Ga naar inhoud

Caithlyn : 12 september 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi bedankt voor de reacties ik vraag binnen een goede week nog eens aan mijn PC of hij nog eens de maat wil passen met mij en ik vraag hem dan nog eens na of hij zeker zal zijn dat het goed zal gevuld zijn met die 350 anders vraag ik een ietsie pietsie meer :)

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo kwam ik van een 65B en met 450CC achter de spier zit ik nu op een F

Er is dus echt helemaal niks van te zeggen... Als je duidelijke foto's laat zien aan je arts, weet hij wat er in moet om het gewenste resultaat te krijgen (tenminste, zo ging het bij mijn operatie een jaar geleden bij dokter Plovier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi, ik ben van een 75A naar een 75C gegaan met 280 round high profile dual plane....moet nog steeds wennen aan de grootte. Had van mij ook iets kleiner gemogen....maar is op zich goed in verhouding met mijn lichaam (1,68, 55 k). Je ziet zelf ook meer dan je buitenwereld; ben vorige week gaan werken, een week na de bv, en NIEMAND heeft iets gezien! terwijl ik zelf het gevoel heb dat ik enorme borsten heb! Misschien gewon een kwestie van wennen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom geen lift? Ik dacht dat je vastbesloten was om er toch 1 te doen.

Bij mij werd er ook even getwijfeld over een lift. Maar dat zag ik niet zitten. Maar met prothese alleen is het resultaat heel goed. Lift was niet nodig geweest.

Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt! Maar als je zegt dat je meteen een goed resultaat wilt, zou ik de lift toch overwegen. Dan ben je heel zeker van een goed resultaat, toch?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi, ik ben van een 75A naar een 75C gegaan met 280 round high profile dual plane....moet nog steeds wennen aan de grootte. Had van mij ook iets kleiner gemogen....maar is op zich goed in verhouding met mijn lichaam (1,68, 55 k). Je ziet zelf ook meer dan je buitenwereld; ben vorige week gaan werken, een week na de bv, en NIEMAND heeft iets gezien! terwijl ik zelf het gevoel heb dat ik enorme borsten heb! Misschien gewon een kwestie van wennen....

Hoi, heb jij misschien ook foto's die ik kan bekijken? Ik heb ook 75A en mij is 280 of 300 CC aangeraden en ik ben naar vergelijkbare gevallen aan het zoeken, en daar dan de resultaten van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar iedereen! Nog 4dagen en ik krijg eindelijk na 10 jaar twijfelen mijn bv! Ik vind het superspannend! Gisteren heeft de Wellnesskliniek gebeld met het exacte uur dat ik moest binnen zijn! Om 7.50 dus! Dat is voor mij en mijn vriend opstaan om 4.30 pff :) ze vertelde er ook even bij dat ik moest nuchter zijn en dus na middernacht niet meer mag roken , eten en drinken. Pff en kwas nog van plan om zo 1 klein sigaretje te roken voor ik binnen moest :) dat word echt afzien! Ik mag ook geen valse nagels hebben en ik vroeg haar er ook bij waarom ni ( ni dak valse nagels heb , gewoon uit nieuwsgierigheid ) ze zei als je wel valse nagels hebt trekken we of knippen we er eentje af om zo een hartslag meet toestel aan je vinger te hangen. Dus ook geen nagellak en geen juwelen en geen piercings! Ik vroeg haar wat ik moest doen met micro dermal in mijn hand want die kan je er onmogelijk gaan uittrekken hè voor die operatie, ze zei dat dat geen probleem was dat daar een plakker word om gedaan! Dus ja na een hele uitleg ik,met zorgen om het te vertellen aan mijn bazin. Dusja ik durfde niet bellen , dus deed ik het in een bericht en die ging als volgt : dag ... Met ... Volgende week woensdag word ik geopereerd voor heetgebakerd je denkt dat het iets ernstigs is, vertel,ik het er ook vaneerste keer bij. Ik ga naar de Wellnesskliniek voor een borstcorrectie. Daardoor kan ik 14 dagen niet werken en wel terug vanaf de 27 ste donderdag, ik vertel het ook door aan de mensen waar ik ga poetsen. Gelieve hierover niet te bellen naar mij het ligt een beetje moeilijk om het zomaar aan iedereen te vertellen. Het lukt voor mij beter om het te sms'en dan te bellen. Ik heb er al 10 jaar complexen over en hoop dat de mensen het begrijpen dat ik dit wil doen voor mezelf. Ze antwoorde : ok ik begrijp je wel , zorg dat je attest op tijd binnen is. Het beste Gr. ...

Dat vond ik echt heel tof van haar dat ze zo positief reageerde. Zo nu zijn jullie weer up to date

Lieve groetjes Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar iedereen! Nog 4dagen en ik krijg eindelijk na 10 jaar twijfelen mijn bv! Ik vind het superspannend! Gisteren heeft de Wellnesskliniek gebeld met het exacte uur dat ik moest binnen zijn! Om 7.50 dus! Dat is voor mij en mijn vriend opstaan om 4.30 pff :) ze vertelde er ook even bij dat ik moest nuchter zijn en dus na middernacht niet meer mag roken , eten en drinken. Pff en kwas nog van plan om zo 1 klein sigaretje te roken voor ik binnen moest :) dat word echt afzien! Ik mag ook geen valse nagels hebben en ik vroeg haar er ook bij waarom ni ( ni dak valse nagels heb , gewoon uit nieuwsgierigheid ) ze zei als je wel valse nagels hebt trekken we of knippen we er eentje af om zo een hartslag meet toestel aan je vinger te hangen. Dus ook geen nagellak en geen juwelen en geen piercings! Ik vroeg haar wat ik moest doen met micro dermal in mijn hand want die kan je er onmogelijk gaan uittrekken hè voor die operatie, ze zei dat dat geen probleem was dat daar een plakker word om gedaan! Dus ja na een hele uitleg ik,met zorgen om het te vertellen aan mijn bazin. Dusja ik durfde niet bellen , dus deed ik het in een bericht en die ging als volgt : dag ... Met ... Volgende week woensdag word ik geopereerd voor het geval je denkt dat het iets ernstigs is, vertel,ik het er ook vaneerste keer bij. Ik ga naar de Wellnesskliniek voor een borstcorrectie. Daardoor kan ik 14 dagen niet werken en wel terug vanaf de 27 ste donderdag, ik vertel het ook door aan de mensen waar ik ga poetsen. Gelieve hierover niet te bellen naar mij het ligt een beetje moeilijk om het zomaar aan iedereen te vertellen. Het lukt voor mij beter om het te sms'en dan te bellen. Ik heb er al 10 jaar complexen over en hoop dat de mensen het begrijpen dat ik dit wil doen voor mezelf. Ze antwoorde : ok ik begrijp je wel , zorg dat je attest op tijd binnen is. Het beste Gr. ...

Dat vond ik echt heel tof van haar dat ze zo positief reageerde. Zo nu zijn jullie weer up to date

Lieve groetjes Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi caithlyn, spannend dan als je al over 4 dagen mag. Ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij vliegen.

Ik zelf moet nog 12 dagen wachten dus nog iets langer, ik ga naar de bergmankliniek in bilthoven bij Dr Maas.

Ik heb er wel zin in, en voor mij is het dan ook echt aftellen nu.

Nou heel veel suc6 alvast en zet hem op.

xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.