Ga naar inhoud

Elmato : 17 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, volgende week vrijdag is het zover! Na 3 kids en nog geen borsten heb ik de stap gezet en ga ik onder het mes. Ik kijk er naar uit en ben tegelijkertijd bloednerveus. Zie vooral op tegen de eerste weken erna. Wanneer kan ik weer aan het werk? Zien mensen het gelijk of valt dat wel mee? Ik lees graag jullie ervaringen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Elmato,

Ik heb er net een week opzitten......Dus als je tijd en zin heb moet je mijn topic maar even lezen :131:

Maar ik weet nog heel goed dat ik de week ervoor het ergste vond...dat wachten.....nu je eenmaal weet dat je "mag" wil je gewoon dat het zo snel mogelijk gebeurt......

Ik heb mijn bv voor iedereen geheim gehouden....alleen een paar direct collega's weten het omdat ik eigenlijk maandag alweer aan het werk wil. Ik heb geen zwaar werk :kuzya_02: en kan nu de afspraak maken indien nodig ik alleen baliewerk doe.

Ik droeg voor die tijd al een maximiser....en mijn boops zijn nu net zo groot zonder als met die maximiser. Dus in kleding zie je geen verschil.......alleen in je blootje :126: maar dat is alleen maar geweldig.

Voor de rest geef ik aan dat ik door mijn rug ben gegaan....waardoor ik dus de hele dag op de bank moet hangen..... :131:

Ik heb zelf veel last gehad van de narcose...maar Tietenpiet, die dezelfde dag moest , heeft nergens last van gehad.....die moest zichzelf zelfs remmen anders zou ze echt al teveel doen... :drag_10:

Je moet haar topic ook maar even lezen.....

Als je vragen heb, wil spuien of wat dan ook.....gooi het in de groep. Dit is een supersite.....en voor dat je het weet ben je er aan verslaafd....... :45: niets is raar, en je zal merken dat iedereen net als een bevalling het anders ervaart........

Maar het gaat super worden...en dat moet je in je achterhoofd houden.....

Succes en sterkte met je laatste wachtweek....

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Elmato

Welkom op het forum :viannen_01:

Super dat je al zo snel aan de beurt bent!!! Je zult er wel echt naar uit kijken!

Waar ga je eigenlijk en bij welke arts? Dan kan ik je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen. Kun je hier, als je dat wilt natuurlijk, straks je operatieverslag en al je vragen in kwijt :) Staat alles netjes bij elkaar he.

Heel veel lees- en forumplezier en succes met aftellen!

Rechtsboven in het scherm is trouwens een zoekvenster voor het geval je op trefwoorden, kliniek of arts wilt zoeken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook in kleding geen verschil omdat ik daarvoor al de maximer droeg. Idd zie je naakt en in bikini wel goed verschil, maar daar heb ik het dan ook voor gedaan!

Zelf ga ik pas over een week weer aan het werk, doe het zo rustig mogelijk aan. Denk wel dat ik het al weer zou kunnen, maar op mijn werk zijn ze heel makkelijk dus ik ga echt pas als ik denk dat het goed gaat (als mijn littekens goed dicht genezen zijn enz)

Het herstel is voor iedereen verschillend, maar het is me echt 200 procent meegevallen. Als ik had geweten dat het zo zou gaan, was ik veel eerder gegaan.

Nog even afwachten en dan is het zo ver, heel veel succes! En bereid je goed voor, alles laag leggen scheelt straks heel veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha, leuk, die reacties. Ik ben in juli al bij verschillende pc's geweest, en heb voor dr Koopmann gekozen. Hij gaat 280cc doen, dual plane. Twijfel over omvang; niet te groot? Ik ben mn hele leven al 75 a, zelfs tijdens de zwangerschappen kwam er niets bij. Fijn om te horen dat jullie na een week alweer zo fit zijn. Ik ga ervan uit dat ik een week niet kan werken, maar daarna moet ik er wel echt weer zijn.... Maar vooral over het thuisfront zit ik in. Geen boodschappen kunnen sjouwen, geen huishouden kunnen doen....ik zit nooit stil! 3 kids in verschillende leeftijden vragen veel aandacht en energie. Hoe hebben jullie dat allemaal kunnen regelen, 6 weken niet tillen enzo?

Enne...kledingtips? Ik heb allemaal strakke tshirts die ik natuurlijk niet makkelijk aan kan trekken...wat raden jullie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elmato,

welkom hier..

Ik heb het ook maar tegen een select aantal vrienden verteld, maar voor de rest tegen niemand. Geen collega's, geen familie..en nu, bijna een jaar verder heeft nog nooit iemand iets gezegd..(of ze durven niet.. :70: ). ik droeg ook altijd van die mega-push up bh's en zoals anderen ook al geschreven hebben, nu zijn ze zo zoals met die bh's, dus in kleding valt het niet op...

Ikzelf heb ook 2 kinderen maar die zijn al ietsje ouder, dus ik weet niet of die van jou nog heel jong zijn. Mijn man is wel 1,5 week thuis geweest om alles te regelen, dus heb zelf echt kunnen bijkomen. Was ook echt nodig..Na een week of 2 ben ik weer aan het werk gegaan, maar viel me toch tegen. En dan heb ik een kantoorbaan, die niet echt lichamelijk zwaar is..maar toch door het bewegen van m'n armen continu, heb ik de eerste 2 weken dat ik werkte maar halve dagen gewerkt..

Maar alles komt goed..nerveus zijn/waren we allemaal...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo daar,

Ik heb je inderdaad zien zitten vandaag :38: en ik zag je bij Koopmann naar binnen gaan.

Ik kan alleen maar zeggen...Pietje en ik zijn supertevreden en superblij met onze boops...en Koopmann heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en ik heb ze precies gekregen zoals ik ze wilde.

Ik heb een zoon van 18 en een dochter van 15 in huis...maar die hebben niets gemerkt omdat ik deed of ik door mijn rug was gegaan....

Ik ben na een week weer aan het werk gegaan. Ik werk maandag, dinsdag en woensdag.....ik zit achter een balie en werk veel achter een computer....maar ik moet zeggen dat het heel goed ging en dat ik nergens last van heb gehad..... :kuzya_02: Een paar naaste vrouwelijke collega's wisten het....maar als ik niets gezegd had hadden ze niets aan me kunnen merken.....

Bij mij zijn dus vandaag de hechtingen eruit gegaan. Advies gekregen nog goed op te letten met tillen....maar verder gaat het gewoon super...en ben ik nog elke dag superblij dat ik de stap genomen heb..... :13:

HEEL VEEL STERKTE MORGEN....laat het over je heen komen en geniet ervan.....En onthou dat je elke dag beterder gaat voelen.....loop elke dag een stukje....tegen het stijf worden.....en geniet van je weekje op de bank..... :38:

ps en als je vragen of wat dan ook hebt......gooi het in de groep......

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Elmato,

voor de boodschappen gebruik ik al een hele tijd ah.nl

ze brengen de boodschappen tot in je keuken, even je pasje door het pinautomaat en klaar is kees. Ze bezorgen ook 's avonds, dus misschien is je man wel thuis om de eerste week alles mee op te ruimen?

ook heb ik hulp in huishouding geregeld voor 1 dag in de week.

Voor 3 achtereenvolgende weken.

week 4 verwacht ik voorzichtig zelf wat te kunnen gaan doen. stofzuigen en dweilen wilt mijn man nog voor zijn rekening nemen.

De was doe ik de afgelopen week al zelf. kleine wasjes die ik op het rekje hang en dan maar een keertje minder gestreken, als je alles netjes ophangt en meteen opvouwt vallen de kreukels best mee :152:. de wasmand laat ik naar boven dragen (ook naar beneden trouwens).

qua kleding. ik heb wat bloesjes, met knopen die makkelijk aan en uit gaan.

ook heb ik een vreslijke thuisjurk met knoopjes die ideaal aan en uit te krijgen is. (vooral de eerste dagen heel gemakkelijk met het naar de wc gaan).

nu trek ik al gewoon shirtjes aan over mijn hoofd. wel voorzichtig natuurijk.

al met al is het mij tot op heden heel erg meegevallen. wel heb ik om hele duidelijke grenzen gevraagd.

ik weet natuuriljk niet hoe oud je kindjes zijn... of je ze nog moet tillen en zo?

maar als jij de 1e week "ziek" op bed / bank ligt... kunnen ze best helpen hoor! flesje water aangeven. Samen filmpje kijken.... iets pakken voor mama......

haal pakjes drinken in huis, geef die een makkelijk plekje in de kast waar ze zelf bij kunnen.

iedere avond legt je man in het kastje ernaast wat je de volgende dag mag "snoepen" en kan je je kids vragen of zij het drinken willen pakken, iets lekkers?

zijn ze nog super trots ook dat ze mama zo goed kunnen helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe, wat fijn om van jullie te horen/lezen.....Ik krijg er bijna zin in morgen (haha). Neehoor, kijk er eigenlijk wel naar uit. Net even bij een vriendin om de hoek geweest die net vandaag (andere kliniek) is geholpen; zag er prachtig uit en ze voelde zich geweldig. Daar ga ik dan ook maar voor!

Van andere vriendin paar mooie boeken gekregen om de tijd een beetje door te komen...ben nogal een niet-stilzitter en niks doen vind ik vreselijk moeilijk. Kids zijn in uiteenlopende leeftijden: eentje van 19 (is nu met vrienden op vakantie), eentje van 12 die bijna naar de brugklas gaat (die weet ervan en "boeit " het niet) en kleintje van 2 die nogal op mama gericht is (of is dat de leeftijd?!). Papa staat er helemaal achter en gaat helpen...

Ben zo benieuwd naar het resultaat...heb inmiddels van jullie veel foto's gezien. En vandaag nog even bij Koopmann geweest die me heel vriendelijk ontving en alle tijd nam. Blijf bij het oude besluit: 280 hp, dual plane. Gelet op mijn leeftijd (47) vind ik het wel spannend hoe het eruit gaat zien. Allerliefste heeft vandaag foto's gemaakt van voor (wow, schrikken...). Ik zal foto's van erna ook maken en op dit forum zetten...blijven jullie ook een beetje bij. Ik hoop dat ik morgenavond in staat ben een verslagje te maken....I'll keep you all posted! tenx voor meeleven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elmato,

komt helemaal goed hoor!

die van 12 vind het vast prima om jou te mogen helpen! en die jongste van 2 vind het vast super om eens iets aan te mogen geven.

De van 19 wilt strakjes natuurlijk ook even kijken!!

het resultaat!

PRACHTIG!!!!! komt helemaal goed... heb er vertrouwen in!

succes morgen!

en hopelijk voel je je fit genoeg voor een verslagje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal. ze zitten erin! was vanmiddag aan de beurt: vanochtend nog lekker gedoucht, boodschappen gedaan en voor ik het wist richting kliniek.Best wel gespannen, maar dat was gelukkig niet aan mn bloeddruk te zien! Allemaal heel aardige mensen, gezellige sfeer en dat hielp wel wat. Voor ik het wist lag ik in de OK....en toen ik wakker werd voelde ik me prima. Ben om 1900 uur thuis gekomen, lekker in de tuin gegeten. Nu begint de pijnmedicatie wel uit te werken en voel ik vooral druk en spierpijn. En ik voel me Pamela Anderson!! Als ik in de spiegel kijk ziet het er gelukkig een stuk normaler uit< maar door de druk lijken het wel kanonnen....Nu maar morgen afwachten en kijken hoe ik de nacht door kom. Op zich ben ik best moe. Dank voor al jullie bemoedigende woorden, echt leuk om te lezen.

wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, gefeliciteerd met je boops :43:

JIj hebt dus de "pietje" operatie gehad....dat je je daarna gewoon goed voelde.... heerlijk voor je..

Geniet ervan.....ga lekker een stuk lopen vandaag, is prettig voor het stijf worden...hopelijk ben je de nacht ook een beetje goed doorgekomen.....

En hou die big smile vast....... :)

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal, nou, slapen de eerste nacht is niet zon feest; verging van de rugpijn. Wist niet dat die boobs zo zwaar zouden zijn dat ze op mn rug drukten....

Maar vandaag ging het goed. Pijnmedicatie uitgewerkt en aan de paracetamol, eigenlijk doe ik dat meer omdat me dat op het hart gedrukt was dan dat ik echt pijn voel. Wel wennen dat ik echt niets kan doen...nog geen was ophangen.... Ben ook wel benieuwd naar het resultaat; nu zit alles nog onder het tape. Heb zelf zo'n gevoel van "als dat maar goed komt"! hadden jullie dat ook, dat je je afvroeg of de pc er niet een beetje teveel in had gestopt? ik moet er nog erg aan wennen en voel me vooral mevrouw BOOB...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dat ZEKER....ik dacht op een gegeven moment ze blijven groeien......maar wees gerust dat schijnt de zwelling en vocht te zijn......:141:

Dus dat gaat na een paar dagen weer minder worden. Je zal ook zien dat als de tape eraf mag het ook een minder groot gevoel geeft. Nu houd het tape de boel nog lekker stevig bij elkaar.... :106:

EN je moet natuurlijk ook wennen aan het feit Dat je nu weer boops heb...... :20:

Wat dat betreft moest ik echt wel wennen toen ik in de spiegel naar mezelf keek....en ik heb nog steeds een neiging om er veel aan te zitten :44: .........

En geloof me als Koopmann dit voor jou ingeschat heeft kan je er van overtuigd zijn dat hij er precies genoeg ingestopt heeft....hij heeft er wat mijn ervaring betreft kijk op....... :38:

En geniet maar van een weekje echt niets doen...het is voorbij voordat je het in de gaten heb.....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wonderfull

Hi Elmato, gefeliciteerd met je boobies. ... enja ik had ook, eerst zie je me boobies en dan kom ik pas hi. Lekker uitrusten en lekker de tijd nemen voor jezelf doet wonderen :-)

zonnige groet, wonderfull

May all your wishes and dreams come true

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey elmato!

gefeliciteerd!!!

wat heerlijk dat ook jij een fijne operatie gehad heb!

en je hebt boobies!!!! yeah!!!!

ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk toch wel goed geslapen had. maar heb dan ook wel heel heel veel kussens in bed liggen. Lig eignelijk ook niet plat op mijn rug, op advies van de verpleegsters van de kliniek. ongeveer 30 graden zeiden ze... en dat slaapt prima! ook heb ik zo'n nekkussentje gehaald. zodat mijn nek wat steun had!

de groootte van mijn borsten vond ik meteen fijn. Ze waren niet zo super joekels zeg maar.

wel heb ik sinds gister (zal de warmte wel zijn) dat ik het gevoel heb dat ze groter zijn dan na de operatie?! kan ook puur door de warmte komen hoor, had meer moeite met het "dichtkrijgen" van de bh op de "normale" stand.....

neem de tijd voor je rust!

en succes!!!!

kxs TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.