Ga naar inhoud

Op stap gaan na de BV


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

Hooi ladies,

Ik zat de laatste tijd er nogal aan te denken vanaf wanneer je weer flink op stap mag. Na 6 week mag je weer sporten. Na 1/2 week weer werken. Waar valt dat dansen/stappen/flink zuipen dan onder? ;)

Ik denk dat het aan ieder zn lichaam ligt en dat je goed naar je lichaam moet luisteren... Maar ik ben wel heel benieuwd wanneer jullie weer in de kroeg/discotheek/thuisfeestjes stonden te partieën?

Ik ga niet zo heeel veel op stap, maar als ik ga... dan zijn dat wel lange alcoholisch dansende avonden... (gemiddeld denk ik 1 keer per 2 week) En met dat dansen spring je ook wat heen en weer... Armen enzovoorts omhoog..

Nouja, ik kan nogal een feestbeest zijn en ben 'n beetje 'n zuipschuit (ik drink ook eigenlijk alleen op stap en verder niet :P), dat geef ik wel eerlijk toe haha. DUS jullie ervaringen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de kroeg op ne barkruk , alcoholvrij : na 2 dagen :blink: Boooooring ! (dans/drink dus ook graag)

Naar een fuif met ne serieuze stoot op mijn nieuwe boob :107: (lees 'operatiewonde') tot gevolg : 1 week > :140: don't ...

Op ne kruk mét alcohol : na 3 weken

Discotheek , dancin' my ass off 'onder invloed (van alcohol wel te verstaan) : 6 weken > :101:

Ge moet er idd iets voor over hebben . De dapperen onder ons mogen zich altijd vroeger in feestgedruis storten hoor > op eigen risico ... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, wat een leuke reactie! Ging eerst dus nog wat te rap he.. Dus na 6 weken kon jij weer totally los. Dat is mooi. Voor mij is het dan sowieso tegen de feestdagen weer feesten geblazen. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.