraag me of anderen dit herkennen?

Zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

14 januari en je bent nu nog moe? Denk je dat het nog van de narcose komt?

Ik ben zelf pas 10 weken po en herken het eigenlijk niet wat je schrijft...

Ik hoop dat er meerdere reacties komen van meiden die hetzelfde hebben.... Heb je het zoekvenster al eens geprobeerd?

Als ik iets tegenkom, wat op jouw situatie lijkt, zal ik het zeker laten weten!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dinsdag BV gedaan en ben tot nu toe heel blij ermee.

Eindelijk was het zover en heb ik 14 januari jl. mijn nieuwe boobies waar ik heel blij mee ben :-)

Hoi hoi

14 januari en je bent nu nog moe?

Uhm nope... ik denk dat je 14 augustus bedoelt :45:

Dingen door elkaar halen, en je geheugen dat je wel eens in de steek laat zijn wel van die gekke dingen die ten gevolge van de narcose kunnen optreden ;)

Maar ik herken dat wel, en met mij velen denk ik! Herstellen vreet energie, en de narcose die doet ook niet veel goeds.. dus het is begrijpelijk dat je je nu nog erggggg moe voelt.

Hééérlijk idd die rust om je heen... geen drukte en geen getoeter aan mijn hoofd. Gewoon lekker in jezelf keren en beter worden :35:

Een goed herstel verder !! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hi, jullie zijn grappig doet me goed :-) ja ik denk dat de narcose me beetje van slag heeft gemaakt hab nooit eerder een narcose gehad en dan de tabletten die ik de eerste dagen heb genomen pffff was niet echt mijzelf. Ik doe rustig aan alleen vind ik het een beetje vervelend voor me mannetje nahja.

Thankx voor jullie reaktie enja mocht je iets weten van anderen BB, heel graag!!

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een soort oergedrag is het ;)

Net zoiets als de laatste weken van de zwangerschap :P Gewoon allemaal opzouten en laat het me fijn zelf doen! ;)

Mannetje zijn tijd komt wel weer. je bent jezelf er van bewust en dat is al heel wat :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

zelfs me comp doet vreemd haha enne yeah thanx voor je leuke feedback. Morgen ga ik hier verder lezen, ga me bedje lekker in en laat het zijn zoals het is.... lekker rustig zo ;)

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hallo BB & Peipke,

vannacht goed geslapen.... kan ook niet anders na jullie berichtjes....moest er vreselijk om lachen, wat een suf doos ben ik. Vandaag voel ik me een stuk beter en minder last van me borsten met opstaan. Voor het eerst heb ik mijzelf in de spiegel bekeken en wauw wat een grote boobies.... gelukkig lees ik overal dat ze minder worden want ja nu staan ze nog zo strak naar voren hi. Wel heb ik last van het litteken bij het opstaan alsof het trekt of komt dit door de pleister die erop zit? Vandaag veel drinken om vocht te verliezen en lekker lui zijn :-)

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wonderfull

Fijn dat je beter geslapen hebt!! En die boobies, het went sneller dan je denkt ;)

Straks, over een paar weekjes worden ze heerlijk zacht en dan ziet het er ook meestal heel anders uit!

Dat litteken kan nog een tijdje trekken bij het opstaan, maar als je kunt gaan smeren met bio-oil of zo als alle korstjes weg zijn, dan wordt het uiteindelijk soepeler en heb je er steeds minder last van! :)

Doe lekker rustig aan! en idd heel veel drinken!

Die narcose heeft trouwens echt wel veel invloed idd. Ik kreeg er spontaan Alzheimer light van. En ik claim nog steeds niet volledig hersteld te zijn ervan

:4:

Fijne zonnige dag!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hoi BB, Lachen met jou :lol:

Gelukkig om te weten dat het allemaal ook weer voorbij gaat :-)

Sorry het is piepke en geen peipke haha.

Thanx voor de feedback. Ik wens jou ook een fijne zonnige dag!

Zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hallo dames,

ik ging zo lekker met me boobies alleen heb maandag toch weer dingen gedaan die ik juist moet laten, ik weet het heel eigenwijs :93: nu heb ik een zwelling naast me linker borst, het is zo gevoelig dussss gister heel rustig aan gedaan en regelmatig koude compresse erop..... alleen me bh band drukt erop en dat doet zo zeer heb er watten tussen gestopt om de onder rand vd bh zachter te maken maareh helpt helaas niet echt. Heeft iemand dit ook ervaren en/of heeft iemand tips wat ik kan doen?

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreamscome true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wonderfull,

Rustig aan hoor!

Ik ben zelf 13 augustus geopereerd en 16 augustus, vanwege complicaties, weer. En ik heb ook de neiging teveel te willen doen en krijg dan ook onherroepelijk last. Ik denk dat die zwelling wel iets te maken kan hebben met een bloeduitstorting, de pc heeft toch in je borsten lopen wroeten en dat laat toch wonden na. Maar als je je zorgen maakt of het wordt erger of het gaat met een dag of twee niet weg dan moet je gewoon even de kliniek bellen waar je bent geopereerd.

Hoeveel cc heb je gekregen?

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hey Layla,

dank je wel voor de geruststelling idd er zit daar ook een blauwe plek. Ondanks de zwelling gaat het vandaag beter. Hoe gaat het met jou vandaag? Ik lees van anderen over arniflor tablet nemen enja heeft dit nog effect omdat je dit voor de operatie moet innemen, zink schijnt ook te werken um neem jij eigenlijk iets om te herstellen?

Mijn boobies zijn 390 cc , ze zijn er heel goed uit ;)

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry het is piepke en geen peipke haha.

Oooh maar als iemand Peipke roept, dan kijk ik ook om hoor :35: Behalve als het een manspersoon is, dan doe ik aangifte wegens oneerbare voorstellen in het openbaar. :97::44:

Ik lees van anderen over arniflor tablet nemen enja heeft dit nog effect omdat je dit voor de operatie moet innemen, zink schijnt ook te werken um neem jij eigenlijk iets om te herstellen?

Ik had Arnica pilletjes, en geen blauwe plekken gehad verder.... maar dat had ik misschien ook niet zonder pilletjes? Geen idee ?

Ik ben vandaag bij de kaakchirurg geweest en die heeft lopen froeten, dus dat was best dik vanavond. Ik dacht ineens aan mijn arnica dus die heb ik genomen, en het scheelt ieeeeeettsie piettsie heb ik het idee. Mijn tandvlees is nu niet meer zo dik dat ik mijn kiezen niet meer op elkaar kan doen en dat was om 19.00 uur nog wel zo.

Maarja, het is allemaal maar minimaal hoor het effect.

Net wat bb zegt : multivitamine bruistabletjes, vit c bruistabletjes..... lekker fruit enz enz. Dat zijn toch de dingen waar je het van moet hebben en rustennnnn!! Neem je rust, geef je lichaam de energie om te kunnen herstellen. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hoi BB,

thanx voor de feedback! Met met gaat het weer stukken beter :-) De zwelling is al een stuk minder geworden alleen de zijkant van de borst is nog heel gevoelig. Vandaag is mijn vriendin geweest,heeft lekker mijn haar gewassen,heb namleijk lang haar wat best zwaar is en ze heeft me geholpen om een hemdje onder de bh aan te doen en het voelt zoveel beter. Het liefste zou ik de bh wel af willen doen maarja kweet geduld hebben hi. Om meer te bewegen ga ik morgen een wandeling doen naar het centrum om een andere sport bh zonder naden te kopen. Ik neem vitamines in en eet over de hele dag fruit, heel gezond allemaal. Ik lees verschillende verhalen over het zachter worden van de boobies want mijn bobies zijn wel gezakt en van boven zijn ze al iets zachter maar voor de rest staan ze nog heel gespannen. Dit ben ik vergeten om aan de dokter te vragen?

Hoe is het bij jou gegaan BB voordat de boobies iets zachter begon te worden?

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

die arnica zie ik in verschillende soorten. Welke zou ik dan moeten hebben? D6 of D12?

Ik heb D6 nog wel in huis liggen. En hoe lang van te voren moet je die gaan slikken?

En vitamime pillen heb ik ook als aanvulling. 1000mg vit C en een B complex. Fruit is altijd lekker dus dat komt wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Bij mij ging het zachter worden als volgt. Eerst wat zachter aan de bovenkant, daarna aan de binnenkant van de borsten. Pas na een week of 6 begon ook de buitenkant wat zachter te worden en ik denk met 8 weken ook de onderkant... Die van mij zijn nu dus rondom (10 weken po) overal zachter aan het worden, en ze zijn ook al lekker zacht, maar volgens mij gaat er de komende weken nog meer veranderen qua hard/zachtheid... Maar die gespannenheid wordt dus steeds ietsje minder :)

Ook hier weer het codewoord: GEDULD :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Wauw BB, had geen idee dat het 10 weken kon duren.... ik werk met kinderen dus moet ik wel iets op mijn werk erover zeggen anders begrijpen ze niets van dit bezige bijtje die in 1 keer een schildpad is haha. Vandaag gaat het goed met me boobies, de zwelling is bijna weg :-) Door bewust van mijn handelingen te zijn valt het mij wel op hoe vaak ik mijzelf moet corrigeren vooral op mijn armen leunen doe ik snel hi.

Thanx dames voor de tips over vitamines en smeersels ;)

Piepke beterschap met je kaak en layla jij ook een herstel!!

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hi BB, ik begrijp het proces naar zachte borsten maareh ik ben nogal bewegelijk net als de kinderen, wedstrijdje voetballen, stoeien, yoga ect. en doe nog andere dingen er om heen. Ik heb tot eind augustus vakantie, heerlijk. Ik ben voorzichtig geworden nadat ik de zwelling kreeg vandaar.

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.