MissBee Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Ben al een tijdje aan het meelezen met jullie en heb er een hoop aan gehad (nog steeds trouwens).Afgelopen vrijdag was het dan zover, voel me erg goed, alleen nog een beetje strak allemaal, maar geen pijn gelukkig!Slapen op mijn rug valt me wel zwaar en die sportbeha is ook killing, maar voor de rest gaat het prima.Was eigenlijk niet van plan om me voor te stellen, maar wil graag de galerij eens bekijken, vandaar :-)Wens was geen grote cup, maar mooie volle B, denk dat dat wel gaat lukken, heb van mezelf niet zoveel.Bedankt voor al jullie goeie tips ben er superblij mee :-)BV 10-08-2012 Natrelle 410 ST 215 CC voor de spier Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Hoi Missbee Leuk dat je je toch even voorstelt En gefeliciteerd met je boobs!! Mag ik vragen waar je geopereerd bent en bij welke arts? Altijd interessant om te weten Een goed herstel gewenst! En veel plezier met het bekijken van de galerij. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femke35 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 MissBee,Ik ben reuze benieuwd naar jouw foto's. Ikzelf ben nu een A(A) en wil ook naar een volle B (kleine C) en zit volop in de orienterende fase.Evenals BB ben ik ook benieuwd naar jouw arts en achtergrond van de gemaakte keuze.groetjes, Femke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lies/beatje Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 Op 12-8-2012 om 14:32 zei MissBee: Ben al een tijdje aan het meelezen met jullie en heb er een hoop aan gehad (nog steeds trouwens). Afgelopen vrijdag was het dan zover, voel me erg goed, alleen nog een beetje strak allemaal, maar geen pijn gelukkig! Slapen op mijn rug valt me wel zwaar en die sportbeha is ook killing, maar voor de rest gaat het prima. Was eigenlijk niet van plan om me voor te stellen, maar wil graag de galerij eens bekijken, vandaar :-) Wens was geen grote cup, maar mooie volle B, denk dat dat wel gaat lukken, heb van mezelf niet zoveel. Bedankt voor al jullie goeie tips ben er superblij mee :-) BV 10-08-2012 Natrelle 410 ST 215 CC voor de spier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lies/beatje Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 Hey, ben je nog steeds tevreden over je vergroting? Ik overweeg een type 510 / 245 CC... lijkt me vrij klein. Maar dit raadt dr demeyere me aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.