Ga naar inhoud

Kyara : 17 augustus 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Kyara,

Welkom op het forum :35:

Gefeliciteerd met je datum voor een borstvergroting :D Iedereen heeft wel een beetje schrik, of zenuwen ;) De ene wat meer als de ander, maar uiteindelijk gaan we er allemaal voor ;)

Komt vast goed bij dr Plovier, geen zorgen.

Succes met aftellen, nog maar eventjes :43:

ps: ik heb je topic verplaatst naar de operatieverslagen omdat je al een datum & kliniek hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Kyara,

Hoe is het eigenlijk?

Het is zo stil hier, en je bent hier wel regelmatig.... is alles wel goed gegaan? :(

Heb je een volle C gekregen, en voel je je inmiddels al wat beter?

Vertellll vertellll :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke

Ja operatie is door gegaan.

In mijn kliniek BH staat wel 75 C maar als ik de cc's van andere dames op forum lees weet ik niet of de mijne wel een volle C zijn is bij mij maar 285cc medium profiel en ik had maar een AA.

Maar voor mij lijken het op moment wel grote borsten,maar ik heb nog niet het gevoel dat ze bij mij horen vooral als ik even de BH uitdoe om te douchen heb ik zo een onwennig gevoel met mijn borsten is dat normaal?

Ik krijg vooral steken in mijn borsten en tepels en dikwijls het gevoel dat ze precies vol melk schieten.Te veel met mijn armen bewegen gaat ook nog niet goed.

Mijn draadjes zijn er ondertussen uit litteken staat mooi zei mijn huisdokter.

Ondertussen zijn we 17 dagen verder en mijn BH begint zo stilaan overal te knellen maar ik moet nog 2 weken volhouden pfff de tekens van mijn bh en van de band staan afgetekend in mijn borsten hopelijk trekt dat nog weg...ik ben maar bang dat ze misvormd geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben 24 augustus geopereerd bij Dr Plovier, 365cc van 75AA naar hopelijk ook een volle C. Heb zelf ook veel steken in men borsten en ook het gevoel dat ze niet van mij zijn soms. Vooral als ik de BH uitdoe heb ik nog het gevoel dat ze eruit gaan vallen. Komt wel goed! En qua cc, bij iedereen valt dat anders uit hoor, je kan je daar echt niet op baseren! Die bh ja die laat overal striemen achter, maar ik denk niet dat hij je borsten zal misvormen, ik moet nog 3 weken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dat gevoel van een toeschietreflex kan inderdaad gebeuren.

Het is ook wel vergelijkbaar met stuwing ;) Als je merkt dat je borsten vollopen met vocht, neem dan ook weer op tijd je rust. Misschien doe je dan net wat teveel.

Beterschap en een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt piepke...

Ik had eigenlijk weinig informatie gekregen en door de zenuwen had ik ook weinig gevraagd.

Ik hoop maar dat ik mooie borsten krijg ik ben zo bang dat ze niet mooi worden en ze voelen nog steeds niet van mij is dat normaal na toch al 25 dagen bv en de onderkant van mijn borsten en tepels hebben zo precies een branderig gevoel maar ze zijn niet rood en als ik erover wrijf dat voelt niet echt aan.

Oh nog een vraagje piepke...zijn dat jouw borsten op de foto ze zijn hugh maar wel mooi :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kyara,

Het heeft bij mij ook maaaaaanden geduurd, zeker 8 maanden voor ik ze een beetje van 'mezelf' ging zien...voelde ook niet echt aan. Veel te hard en nep...

Nu is dat over, zijn een stuk zachter geworden.

Dat branderige gevoel kán erbij horen, zolang het niet pijnlijk irritant wordt..heb er even geen andere bewoording voor :17: Je voelt zelf vaak aan of het gewoon nog een herstel kwaaltje is, of dat er toch iets niet klopt. Soort intuitie ;)

Zolang je geen koorts hebt, of rode vlekken... en een soort van grieperig gevoel, dan zal het vast en zeker goedkomen :D Mooi worden ze vast wel :35:

Enne ... ja... de fotos in mijn handttekening zijn van mezelf, en ook door Plovier gemaakt :11: Dankje :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kyara, ik heb daar ook nog last van dat mijn borsten precies niet van mij zijn, vooral als ik op mijn zij slaap en ze in de weg zitten :P daar had ik vroeger dus geeeeen last van :P, ook als ik er op druk heb ik zo het gevoel dat ik de achterkant van de prothese op mijn borstkast voel, zo van er ligt iets op mij, maar ze zien er wel prachtig uit en ik kan niet wachten om bh's tekope en spannende truitjes aan te doen :D

het komt allemaal wel snor hoor ;-)

bij mijn is mijn linkertepel nog hypergevoelig en mijn rechter doof, hopelijk lost dat zichzelf ook nog op ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Mijn BV is ondertussen 4 weken en 4 dagen geleden en na 4 weken mocht ik van Dr Plovier mijn kliniek Bh uit doen en mocht dan eender welke Bh dragen zelfs met beugels,maar nu heb ik een probleem ik durf hem niet uitdoen uit schrik dat er iets fout gaat en dat ze niet mooi worden ik heb nu eindelijk borsten waar ik al zoveel jaren naar verlang en wil ze niet verliezen,mijn tepels zijn super gevoelig en heb verdoofde plaatsen op mijn boobies.

Maar wat is nu eigenlijk het beste Kliniek bh gewoon uitdoen of kan het zeker geen kwaad als ik hem wat langer draag,het liefst doe ik hem uit want is net een harnas,maar zoals eerder gezegd ik durf niet stom hé,of misschien dan een gewone sport Bh.Ik heb ook niet meer de leeftijd om nog eens enkele correcties te laten doen aan mijn borsten want die kan ik al op andere plaatsen gebruiken:(

Wie kan er mij goede raad geven?

Zodat ik weet wat het beste is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste : Gewoon nog even lekker je kliniekbh blijven dragen, of een sportbh.

Ik zeg niet dat het kwaad kan een gewone bh te dragen, maar ik weet in ieder geval wel zeker dat het geen kwaad kan je kliniekbh langer te dragen :35:

Als jij je hier nog veilig invoelt, fijn zo houden dan ;)

Ik draag mijn kliniekbh ook nog, gewoon omdat het stevig aanvoelt en ik ze ook mooi wilde houden.

Komt vanzelf wel dat je weer eens wat anders aantrekt, en tot die tijd is het geen enkel probleem je harnas te blijven dragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren bij Plovier (2 weken po) voor de draadje te verwijderen en hij zei me ook dat ik de bh nog 2 weken moet dragen en dat ik hem dan mag wegdoen. Ik liet ook merken dat ik hier wat schrik voor had en toen moest hij wat lachen. Hij vertelde dat heel veel van zijn patiënten beslissen om de bh nog wat langer te dragen. Dit kan zeker geen kwaad maar ik moest wel weten dat het niet nodig is en dan je dus wel perfect gewone bh's mag dragen. Is gewoon een kwestie van een veilig gevoel te hebben in de kliniekbh denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herken t gevoel op een vreemde manier... :44:

Mag sinds gisteren de martelband aflaten, dus gewone sportbh dag en nacht dragen en toch hield ik gisteren die shitkliniekbh met band aan!

Het ding is te klein, knelt, doet zeer,... maar toch voel ik me ergens schuldig als ik hem niet draag!

Maar nu ik het van mister P zelf hoorde is ie af hoor...

Ik denk gewoon dat je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, ik ga deze keer ook niet te snel gewone bh's shoppen hoor!

Weet uit ervaring dat diegene die je 6 weken po koopt vaak na enkele weken niet meer fijn zitten en dat ik de eerste keren dat ik een gewone bh aanhad ik s avonds blij was dat ie af was en in me vertrouwde lelijke sportbh weer aan kon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.