Ga naar inhoud

Caithlyn : 12 september 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Caithlyn, wil je aub je eigen topic zoeken als je nieuwe info hebt. Ik heb van jou al vaker wat samengevoegd en je gevraagd of je je eigen topic wilt gebruiken. Het wordt anders een wirwar aan topics van jou.

Ik voeg dit nu weer samen met je eigen topic.

Groetjes, BB

Ow hahaha, wat klinkt dat boos, sorry :D

Maar het zou wel handig zijn als je het doet hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen hier volgt dus mijn operatie verslag.

Gisteren was het eindelijk zover, om 9.30 moest ik binnen zijn. Dus om 9.00 waren we er al. Ik moest eerst wachten in wachtkamer en daarna kwam een verpleegster mij en mijn vriend halen om naar de kamer te gaan. Daar moest ik mijn kledij uitdoen en werd er eerst een foto getrokken van mijn borsten in de huidige situatie. Daarna moest ik al mijn kleren uitdoen en in zo een blauw operatie kleedje rondlopen. Ik moest ook een poepsnoepje opsteken om latere ontstekingen tegen te gaan. Dit vond ik niet zo tof maar ja wat moet moet hè. Tegen 10.30 werd ik opgehaald om naar de operatiekamer te gaan, toen pas begonnen de zenuwen echt te komen. Ik moest op dat enge tafeltje gaan liggen en werd afgetekend door de dokter terwijl een andere verpleegster mij perfect legde en nog een andere verpleegster mijn aders aftaste om de verdoving in te spuiten. Ze prikte eerst in de plooi van mijn arm maar dat was blijkbaar een te dunne ader en ik had toen al echt pijn omdat ze mis had geprikt. Ik vroeg haar of het voorbij was omdat ik niet keek naar die enge naald en ze snauwde me af : nee het was een te dunne ader ik moet een anderen zoeken pffff daar had ik nog minder zin in. Er was dan nog een verpleegster die afkwam met een potje rood spul en een borstel om mij te ontsmetten, alsof ik nog niet koud genoeg had omdat er daar dus een airco handgemeen te blazen , smeerde ze me tot aan de onderkant van mijn buik in met dat ontsmettingsmiddel. Ik lag daar te schudden en te beven van de koude! Toen de verpleegster een goede ader had gevonden, zei ze dat ze eerst iets ging inspuiten om te kalmeren. Ze spuite dus en plots stoptebik helemaal met beven. Dat deed raar. Toen zei ze nu gaan we de verdoving inspuiten, ja waadde was dat een branderig gevoel!.. Ik weet nog dat ze aftelde op de klok en dat er een blauw doek voor mijn zicht ging zodat ik in geval van wakker worden ook niets kon zien. Ik weet nog toen ik onder verdoving was, dat ik het gevoel had van de ene kamer naar de andere kamer gesleurd te worden. Ik herinner mij ook nog deels dat ze mijn borsten aan het inpakken waren en zeiden werk eens een beetje mee meisje, maar ik was nog heel veel verdoofd en wist van toeten nog blazen. Toen hebben ze mij in een andere ruimte gelegd om te ontwaken voordat ze me naar de kamer deden. Ik voelde mij wakker komen maar kon mijn ogen met moeit opendoen. Blijkbaar lag er ook iemand naast mij die ontwaakt was terwijl ze met mij bezig waren. Ik hoorde hen in de verte praten, daarna werd ik naar mijn kamer gereden in mijn bed weliswaar en daar zag ik in de vlugte mijn ventje eventjes kijken naar mij. De verpleegster zei tegen hem dat ik nog een roesje moest slapen omdat ik nog half van de wereld was. Het was ongeveer 12 uur toen ik terug id kamer lag en om 13.00 had ik grotendeels van mijn roes uitgeslapen , ik zag wel nog alles dubbel. Tegen 14.00 voelde ik mij klaar om naar huis te gaan en probeerde een beetje op te staan, ik werd op slag misselijk en ging naar toilet, ik moest overgeven en plots liep het zweet van mijn lijf , gelukkig kwam er net een dokter die zag wat er gebeurde en ik slenterde naar bed omdat moest liggen. De verpleegster zei dat ik een soort van flauwte had gekregen en heeft mijn benen omhoog gelegd. Ik voelde me stukken beter. Ik was klaar om naar huis te gaan. Die 2 uur rijden verliepen vlot. Eenmaal thuisgekomen me in de zetel gelegd en ik ben er sinds 4 uur gisteren niet meer uitgeweest. Vanacht niets geslapen , nog eens gekotst in een poging om recht te zitten om te gaan plassen, ben dus nog niet aan het toilet geraakt, net een trein die over me is gereden. Hopelijk betert het snel! Ik laat wel nog snel iets weten en foto's komen nog achter. Ik ben dus zonder de lift gegaan en ben benieuwd naar het resultaat

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat een heftig verhaal zeg. Ik mag hopen dat het daar niet de standaard procedure is ook zo met de patiënten om te gaan, je hebt toch immers al genoeg stress op de dag zelf! Wat vond jij van de zorg dan?

Ik hoop dat je je spoedig beter voelt, probeer nog maar lekker wat te slapen ofzo! Heb je hulp thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffffffffff..................jeetje ik schrik wel een beetje van je verhaal zeg! :20:

Ik vind eerlijk gezegd dat je belachelijk behandeld bent! Bah...wat naar.

Ik had een voorverwarmd dekentje (het was november) kon daar lkkr onder kruipen.

Dat insmeren heb ik niet gemerkt toen was ik al onder zeil.....

het prikken had ze even sorry voor moeten zeggen en je zkr niet moeten afsnauwen,echt idioot gewoon,je hebt t op die momenten al moeilijk zat!

En dat ze je zeggen dat je mee moet werken vind ik ook al nergens op slaan.

Ik moest eerst een kopje thee drinken en mocht wat knabbelen,beschuitje ofzo,weet niet meer precies wat ik had gekregen.

Maar werd op en top verwend door de verplegers die waren echt heel erg lief ! :)

De zuster vond mn boobs echt super mooi en groot,ze was er jaloers op zei ze nog hihi.

Nee het is voor jou niet een ervaring om te zeggen,dat doen we nog eens een keer,pfff.

Zou er zelfs een klacht over indienen,vind t echt niet kunnen.

Maar goed,op naar een lekker herstel dan maar ,hoop dat je je snel beter voelt.

Leuk dat je je verslagje zo snel geplaatst hebt.

liefs Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind dit ook wel redelijk grof hoor

ik ben geopereerd in be clinic en vond het daar super

iedereemn meeeega lief, de operatietafel was verwarmd, leuk praatje gemaakt, dan ineens onder zeil en voor ik het wist lag ik in mijn warme bedje wakker teworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey!

Gefeliciteerd met je boobies!

Nietzo leuk hoe het op de manier is gegaan in de OK.. En dat ik even niet goed werd toen ik naar huis moest en begon te zweten en spugen had ik ook moest ik nog een poosje langer blijven.. Gelukkig daarna geen last meer van gehad :)

Ik wens je een heel fijn herstel, rustig aan doen en je lekker laten verwennen!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caithlyn

Gefeliciteerd met je boobs.

Jammer dat het allemaal zo vervelend verliep, maar gelukkig heb je dat achter de rug.

Slik je wel je pijnmedicatie goed? Want je hoeft niet abnormaal veel pijn te hebben.

Ik ga ook dit topic maar verplaatsen naar je eigen topic, want dan staat het tenminste weer allemaal bij elkaar.

Ik moet het je toch even vragen, want ik snap niet waarom je steeds een nieuw topic opent. Ik heb je al een paar keer een pb gestuurd of je aub alles in je eigen topic wilt zetten, maar daar krijg ik geen antwoord op.

T zou fijn zijn als je net als alle anderen, gewoon in je eigen topic de rest van je posts zou willen zetten. Dit is niet boos bedoeld, maar het is onnodig veel werk om alles weer steeds om te zetten.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt toch een beetje alsof je het té negatief hebt ervaren..ik begrijp je zenuwen perfect..ik was ook heel erg nerveus. Maar mij hebben ze inderdaad óók ingesmeerd met dat spul (ijskoud!) en het was daar ook ijskoud in de operatiezaal.. en dat prikken verliep ook erg slecht. (logisch, als het ijskoud is gaan je aders ook wegkruipen :D bij wijze van spreken natuurlijk) maar bij mij was de anesthesist toch wel vriendelijker. Eigenlijk is het enige negatieve dat je hebt ervaren de onvriendelijkheid van de anesthesist. De rest heb ik ook meegemaakt maar zo slecht niet ervaren.

Maarja, als je zo zenuwachtig bent moet er echt niemand komen lullen en gemeen doen! Dan trek je je dat veel harder aan dan anders..

Véél succes met je herstel!! Normaal gezien bellen ze je binnen een paar dagen op om te vragen hoe het met je gaat. Dat zijn allemaal wel heel vriendelijke dames :) Jammer dat 1 onvriendelijk iemand alles zo kan verzieken en je hele ervaring naar de maan kan helpen! Je zou het zeker kunnen vermelden in het gesprek, als ze je opbellen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.