Ga naar inhoud

Borstlifting met Breform


Gast Kayelle

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben eigenlijk al sinds mijn jeugd niet blij met mijn borsten. Door veel te jo-jo-en met mijn gewicht, in mijn puberteit al, zijn ze gewoon wat gaan hangen. Niet helemaal theezakjes, maar toch niet helemaal flatterend voor een vrouw in de twintig...

Mijn borsten zijn op zich niet zo vreselijk groot...B tot C-cup, afhangend van BH en tijd van de maand. Dat gezegd zijnde, ik wil absoluut geen siliconen (met alle respect voor vrouwen die dat wel willen!) en ik zou graag erg lelijke littekens voorkomen. Ik wil eigenlijk ook geen grote borsten, ik wil ze gewoon wat "steviger en naar boven".

Ik vroeg met dus af of iemand hier ervaring had met de Breform methode, die kleine littekens belooft en een lifting door een soort "onderhuidse BH"

Vragen voor de mensen die het gehad hebben.

-Hoe viel de operatie mee?

-Wat kostte het (ik heb steeds gehoord rond de 3000, maar ik wil zeker zijn dat de prijs niet omhoog schiet)?

-Ben je tevreden met de lifting?

-Hoe zit het met de littekens?

-Is het voor het leven, of moet het na een aantal jaar vervangen worden?

-Ik weet dat het afgeraden wordt als je nog kids wil, maar wat is dan het risico? Kan de Breform dan vervormen? Of zakt het gewoon terug wat uit? (Ik weet nog niet of ik kids wil, maar ik wil de operatie niet uitstellen voor iets wat ik misschien pas binnen 5 of 10 jaar wil. Geen borstvoeding kunnen geven vind ik op zich geen ramp.)

Alvast bedankt! En antwoord op één of twee vragen is zeker ook al welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.