Ga naar inhoud

Voorstellen : Poesie


poesie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi iedereen,

Ben al een tijdje jullie verslagen aan't lezen maar had nog niet de moed gevonden om zelf iets te vertellen.

Ik overweeg dus een borstvergroting maar ben er nog niet uit bij welke pc.

Om maar te zwijgen van de schrik dat er iets zou mislopen. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poesie

Welkom op het forum :viannen_01:

Lastige beslissing he......

Hopelijk heb je iets aan dit forum en kun je door het lezen van andervrouws verslagen, een betere keuze maken :)

Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster, voor als je op zoek bent naar iets specifieks.

Heel veel succes en veel lees- en forumplezier.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku,

Hoe kan ik in de galerij foto's vinden van mensen waar ik een verslagje van gelezen heb?

Als ik hun naam in tik komt er telkens "niet gevonden te staan "

Of moet ik 1 voor 1 die foto's aanklikken.

Wil ze namelijk een beetje per pc bekijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je naar hun profiel gaat, kun je daar op album klikken. Of als je een verslag van hun leest, dan kun je op hun naam gaan staan, bovenin hun verslag en dan verschijnt er een schermpje. Naast het mannetje met het +teken staat rechts een ander icoontje. Als je daar op klikt, dan kom je bij de foto's van die persoon

Bij sommige mensen moet je echter eerst vriendjes worden. Stuur dan even een pb (bij dat envelopje rechtsboven) met de vraag of je hun foto's mag zien en waarom. Dan kun je ook een vriendschapsverzoek doen, dat je met dat mannetje met dat eerder genoemde +tekentje doet ;)

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey poesie...

welkom!

het is geen gemakkelijke beslissing... daar weet ik alles van.

(zie mijn profiel)...

en dan het zoeken naar de "juiste" kliniek of de "juiste" chirurg maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Veel succes met het zoeken naar "de juiste".... en als er vragen zijn.... gooi ze erin!

groetjes,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.