Ga naar inhoud

Caithlyn : 12 september 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo beste mensen, ook ik overweeg al een tijdje om een berstvergroting te doen. ik ben 22 en mama van twee kindjes en heb elke dag complexen over mijn borsten , ik durf er amper naar kijken, dit weegt ook op mijn relatie met mijn vriend. ik durf mij na vijf jaar nog altijd niet schaamteloos tonen aan hem, ookal zegt hij dat hij mij supermooi vind ik vind van niet. ik weet gewoon niet goed welk ziekenhuis ik best neem om deze operatie te doen.

ik hoop dat er mensen zijn die mij goede raad willen geven en hun mening willen delen met mij

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Caithlyn,

Mijn man vond me ook mooi genoeg zei hij, maar eens in de kliniek vandaag met die extra cc's in m'n bloes was hij toch overtuigd dat het mooier kon :rolleyes:

hij gaf uiteindelijk toch toe dat m'n borsten door de zwangerschap inderdaad behoorlijk hebben afgezien, en dat er ruimte is voor verbetering.

Voordien heeft hij m'n gevoelens willen sparen, maar nu hij zag dat ik zo zeker was van m'n stuk heeft hij het eindelijk toegegeven hoe hij echt dacht.

ik neem het hem alleszins niet kwalijk :D als je je iedere dag slecht voelt erover, raad ik je aan er echt iets aan te doen! op zulke jonge leeftijd kan je toch niet de rest van je leven sip zijn over je borsten?

Welke kliniek je kiest, er zijn in dit forum veel ervaringen te vinden over verschillende ziekenhuizen en dokters. Ik heb de wellness kliniek gekozen omdat het dichtbij is en ik goede referenties heb gelezen en gehoord.

Je kan ook altijd eens op consultatie gaan met je man, en dan kun je nog altijd nadenken erover :)

Veel succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo, sorry dat het zo lang duurde tot ik terugzond vond de weg niet meer terug naar hier. Ik heb een afspraak maandag in de Wellnesskliniek. Heb al heel veel gelezen daarover zowel goede als slechte dingen en dan word je wel eens bang dat je na de operatie niet tevreden bent over je borsten. Ik hoop dat er veel mensen ervaringen hebben met die kliniek zodat ik toch geruster mag zijn. Alleszins bedankt voor uw reactie!! Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Caithlyn

Als je rechtsboven in je topic klikt op: 'Volg dit topic' (naas je titel als je het topic geopend hebt staan) dan kun je je topic altijd gemakkelijk terug vinden bij: 'Content I follow'. Dit is dan weer te vinden als je rechtsboven op de pagina klikt op je eigen naam. In het menuutje dat dat verschijnt, staat rechts: content I follow. :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen. Ik werk via iPhone en vind niet hoe ik alles op zijn juiste plaats moet zetten. Ben maandag naar de Wellnesskliniek geweest in Genk voor een consultatiegesprek. Blijkbaar ben ik beetje een probleemgeval voor de operatie omdat ik jong ben en mijn borsten nogal hangen en ik veel vel overheb na twee kindjes op de wereld gezet te hebben, zou ik een bv met lift moeten doen. Maar de ene dokter Verdonck raadde me direct aan er een lift bij te doen. Ik moest 2 uur later terug komen om met een andere dokter te praten die dus ook lift doet in zijn operaties. Die raadde mij aan om eerst te proberen met een bv met inplantaten achter de spier en te zien hoe dit uitvalt want naar het schijnt zijn

De littekens van een lift wel nog goed zichtbaar. Na 6 maand als het resultaat zonder lift mij niet zou aanstaan dan kan ik nog altijd lift doen. Het is het proberen waard om eerst zonder lift te werken om al te veel littekens te vermijden. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat zijn jullie ervaringen aub? Vele groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen na 10 jaar met complicaties Over mijn borsten heb ik eindelijk een datum vastgeprikt in de Wellnesskliniek te Genk! 12 september is het eindelijk zo ver! Ik word geopereerd door dr damen! Ik was op consultatie bij hem en vertelde over mijn probleem. Ik wou graag een bv en een lift erbij doen. Maar hij stelde voor om eerst een bv te doen en kijken hoe het uitkomt maar de kans dat er een double bubble komt is wel groot want ik heb waterzakken en heel veel vel overschot. Nu twijfel ik of ik toch niet vaneerste keer ook voor een lift ga of niet. Ik

Heb een À en wil graag een volle C zou dit lukken met een 350 cc? Zijn er mensen met ervaringen van borstlifts? Graag jullie mening want het begint dichterbij te komen de operatie !! Groetjes

(het voorsteltopic met aanvullende info, is te vinden onder de volgende link:

http://www.borstenforum.com/topic/5640-voorstellen-caithlyn/ )

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb ervaring met een lift, je kunt mijn story hier ook lezen onder de momy-make-over's. Foto's zijn te zien in de galerij. Misschien als je een foto post hoe dat het er nu uitziet dat er meerderen een mening kunnen geven? Het is ook vooral je tepelstand of je een lift nodig hebt of niet. Hangen je tepels erg laag? De mijne stonden echt heel erg laag, zie je ook op de voor foto in de galerij. Ik ben in ieder geval echt superblij met mijn lift, en geniet nu van fiere boobies!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wou graag een bv en een lift erbij doen. Maar hij stelde voor om eerst een bv te doen en kijken hoe het uitkomt maar de kans dat er een double bubble komt is wel groot want ik heb waterzakken en heel veel vel overschot. Nu twijfel ik of ik toch niet vaneerste keer ook voor een lift ga of niet. Ik

En dr Damen wil een vergroting doen, en dan later kijken of een lift noodzakelijk is? Ben je zelf bang voor een double bubble.....of vond de chirurg dit ook een eventuele complicatie die kon optreden?

Als hij vertrouwen heeft in enkel een vergroting (zonder lift) dan zou ik daar ook op vertrouwen :35: Ik denk niet dat een chirurg zèlf een lift afslaat (terwijl de patient dit het liefst wel wil) als hij geen vertrouwen heeft dat het zonder een lift ook goedkomt :17:

Het klinkt zo apart "een a cup liften"..... maar zoals je zegt heb je veel los vel. Ik denk persoonlijk dat het toch heel mooi kan worden, mits het goed opgevuld wordt ;)

En zoals Ingrid hierboven al verteld, het ligt ook aan je tepelstand of het een mooi resultaat kan worden zonder lift.

Heel veel succes met je besluit!! Plan anders nóg eens een consult, en laat jezelf overtuigen door hun motivatie om wel/geen lift te ondergaan.

Ik heb overigens ook een borstlift gehad, maar dat was echt echt echt nodig. Zonder lift wilde de chirurg met niet eens opereren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bedankt voor de reacties ik ga morgen ofzo foto zetten van voor omdat ik nu via iPhone werk op dit forum. De dokter wou geen lift erbij doen voorlopig omdat hij zegt dat ik jong ben en achteraf spijt kan hebben van de littekens. Mijn tepels hangen egt laag en heb veel striae op mijn kleine hangborstjes. D dokter zei dat ik na 6 maand nog een lift kan doen. Maar ik ben niet van plan om daar vaste klant te worden in dat ziekenhuis. En het komt daarna ook duurder uit om een lift nog eens te doen. Dus ik weet egt nog niet wat ik moet doen. Die littekens kunnen mij eigenlijk niet schelen. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz... dat is moeilijk ja! Je gaat idd niet 2x opnieuw onder het met, met extraveel kosten op die manier.

Als hij nu effectief kan liften (dus genoeg huid heeft om ook het e.e.a. te kunnen verbeteren) en de littekens maken jou persoonlijk weinig uit..... dan zou ik voor de lift gaan :35:

Ik ben benieuwd naar je foto. Wie weet zijn er hier vergelijkbare borsten zodat je een idee hebt wat daarvan 'terecht is gekomen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook eens bij een andere pc gaan informeren in de WK..dan hoor je ook verschillende meningen hè? Je wil het toch van de 1ste keer dadelijk goed hebben .. ik zou toch ook bij iemand anders gaan voor een second opinion. Dokter visser wist toen onmiddellijk wat bij mij zou gaan gebeuren. Ze had ook even een lift vermeld zonder vergroting maar omdat ik door mn zwangerschap teveel weefsel bovenaan had verloren zei ze ook direct dat alleen een vergroting beter was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Caithlyn,

Mijn man vond me ook mooi genoeg zei hij, maar eens in de kliniek vandaag met die extra cc's in m'n bloes was hij toch overtuigd dat het mooier kon :rolleyes:

hij gaf uiteindelijk toch toe dat m'n borsten door de zwangerschap inderdaad behoorlijk hebben afgezien, en dat er ruimte is voor verbetering.

Voordien heeft hij m'n gevoelens willen sparen, maar nu hij zag dat ik zo zeker was van m'n stuk heeft hij het eindelijk toegegeven hoe hij echt dacht.

ik neem het hem alleszins niet kwalijk :D als je je iedere dag slecht voelt erover, raad ik je aan er echt iets aan te doen! op zulke jonge leeftijd kan je toch niet de rest van je leven sip zijn over je borsten?

Welke kliniek je kiest, er zijn in dit forum veel ervaringen te vinden over verschillende ziekenhuizen en dokters. Ik heb de wellness kliniek gekozen omdat het dichtbij is en ik goede referenties heb gelezen en gehoord.

Je kan ook altijd eens op consultatie gaan met je man, en dan kun je nog altijd nadenken erover :)

Veel succes met je beslissing!

hallo, kunt u eens uw mening geven als u naar mijn foto's kijkt want ik weet me echt geen raad of alles wel goed komt zonder lift! groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De littekens van een lift wel nog goed zichtbaar. Na 6 maand als het resultaat zonder lift mij niet zou aanstaan dan kan ik nog altijd lift doen. Het is het proberen waard om eerst zonder lift te werken om al te veel littekens te vermijden. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat zijn jullie ervaringen aub? Vele groetjes!!

Hoi hoiiii,

Ik zal je vriendschapsverzoek accepteren zodat je de littekens bij mij kan zien. Ik ben 1 jaar geleden geopereerd.

Als het enkel de littekens zijn die hun ervan weerhouden....dan zeg ik : geen reden om het te laten.

Je kan na 6 mnd dan idd terugkomen voor een lift, met alle (financiele) praktische gevolgen vandien :17:

En lift alleen, kost veeeeel meer dan als je het nu laat uitvoeren tegelijk met de vergroting. Daarnaast moet je dan weeeer herstellen, weeeeer narcosemiddel in je lijf, weeeeer plannen en verlof nemen (of je man).

Als een arts in eerste instantie direct vaststeld dat een lift nodig is, en daar dan later op terugkomt vanwege de littekens.....

Sja... moeilijk moeilijk.

Ik zou als ik jou was, toch nog eens ergens anders op consult gaan gewoon om een andere chirug zijn mening en visie te horen.

Dan ben je ook wat zekerder van je zaak als je dat advies hebt gehoord :35:

Als een ander zegt : ooh maar dat kan ik prima opvullen met alleen protheses :D

Of hij zegt : Mevrouw.. zonder een lift begin ik er niet eens aan!

Dan weet je wel voor jezelf hoe het zit.

Voor mij zit het er allemaal al op, ik heb alles achter de rug dus voor mij is het makkelijk praten natuurlijk ;)

Maarre... ik ging destijds op consult en wilde gééén lift (om de littekens) ... mijn uitleg aan de chirurg was : Ja ik weet dat ze hangen, maar dat is niet erg, ik wil liever volle hangende boobs, dan slappe hangende boobs.

Zijn mening was kort maar krachtig een lift, en anders niks! :P

Je moet het een beetje zo zien :

Het uiterlijk van je borsten, wordt vergroot met protheses erin. Vind je dat zelf oke?

Ik zit even te denken wie ook op het randje van een lift zat.... en wie toch alleen protheses heeft genomen..... dat was uiteindelijk toch echt wel een heel aardig resultaat geworden. Zodra ik op de naam uitkom, laat ik het je weten!

Succes met je beslissing :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heleba bedankt voor je reactie, de dokter heeft gezegd dat hij het liever zonder lift wil proberen omdat het resultaat achteraf toch mooi kan uitkomen en ik er misschien vanaf geraak zonder lift. Hij heeft niet gezegd dat er een lift bij moest dat was in eerste instantie mijn eigen beslissing. Het komt idd wel duurder uit als ik achterna toch een lift moet doen maar stel dat ik na 12 september niet tevreden ben over de groote en model van mijn borsten dan kan ik er wel groter of kleiner laten insteken en terwijl een lift laten doen. Ik twijfel echt nog heel veel en hoop dat vele mensen hun mening geven. Aan de ene kant wil ik ook liever eerst zonder lift proberen maar als het resultaat niet meevalt achteraf dan sta ik daar ook weer. Lieve groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou nog eens een consult in een andere kliniek plannen, ff nog een andere mening horen. Ik heb je foto's bekeken, en je hangt er idd een beetje tussen. Als je ze laat opvullen alleen zul je wel hang blijven houden, plus dat je tepels ook meer aan de onderkant van de borst zullen blijven staan. Dan is het aan jou of dat je dat erg zou vinden? Ikzelf heb een lift gehad, ik kon overigens niet anders, maar als je mijn borsten nu ziet moet je echt heel goed kijken om de littekens te kunnen zien. Je kunt mijn foto's ook zien in de galerij. Het is best een moeilijke beslissing wel/geen lift als je zo'n beetje ertussen zit. Meestal vinden de mensen hun littekens heel erg meevallen, wat ik hier heb gelezen van degene die een lift hebben laten doen. Bij Piepke zijn haar littekens ook haast niet te zien. Succes meet je beslissing! Owja, ik vind t wel wat raar eigenlijk hoor, dat een pc zegt dat ie dan altijd nog een lift kan doen, dan ben je dus echt heel veel geld kwijt, wat mi onzinnig is!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou nog eens een consult in een andere kliniek plannen, ff nog een andere mening horen. Ik heb je foto's bekeken, en je hangt er idd een beetje tussen. Als je ze laat opvullen alleen zul je wel hang blijven houden, plus dat je tepels ook meer aan de onderkant van de borst zullen blijven staan. Dan is het aan jou of dat je dat erg zou vinden? Ikzelf heb een lift gehad, ik kon overigens niet anders, maar als je mijn borsten nu ziet moet je echt heel goed kijken om de littekens te kunnen zien. Je kunt mijn foto's ook zien in de galerij. Het is best een moeilijke beslissing wel/geen lift als je zo'n beetje ertussen zit. Meestal vinden de mensen hun littekens heel erg meevallen, wat ik hier heb gelezen van degene die een lift hebben laten doen. Bij Piepke zijn haar littekens ook haast niet te zien. Succes meet je beslissing! Owja, ik vind t wel wat raar eigenlijk hoor, dat een pc zegt dat ie dan altijd nog een lift kan doen, dan ben je dus echt heel veel geld kwijt, wat mi onzinnig is!

Groetjes van Ingrid.

dank je ingrid voor uw reactie ik overweeg dus wel meer om een lift te doen. heb veel gelijkaardige foto's gezien van vrouwen met dezelfde borsten of mij die geen lift gedaan hebben en vind het resultaat toch niet precies wat ik zou willen. veel mensen zijn al blij als ze groter zijn of opgevuld zijn maar ik wil het vaneerste keer goed doen en niet continu in en uit dat ziekenhuis lopen. ik heb ook gezegd tegen de dokter dat ik liever die littkens heb dan de situatie die ik nu overhoud. weet je, je loopt ook niet met heel je merchandise bloot he voor iedereen en mijn vriend maakt niet van de littekens. en ik eerlijk gezegd ook niet. naar het schijnt als je ook lift doet gaan ze ook automatisch de tepels ook verkleinen he. maar nu ik bijna mijn besluit gemaakt heb om er ook een lift bij te doen , twijfel ik ook over de aantal cc's. mijn vriend en ik hebben eens getest met waterzakken en bij 350 cc vind hij dit redelijk groot maar ik denk d

dank je ingrid voor uw reactie ik overweeg dus wel meer om een lift te doen. heb veel gelijkaardige foto's gezien van vrouwen met dezelfde borsten of mij die geen lift gedaan hebben en vind het resultaat toch niet precies wat ik zou willen. veel mensen zijn al blij als ze groter zijn of opgevuld zijn maar ik wil het vaneerste keer goed doen en niet continu in en uit dat ziekenhuis lopen. ik heb ook gezegd tegen de dokter dat ik liever die littkens heb dan de situatie die ik nu overhoud. weet je, je loopt ook niet met heel je merchandise bloot he voor iedereen en mijn vriend maakt niet van de littekens. en ik eerlijk gezegd ook niet. naar het schijnt als je ook lift doet gaan ze ook automatisch de tepels ook verkleinen he. maar nu ik bijna mijn besluit gemaakt heb om er ook een lift bij te doen , twijfel ik ook over de aantal cc's. mijn vriend en ik hebben eens getest met waterzakken en bij 350 cc vind hij dit redelijk groot maar ik denk denk dat het soms wat bedrogen uitkomt. ik zou blij zijn als ze te groot zijn of te klein. snap je? kan je voorbeeld ook 380 cc doen? vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

. en ik eerlijk gezegd ook niet. naar het schijnt als je ook lift doet gaan ze ook automatisch de tepels ook verkleinen he. maar nu ik bijna mijn besluit gemaakt heb om er ook een lift bij te doen

Ja, ze verkleinen dan ook je tepelhof. Voor de zekerheid vantevoren even vragen, om misverstanden achteraf te voorkomen....maaaaaar in principe worden deze meeverkleind :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi caithlyn, ik heb je foto bekeken en ik heb hetzelfde soort borst. (licht afhangend en bijna geen borstweefsel - alleen vanonderen). bij mij heeft de pc (dr colpaert in A'pen) inwendig een kleine lift gegeven en een 310 cc onder borstspier gestoken. ik vind dit persoonlijk groot genoeg en als ik in mijn sportbh naar beneden kijk zien de boobies groot genoeg uit en er natuurlijk.

ik ben heel tevreden over dr colpaert. hij is een hele goede pc en doet ook heel veel borstreconstructies bij vrouwen die borstkanker hebben gehad. Met dit onderwerp is hij ook al op Belgische tv geweest.

a.s. zaterdag moet ik weer op controle om te zien of alles op schema is qua herstel. ik heb een dunne huid (veel straie) en was belangrijk dat mijn bh meer dan 11 dagen aanhield om de prothesen goed op plaats te houden. ik zal na mijn eerste douche-beurt een paar foto's maken van mijn borsten.

ik vind wel dat er heel veel dames zijn die na de operatie of aantal dagen hun bh uit doen om veel foto's te maken hoe ze eruit zien..; toch stel ik mij de vraag erbij of dit verstandig is..loop je dan geen verhoogd risico dat je prothesen gaan schuiven of vertraagd herstel op loopt..

groetjes

liesje74

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste mensen nog tien dagen en het is zover!! Eindelijk het lange wachten die beloond word! Ben heel nerveus en benieuwd wat mij te wachten staat! Deze week moet ik bellen naar mijn baas om te zeggen dat ik 2 weken in ziekte ga maar hoe vertel ik haar dat ik een bv doe? Of gewoon zeggen ik onderga een operatie ... Vele groetjes! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 350cc, High profile, Rond Eurosilicone, achter de spier.. En zit nu op 75F! Maar in de winkel paste ik andere BH en die was 75 en zat weer te los.. dus dan zou ik op een 70G ofzo moeten uitkomen.. Hangt er ook weer vanaf welke bh's.. Die verschillen ook nog.. Ik ben nog maar 4 weken PO dus t is nog een beetje moeilijk te zeggen..

Het verschild natuurlijk wel per persoon..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caithlyn,

De uiteindelijke cupmaat ik moeilijk te voorspellen.

Hoe je borsten nu zijn speelt daarbij ook een rol, is de borst klein maar wel vol of klein maar plat

of is is het meer los vel ofheb je zwangerschap achter de rug allemaal factoren die mee spelen

daarnaast kan de uiteindelijke maat ook nog verschillen per BH merk.

Over het algmeen levert 150cc wel een cupmaat meer op.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.