Ga naar inhoud

hoe groot is de kans dat ie voor e 2e kee kantelt?


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb ik januari een borstvergroting gehad,

2 maanden later , na een avondje verven, zag ie er vreemd uit, platgeslagen aan de onderkant,

ik heb een anatomische prothese van 345 cc.

na onderzoek, heb ik een operatie gekregen, hij was idd een kwart gekanteld, druppel lag bovenop,

nu ben ik bang dat ie weer kantelt, is die kans groot?

ik ben een sporter, een allround medewerker in de sportschool.

was een grotere prohese niet beter geweest?

soms denk ik dat ie er weer raar uit ziet, ben ik bang om weer nar de pc te gaan,

zit dat dan in mijn garantie?

wat kan ik dan nog vragen?

of zit het tussen mijn oren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Een anatomische prothese kan alleen draaien als de pocket te groot gemaakt is. Jouw pc heeft dus waarschijnlijk een iets te ruime pocket gemaakt......

Of hij een tweede keer kan draaien is gissen. Het ligt eraan hoe goed je prothese gefixeerd wordt door je eigen weefsel... Ik hoop voor je dat de pc wat aanpassingen gedaan heeft bij het terugdraaien, zodat het niet nog eens kan gebeuren.

In principe moet het in de garantie zitten, want het is eigenlijk een fout van de pc! Hij zou de pocket meer op maat hebben moeten maken. Een grotere prothese zou het probleem kunnen oplossen, als hij dan de pocket niet nog groter maakt....

Wat een vervelende situatie zeg!

Sterkte!

En als je iets vreemds ziet, gewoon bellen naar je pc, hij is namelijk echt verantwoordelijk. Van niet bellen wordt je borst niet beter! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.