Ga naar inhoud

alleen op vakantie na BV


beertje0123

Aanbevolen berichten

Hey,

Nou er lijken wel steeds meer dilema's langs te komen.. maar ik moet hoogswaarschijnlijk eind oktober alleen op vakantie.

dit is wel 4 weken na BV... maar toch.

Heb toch een zware koffer enzo.

Heeft iemand hier ervaring mee? en is dit uberhaut wel verstandig..

Ik hoor graag jullie advies, moet vrijdag beslissen...

:107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Poeh, dat is moeilijk..... Als ik van mezelf uitga qua bagage is het niet zo'n goed idee :P , je mag de eerste 6 weken ik dacht, niet zwaarder dan 10 kilo tillen....... (wil iemand mij verbeteren als ik het fout heb :44: ...) En als er op je vakantieadres een complicatie optreedt? Kun je daar dan ergens mee terecht?

Ga je vliegen? Mag dat al wel dan? Met de zwaartekracht enzo....

Ik hoop dat de andere dames je wat meer kunnen helpen in deze, aan mij heb je niet zoveel :69: .

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien mag je gedurende 6 weken niet zwaar heffen = 10kg+

Jep , dat wist je natuurlijk al , anders stelde je deze vraag niet :rolleyes:

Ik was op dat moment niet echt on staat veel met zware dingen te zeulen maar je leest hier meer het tegenovergestelde , hangt veel van je herstel af .

Echt 'gevaarlijk' zou ik 't niet noemen maar toch zo min mogelijk die koffer sjouwen hoor (ik durfde zo'n dingen gewoonweg niet) .

Maar toch , pijn , ongemak of helemaal niet : feit blijft dat je protheses 6 weken nodig hebben om zich in te kapselen en in te dalen .

Heb je zo'n koffer met wieltjes aan één kant ? Dat bespaart je al wat hef en trekwerk . Mss kan je eentje lenen van iemand ?

Hier en daar eens iemand om hulp vragen zal niet zo erg zijn of is het zo'n vakantie waar je elke dag dat ding moet meesleuren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achzo , nee , zou ik ook niet doen .

Ik denk eigelijk dat je je niet zo op je gemak zal voelen , komt een zware periode aan lijkt me : achter de spier én een lipo :19:

Maar pas op , goed voor jou hoor : je zal er eens herstelt dubbel en dik van genieten ! GO GIRL :43:;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat ik dat had aangedurfd hoor.... Kun je het niet annuleren en dan op een later tijdstip gaan?

Ik weet niet waar je naar toe gaat maar je mag ook nog niet zwemmen dan.

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nee hij word wel voor de spier geplaatst..

Maar nee ik doe het niet, het gaat hoogswaarschijnlijk een week voor me BV lukken...

Wel beetje stressie daarvoor, en het is helaas ook geen echte vakantie maar een talencursus in het buitenland.

Maar nog 27 dagen jehehehehe!

Thanks meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat ik dat had aangedurfd hoor.... Kun je het niet annuleren en dan op een later tijdstip gaan?

Ik weet niet waar je naar toe gaat maar je mag ook nog niet zwemmen dan.

Liefs Bo

Na hoeveel weken mag je weer zwemmen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.