nina2007 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 In het kort. Ik ben Nina, heb twee jaar geleden een borstvergroting gehad. Heb in die tijd veel rondgeneusd op deze site. Toch ben ik nu benieuwd hoe anderen zich voelen na die jaren.Hun ervaring. Ik zou zelf andere keuze's gemaakt hebben, misschien voor een volgende keer.Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Hallo NinaNu officieel welkom op het forum!!Ik hoop dat er mensen zijn die je kunnen helpen met wat je vraagt. Wat zou je een volgende keer anders gedaan hebben? Misschien dat je in de tussentijd, met jouw verhaal al andere meiden kunt helpen die nog voor een bv willen gaan?xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femke35 Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Hoi Nina,Je maakt me bijzonder nieuwsgierig.Kun je me jouw initiele overwegingen vertellen, en wat jij nu hebt (cc, cup, soort boobies, etc)Met name zijn wij bijzonder geinteresseerd wat jij dan anders zou doen en waarom....ben super benieuwd,lfs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.