Ga naar inhoud

Ashleyy : 30 Juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben eigenlijk al een tijdje aan het rondneuzen op het forum, maar nooit eigenlijk er wat mee gedaan maar ik wil toch wel mijn ervaringen van mijn bv met jullie delen :) dus vandaar dat ik er nu maar even de tijd voor heb genomen.

Nou als eerst ik ben 23 jaar en ben getrouwd nog geen kleintjes gelukkig :). Ik wilde eigenlijk al sinds mijn 18de ongeveer een bv omdat ze bij mij maar niet wilden groeien :102: maar ivm school/werk kon ik die stap maar niet zetten en woonde ook nog thuis en durfde het mijn ouders niet te vertellen dat ik een bv wil.

Nu ben ik ongeveer 10 maanden getrouwd en zit tijdelijk thuis en we kunnen niet op vakantie ivm nieuwe baan van mijn man dus ipv dat ik niet voor niets thuis zit heb ik op vrijdag 13 juli de knoop door gehakt en ACCZ gebeld voor een intake. Nou die hadden we meteen gepland op 21 juli :) Ik heb het aan mijn man heel grappig maar pas naderhand verteld dat ik een bv wil :) Hij stond versteld dat ik zoiets wil en dacht blijkbaar dat ik altijd veel zelfvertrouwen had en geen problemen had met mijn lichaam. Ik heb hem verteld dat ik me niet echt vrouwelijk kan voelen met een 75AAtje. Gelukkig had hij hier begrip voor en zijn we samen op 21juli voor intake in Zeist geweest. Dr van Onselen was er helaas niet maar de consulente was ook super lief en het was meteen goed voor mij. Ik heb verder niet gekeken las hier op de forum en op internet al allemaal goede dingen over ACCZ en had er alle vertrouwen in. Ik heb toen gepast en we gingen die dag voor 375cc.

We hebben meteen ook datum geprikt voor 30juli in Bocholt..jihoeee :D

Sinds die dag voelde ik me al veel gelukkiger omdat ik wist dat ik na ong 1,5wk een bv zou krijgen.

Grote dag 30juli :

Op 30juli was het zover we moesten om 13.30u aanwezig zijn in Bocholt. Nou wij waren ongeveer een uur te vroeg en kwamen daar er ook nog eens achter dat ze uitlopen dus dat we langer moeten wachten... :93: maar goed om 15.30uur was het dan zover ik had toen een gesprek met Dr van Onselen en ik heb hem toen aangegeven dat ik toch maar geen 375cc wil omdat ik hier op forum fotos zag en vond dat te groot ik wil nl niet dat het opvalt. Hij adviseerde mij toen 335 cc.

Nou hierna is eigenlijk alles heel snel gegaan :) ik werd wakker en tadaaa ik kijk in mijn jasje en ja hoor ik had een bh aan zonder vulling maar wel een gevulde sport bh jihoeee :D Nou daarna moest ik ong een uurtje wachten in de uitslaap kamer en daarna naar de slaapkamer waar ik ongeveer 2uurtjes ben gebleven. Ik kreeg een boterhammetje en thee en moest daar naar de wc en mocht daarna pas weg. Nou dat was allemaal gebeurd en mocht lekker naar huis !

Voor de rest zal ik nog later verder schrijven ladies ben nu moe ga lekker slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen!Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Is het trouwens niet zo dat de hoeveelheid cc's niets zegt..per persoon toch verschillemd?

Hey Triekie ja is idd wel zo maar ik wilde die risico niet nemen dat ik te grote borsten krijg, beter gezegd dat het opvalt dat ik in een keer grote borsten heb dus vandaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat aantal cc zegt wel iets, als het in combinatie is met het merk prothese en het profiel :)

Hoe breder de prothese, hoe meer cc er in de breedte gaan zitten. Hoe smaller, hoe meer projectie.

Een bredere prothese is low en medium profile en een smallere is high of extra high.

Het is dus geen kwestie van giswerk :P

Op die basis kiezen de meeste pc's hun prothese, het aantal cc ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik krijg anatomic small low profile en dan 400 cc.Heb nu een 80b..maar passen niet bij mijn lijf.Bij het passen,was het voor mijn gevoel hughes,maar de pc zei,dat deze maat het mooiste was en dat ik spijt zou krijgen als ik kleiner zou doen..maar wil absoluut niet cup e of f krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik krijg anatomic small low profile en dan 400 cc.Heb nu een 80b..maar passen niet bij mijn lijf.Bij het passen,was het voor mijn gevoel hughes,maar de pc zei,dat deze maat het mooiste was en dat ik spijt zou krijgen als ik kleiner zou doen..maar wil absoluut niet cup e of f krijgen...

Welk merk? accz werkt met cereform? of vergis ik me? En krijg je geruwde of gladde prothesen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij accz gebruiken ze altijd ruwe cereform implantaten ;) Ik dacht dat de implantaten die ik zou krijgen te klein zouden zijn.. Maar Dr. Kruppa zei dat deze perfect bij mijn lichaam zouden passen. Afgelopen donderdag ben ik geopereerd en ik kan alleen maar zeggen dat hij gelijk had. Maar als jij ze kleiner wilt zullen ze daar toch niet zo moeilijk over doen? Jij beslist over je eigen lichaam. De pc geeft alleen advies. Veel succes! Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Roxanne voor laten weten...ik denk dat ik tegen die tijd gewoon nog een keer terug moet om te passen weer.Dat het zo groot lijkt,went vanzelf zei kruppa en hij gaat altijd voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat...kan ik jouw resultaat ook zien roxanne..dan heb ik een beeld van evt resultaat.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.