Ga naar inhoud

Sillis : 28 maart 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

wat een leuk verslag !!

je hebt zeeeeeeeeeeeeeeéeéééééé !!!!

nu maar even rustig aan doen de komende dagen !

ik las dat je misselijk bent en moet overgeven enzo..

heeft je ventje die medicijnen aan de overkant gehaald bij die apotheek ?

en gebruik je ook die tramadol ( rood doosje geloof ik )

IK ZEG STOPPEN MET DIE TROEP !!!!!

ik kreeg ze ook voorgeschreven maar heb ze echt nooit gebruikt daar hier op het forum zoveel meiden misselijk werden van die zooi.

gewoon je medicijnen schema even aanpassen ... gewoon om de 4 uur een pijnstiller nemen ...bijvoorbeeld eerst een paracetamol na 4 uur een ibuprofen, na 4 uur weer een paracetamol...enz..enz.

de eerste 3 dagen zijn het ergst daarna gaat het steeds beter..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij misselijkheid idd de tramadol staken, maar het schema van demi kan in de prullenbak :45: (sorry demi haha)

Iedere 6 uur paracetamol 1000 mg (dat is heel belangrijk voor de spiegel in je bloed) en de ibuprofen 3 keer per dag? Dan elke 8 uur.. Niet samen met de paracetamol, maar altijd minimaal een uur ertussen.

Haal iets tegen de misselijkheid bij de apotheek, maar moet wel matchen met evt. antibioticum...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij misselijkheid idd de tramadol staken, maar het schema van demi kan in de prullenbak :45: (sorry demi haha)

Iedere 6 uur paracetamol 1000 mg (dat is heel belangrijk voor de spiegel in je bloed) en de ibuprofen 3 keer per dag? Dan elke 8 uur.. Niet samen met de paracetamol, maar altijd minimaal een uur ertussen.

Haal iets tegen de misselijkheid bij de apotheek, maar moet wel matchen met evt. antibioticum...

xx BB

HAHAHAHAHA...okidoki doc.... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat al iets beter met mij oef!:) ik heb sinds gistere middag niet meer moeten overgeven en alles wat ik gegeten heb is binnen gebleven. Ik neem juist mijn antibiotica oraal in maar mijn pijnstiller doe ik met een zetpilletje omdat het er anders uitkomt.. Zwakke maag precies na een ingreep? Ik heb deze nacht 4uurtjes in bed kunnen slapen maar wel rechtop.. Daarna kon ik het weer niet uithouden van de pijn en ben ik terug in de zetel gaan liggen waar ik beter in zit en ook wat kan slapen.. Als ik lang gelegen heb in dezelfde positie heb ik niet veel pijn aan mijn borsten maar mijn poep en mijn rug doen dan wel heel veel pijn.. En het ergste van al is recht komen, dan branden en steken mijn borsten wel:( hoort erbij zeker!

Ben al blij dat ik niet meer moet overgeven en mijn koorts minder is

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je ook koorts??????????

Nou ja, je hebt in ieder geval antibioticum..... Maar houd het wel in de gaten als je minder paracetamol gaat nemen en je AB is op, of je dan nog koorts hebt. In de tussentijd goed in de gaten houden of je rode plekken op je borsten hebt/krijgt he :)

Gelukkig voel je je weer een stuk beter!

Doe maar rustig aan :)

Pijn bij rechtkomen is normaal idd, maar branden en steken? Hm.... t kan... maar houdt het in de gaten. Als je het niet vertrouwd, toch even naar de kliniek bellen. Want eigenlijk zou je geen koorts moeten hebben, alleen is dat moeilijk te peilen als je paracetamol neemt...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je ook koorts??????????

Nou ja, je hebt in ieder geval antibioticum..... Maar houd het wel in de gaten als je minder paracetamol gaat nemen en je AB is op, of je dan nog koorts hebt. In de tussentijd goed in de gaten houden of je rode plekken op je borsten hebt/krijgt he :)

Gelukkig voel je je weer een stuk beter!

Doe maar rustig aan :)

Pijn bij rechtkomen is normaal idd, maar branden en steken? Hm.... t kan... maar houdt het in de gaten. Als je het niet vertrouwd, toch even naar de kliniek bellen. Want eigenlijk zou je geen koorts moeten hebben, alleen is dat moeilijk te peilen als je paracetamol neemt...

xxx BB

Ja gisteren had ik ook koorts.. Ik heb gebeld naar dr plovier en hij zei dat je na een operatie wel koorts kan hebben.. Maar als ik ongerust zou zijn vandaag dan mocht ik langskomen..

Hoop dat het goed komt:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke.. ligt natuurlijk ook aan de inspanning van het overgeven en zo.... Maar de koorts moet niet te lang duren. Als ie vanzelf weg gaat is er niks aan het handje (of aan het borstje, als je het zo bekijkt ;) )

Kijk het maar even aan, niet bang zijn.

Doe het maar rustig aan, dan kan je lijf goed herstellen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! De 1e helse dagen zijn gepasseerd! Oef!! Heb echt super veel pijn gehad maar gelukkig gaat pijn over :D vanacht heb ik voor de 1e keer goed doorgeslapen.. Ben 1x wakker geworden voor een pijnstiller en daarna direct terug in slaap gevallen. En ik kan me ook al helemaal platleggen op mijn rug in bed. Mijn armen kan ik al wat meer bewegen, mijn rechtse wel veel meer dan mijn linkse. Is dat normaal denk je? Hopelijk kan ik binnen een paar dagen mijn bh zelf aan en uit doen

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ha Ha, laat nu die zomer maar komen he! Wat zullen we pronken. Hopelijk heb je nu geen pijn meer. Heb je al foto's geplaatst? Ben erg benieuwd. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Weer eventjes terug!:) alles gaat heel goed en ik heb geen pijn meer.. Alleen soms als ik op mijn zij lig om te slapen. Er is wel nog altijd 1 borst die een stukje moet indalen.. Mijn linker borst is echt al heel mooi geworden maar de rechter implantaat zit nog wat hoger.. Vanaf donderdag ben ik al 7 weken po.. Gaat die implantaat dan nog dalen? Binnenkort maak ik een afspraak voor een controle maar ik maak me een beetje zorgen..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hhoi, volgens de geleerden moet je zeker geduld hebben tot je een maand of drie po bent. Dan pas zitten ze een beetje op hun plaats.

Al moet ik eerlijk zeggen dat de mijne (ik ben nu 8 wkn po) de laatste twee weken ook niet meer gedaald zijn hoor, of ik zie het niet meer. Maar ik ben al helemaal tevreden als ze zo blijven. Maar goed dat je dan nog een afspraak kunt maken zodat je gerust gesteld kunt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een verschil in 'dalingsproces' tussen de dual plane en de prothesen voor de spier....

Bij dual plane is er een kansje dat ze niet volledig indalen, bij voor de spier is die kans er niet...

Wel is het idd zo dat het vaak nog tot 3 maanden po kan duren eer ze op gelijke hoogte zitten, maar het ligt er ook aan hoe groot het verschil tussen rechts en links is...

Denk dat het het beste is om idd even een afspraak te maken met Plovier, zodat hij kan kijken hoe het er bij jou uitziet :)

Heb je nog nieuwe foto's geplaatst van opzij?? Dan kunnen wij ook wel eens kijken of het verschil (té) groot is, als je wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een verschil in 'dalingsproces' tussen de dual plane en de prothesen voor de spier....

Bij dual plane is er een kansje dat ze niet volledig indalen, bij voor de spier is die kans er niet...

Wel is het idd zo dat het vaak nog tot 3 maanden po kan duren eer ze op gelijke hoogte zitten, maar het ligt er ook aan hoe groot het verschil tussen rechts en links is...

Denk dat het het beste is om idd even een afspraak te maken met Plovier, zodat hij kan kijken hoe het er bij jou uitziet :)

Heb je nog nieuwe foto's geplaatst van opzij?? Dan kunnen wij ook wel eens kijken of het verschil (té) groot is, als je wilt :)

xx BB

Hey bb..

Ik heb deze ochtend een foto gepost.. Op de foto zie je het heel duidelijk dat de rechter borst vanboven nog randen heeft vanboven. In het echt zie je het niet zo fel. Ik heb ook soms nog pijn ensteken in mijn rechter borst. Ben eigenlijk wel ongerust :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.