Ga naar inhoud

Wen Dee : 20 augustus 2012 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hey hey,

Na lang sparen eindelijk een paar weken geleden besloten die borstvergroting die ik altijd al wilde door te laten gaan en via googlen kwam ik terecht bij Diana Gabriels die de hele ingreep voor 2600,- euro aanbiedt. Inclusief BH en alles.... eind vorige week konden we voor een consult terecht in Barendrecht en dat gesprek verliep zo prettig dat er meteen een afspraak is gepland voor de ingreep, 20 augustus a.s!! Vandaag het consult met plastisch chirurg Frans Straaten gehad en we hebben besloten te gaan voor 450cc ronde Mentor prothesen aan beide kanten en dan half onder de spier. Ik heb nu een kleine B cup en draag vaak maximizer BH's. Volgens de arts zal het resultaat daar op lijken, alleen dan als eigen borsten en niet iets wat je 's avonds uittrekt :)

Ik vind het spannend!!!! hahaha

Ga hier even verder rondkijken om te zien wat er aan interessante info voorbij komt.

Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wen Dee,

welkom hier,

Dat is lekker snel, nog maar een paar weekjes en dan is het al zover..

Enne...heb je even? :3: .Met lezen ben je wel even bezig hier !

Maar wel heel leuk, informatief en verslavend..

Succes! :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wen Dee

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Fijn dat je alles bij elkaar hebt om nu de stap te kunnen zetten :35:

Ook ik het 450 cc high profile van Mentor en ben van 75b naar 75F gegaan. Dat klinkt gigantisch, maar is precies wat ik wilde. Het ziet er namelijk uit als een tamelijke D (zoals ik me een D voorstelde :) )

Tis een mooie maat :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wen Dee,

gefeliciteerd me je boobs! :43:

Alles goed gegaan?

Ik wens je een goed herstel en houd ons een beetje op de hoogte..

PS..Deze kun je echt niet meer uitdoen..die blijven voor altijd bij je..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droeg ook altijd de maximiser en heb nu dus ook dat effect dat als ik nu de sportbh uitdoe ik hetzelfde effect heb als met...HELEMAAL SUPER.......

Dus gefeliciteerd ik weet zeker dat je er heel blij mee bent......

Geniet ervan en sterkte met de eerste dagen....

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heeeey dames, nou its DONE!! Die kliniek was serieus geweldig, personeel behulpzaam, locatie TOP, private room met balkon en uitzicht op een grote tuin en helemaal fijn was het feit dat mijn fobie voor misselijk na zo'n narcose helemaal serieus genomen werd en de narcoseman me voordat de narcose erin ging liet zien dat hij me alvast iets gaf tegen de misselijkheid. Niemand van de bv's is die dag ook maar een beetje ziek geweest.....maja....die PIJN!!!! Vervelend was dat ik een te kleine sport BH had gekregen....75D terwijl ik normaal 80 had. Dus very very tight en het bedekte die nieuwe MEGA bulten nauwelijks. En 450cc high profile dual plane is toch best veel in die kleine strakke borsten van me....pfffff. In het begin wist ik gewoon niet hoe ik in bed weer overeind moest komen, hahaha.

Nu bijna een week verder beginnen ze een beetje te zakken...rechts staat nog wat hoger dan links en mn borstbeen is nu geel, maar was 1 grote blauwe plek. De pijn is goed te doen, ik heb vanaf dag 3 geen paracetamol meer geslikt (heb inmiddels een BH 80E die nog altijd STRAK maar wel prettiger zit). De hechtingen worden er aankomende week uitgehaald en volgens Diana (praktijk Diana Gabriels) hoef ik nooit meer een BH aan, want ze zullen niet gaan hangen, wahhahaa.....nou na een paar ritjes in bus en auto waarbij ik steeds het idee had dat de jongens een eigen wil hadden en rechtdoor wilden als we de bocht doorgingen, denk ik dat ik BHloos geen goed plan vind ;)

Ik zal ff een fotootje toevoegen van de tussenstand na 6 dagen....kunnen jullie even kijken. Heb helaas geen shot van before, maar het was een kleine B die te hoog begonnen. De implants zijn door dr. Straten dan ook een cm lager gezet, waardoor het zakken wat langer kan duren...helaas!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx! En nooooo dat gaan we echt niet doen, dan is de fun van ze leuk inpakken ook weer weg toch?? haha. M'n foto's staan online nu dus kijk maar even mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Net je foto's bekeken, en ze zijn nu al super mooi! Natuurlijk nog erg strak gespannen maar je ziet al dat die een erg mooie projectie gaan geven!

Owja, ik heb ook 450 cc (onder de spier), en mijn pc waarschuwde mij juist dat ik eigenlijk nooit zonder bh rond mag lopen omdat ze dan veel sneller gaan doorhangen. (nu ben ik wel al 40, dus misschien heeft dat er ook mee te maken). Hij zei dat 450 cc best een erg zware prothese was en dat een bh echt nodig is. (ik was op controle in een strapless topje zonder bh eronder, whow, dat was echt not done hahaha)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.