Ga naar inhoud

BV 10-08-12 Natrelle 410 ST 215 cc voor de spier


MissBee

Aanbevolen berichten

Ben al een tijdje aan het meelezen met jullie en heb er een hoop aan gehad (nog steeds trouwens).

Afgelopen vrijdag was het dan zover, voel me erg goed, alleen nog een beetje strak allemaal, maar geen pijn gelukkig!

Slapen op mijn rug valt me wel zwaar en die sportbeha is ook killing, maar voor de rest gaat het prima.

Was eigenlijk niet van plan om me voor te stellen, maar wil graag de galerij eens bekijken, vandaar :-)

Wens was geen grote cup, maar mooie volle B, denk dat dat wel gaat lukken, heb van mezelf niet zoveel.

Bedankt voor al jullie goeie tips ben er superblij mee :-)

BV 10-08-2012 Natrelle 410 ST 215 CC voor de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
Op 12-8-2012 om 14:32 zei MissBee:

Ben al een tijdje aan het meelezen met jullie en heb er een hoop aan gehad (nog steeds trouwens).

Afgelopen vrijdag was het dan zover, voel me erg goed, alleen nog een beetje strak allemaal, maar geen pijn gelukkig!

Slapen op mijn rug valt me wel zwaar en die sportbeha is ook killing, maar voor de rest gaat het prima.

Was eigenlijk niet van plan om me voor te stellen, maar wil graag de galerij eens bekijken, vandaar :-)

Wens was geen grote cup, maar mooie volle B, denk dat dat wel gaat lukken, heb van mezelf niet zoveel.

Bedankt voor al jullie goeie tips ben er superblij mee :-)

BV 10-08-2012 Natrelle 410 ST 215 CC voor de spier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.