Ga naar inhoud

strawberry : juli 2012


Aanbevolen berichten

Hai dames,

Mijn eerste post dan maar :) vrij recent heb ik ook een borstvergroting gehad met 325cc HP achter de spier...nou ze zijn toch wel kleiner uitgevallen dan ik had verwacht :102: In mijn eerste week met de zwelling vond ik ze mooi..nu mijn zwellig steeds minder wordt, lijkt het of ik ook een cup minder ben geworden :103:Ik wilde graag uitkomen op een c maar volgensmij is het maar een B'tje...vertel dus goed wat je verwachtingen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Strawberry

Welkom op het forum!!

Ik hoop dat als je prothesen nog zakken en de spier oprekken je meer in de richting komt van wat je verwacht had! :)

Het is wel zo, als je borsten zachter worden dat het er ook nog heel anders uit kan gaan zien, zeker met een gewone bh (in plaats van die charmante kliniekbh) in kleding :)

Succes met je herstel nog!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat je toch wat teleurgesteld ben over het resultaat......Ik ga voor je duimen dat het op een gegeven moment voor je gevoel toch goed gaat komen.... ;)

Want je hoort te genieten nu van je nieuwe boops......

Succes

:119:

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet ook dat het op voorhand voor jezelf heel moeilijk is om te bepalen hoe het eruit zou moeten komen te zien?

Ik heb gevraagd om een C cup en zag dat de pc in haar aantekening opschreef C/D, dus een mooie volle C dus. En dat is wat ik volgens de afmetingen nu ook precies heb. Maar toch vind ik ze klein en dan moet er bij mij ook nog zwelling en vocht verdwijnen. Maar ik weet alleen dat ik ze klein vind maar ik zou ook niet weten hoe groot ik ze dan wel graag had gewild. Ik denk dat het dus ook te maken heeft met wat jij je zelf er van voorstelt, wat had je in gedachten. En dat het snel went!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties..ik ben inmiddels 17 dagen verder..en ze zijn iets meer kleiner geworden :(( wel zijn ze nog steeds onzettend hard!! is dit nog normaal na 17 dagen?? het zijn net bakstenen onder mijn huid :102:

Ik heb ronde pronthesen gekregen omdat ik heel smal ben en ik met anatomische geen gevulde borsten zou krijgen. Jeetje..ze ogen er zo nep uit op dit moment.. :102: heel erg rond van die neppe siliconenborsten...denken jullie dat dit nog bijtrekt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Strawberry

Na 17 dagen is er nog helemaal niets over het uiteindelijke resultaat te zeggen. Je borsten zijn nu idd nog heel hard, maar dat zal met 6 weken al anders worden. ZO lang kan het duren eer je verschil merkt, helaas :106:

Maar tegen die tijd zul je zien dat er echt veel gaat veranderen. Bij mij waren mijn borsten na 6 weken ook nog lang niet zo zacht als ze nu zijn (9 weken po) en over een paar weken zullen ze nog zachter zijn. Ik kan me nu alweer niet meer herinneren hoe hard ze in het begin waren!

En dat ze er nu nog nep uitzien, dat komt doordat je huid nog erg strak is.... Ook dat gaat nog beter worden. ECHT!

HEb je foto's die je met ons wilt delen, zodat we ook eens kunnen zien wat je bedoeld? Als je het niet wilt is het ook goed hoor, maar vaak zien anderen dingen die jezelf nog niet opgevallen waren of zo :)

Sterkte meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_Boobie,

Je hebt gelijk..17 dagen is nog helemaal niets..maar toch ik maak me zorgen :)

Ik zal vanavond eens foto's plaatsen, dan kan jij ook je oordeel over geven!

Even een ander vraagje...kan het zijn dat de littekens de eerste paar weken niet in je borstplooi vallen..maar zeg maar iets hoger staan omdat ze wat meer opgezwollen zijn? of dat de implantaten nog niet op hun plek zitten? Bij mij vallen de littekens toch echt niet in mijn borstplooi, maar iets hoger, dus als je van voren naar mijn borsten kijkt dan zie je ze gewoon:S..ik weet niet of het in het begin zo hoort..maar begin nou echt te denken dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt tijdens het snijden :((

Hoi Strawberry

Na 17 dagen is er nog helemaal niets over het uiteindelijke resultaat te zeggen. Je borsten zijn nu idd nog heel hard, maar dat zal met 6 weken al anders worden. ZO lang kan het duren eer je verschil merkt, helaas :106:

Maar tegen die tijd zul je zien dat er echt veel gaat veranderen. Bij mij waren mijn borsten na 6 weken ook nog lang niet zo zacht als ze nu zijn (9 weken po) en over een paar weken zullen ze nog zachter zijn. Ik kan me nu alweer niet meer herinneren hoe hard ze in het begin waren!

En dat ze er nu nog nep uitzien, dat komt doordat je huid nog erg strak is.... Ook dat gaat nog beter worden. ECHT!

HEb je foto's die je met ons wilt delen, zodat we ook eens kunnen zien wat je bedoeld? Als je het niet wilt is het ook goed hoor, maar vaak zien anderen dingen die jezelf nog niet opgevallen waren of zo :)

Sterkte meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Strawberry

Ik begrijp je bezorgdheid hoor meid. Ook ik was in het begin heel onzeker of het wel zou worden wat ik gehoopt had. Nu ben ik 9 weken po en pas sinds een week of 2 zie ik dat het meer en meer erop gaat lijken. Ik ben nu zeer tevreden. Ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat zijn!!!!

Je littekens, als ze op je borst zitten, kunnen ze niet meer in je plooi zakken..... dan zouden je implantaten namelijk omhoog moeten komen...

Je borsten gaan wel nog zakken, waardoor je je littekens waarschijnlijk naderhand niet meer zult zien, ookal zitten ze een stukje op je borst.

Ben benieuwd naar je foto's dan kunnen we eens bekijken wat je bedoeld

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.