Ga naar inhoud

Sillis : 28 maart 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Maar wat heb je zelf als maat genoemd dat je wil hebben? Of heb je voorbeeldfoto's laten zien?

Want ik kom met 435 cc van een a wss naar een d dus dan krijg je met 500 nog wel meer dan een e denk ik...

Ja ik ben ook super blij dat ik zo goed gesteund word, hoop dat je vriendin je goed kan helpen :)

Hoelang heb je vrij na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb gezegd een volle c max een kleine D.. Maar met 500cc erbij gaat dar er echt wel over zijn denk ik. Maar hij zei me dat ik nog veeel foto's moest meebrengen op de dag van mijn operatie:)

Ik heb een contract lopen tot 31 maart laten opmaken op m'n werk en daarna heb ik dus veel tijd om uit te rusten. Daarna ga ik iets anders zoeken op het gemak en ondertussen iets bij studeren

Ben echt benieuwd naar je resultaat!:)

En chapeau voor plovier dat hij zich heeft kunnen houden aan de afspraak:) ga dat ook zo doen

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Heey Jennifer!

Ik lees nu pas je berichtje want ik krijg geen signaal als iemand reageerd op mijn topic..

Alles gaat heel goed en kijk er echt naar uit!:) nu nog 4x slapen en het is al zover! Met de zenuwen valt het wel goed mee.. Mss omdat ik er al zo lang over nadacht om een bv te overwegen..

Ik zal hier zeker mijn verslagje zetten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, veel succes, het komt erg dichtbij!! ik ben ook bij plovier geweest en had ook veel foto's bij van hoe ik het wilde maar ook wat ik te groot vond, omdat ik hier al verschillende keren gelezen had dat hij ze soms wat groter maakte!

Ik wilde een kleine c en heb dat hem heel duidelijk gemaakt dat, en ben heel blij met het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, veel succes, het komt erg dichtbij!! ik ben ook bij plovier geweest en had ook veel foto's bij van hoe ik het wilde maar ook wat ik te groot vond, omdat ik hier al verschillende keren gelezen had dat hij ze soms wat groter maakte!

Ik wilde een kleine c en heb dat hem heel duidelijk gemaakt dat, en ben heel blij met het resultaat!!

Heey! Hoeveel cc heb je dan gekregen bij dr plovier? Heb 3 voorbeeldfoto's van hoe ik ze zou willen.. En ook eentje van een totaal beeld zodat hij de verhoudingen beter kan zien.. :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover!! In het begin kan je dus lezen dat ik mijn moeder nog niet had verteld omdat zij er zo radicaal tegen was en ik dacht dat ik het zou kunnen verzwijgen en het achter haar rug doen. Ik voelde mij elke keer zo schuldig tegenover haar.. Ik had ook al een logement gepland bij een van mijn goeie vriendinnen die zou me dan opvangen. Maaar gisteren is het er eindelijk uitgekomen na 100x proberen bij mijn moeder en ik vertelde haar alles over mijn plannetje met traantjes erbij want ik kon het echt niet meer houden van de stress rond die situatie en ze reageerde een beetje geschrokken wat ik dood normaal vond.. Ze vroeg haar dan af waarom ik het niet in een gewoon ziekenhuis wou doen en waarom en dit en dat.. Was wel een hele grote opluchtig toen ik het haar vertelde en zeker toen ze zei van je moet niet naar die vriendin, blijf maar gewoon thuis dus ik super blij:) morgen is het zover! Nu krijg ik er stilletjes aan wel wat zenuwen voor:D

Alleszins bedankt voor iedereen die mij hierin gesteund heeft! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen. Ben benieuwd naar je verslag! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor de lieve berichtjes! Ik ben thuis nu en heb juist iets gegeten en gedronken.. Mijn pijnstillers en antibiotica ook al genomen:) dus we kunnen eventjes verder:D

Deze morgen werd ik wakker om 7uur omdat mijn vriendje zijn wekker vergeten uit te zetten was.. En ik dacht o nee ik ga niet meer kunnen slapen maar toch:D tot kwart voor 10 geslapen!! Niet verwacht met mijn zenuwen:) en ik keek op mijn gsm allemaal berichtjes van vrienden die me succes wenste en ook gemiste oproepen van beclinic.. Ik stormde naar benden en belde direct naar Marie en ze vroeg of in een half uurtje vroeger kon komen om 12u dus.. Was geen probleem maar ik moest me wel haasten:D rap een douchke genomen kleertjes aangedaan en nog snel met de hond gaan wandelen:D dan zijn we vertrokken naar de clinic.. En ja hoor op de ring van Brussel was er file!! Toen werd ik wel zenuwachtig omdat we niet optijd konden zijn dus had eventjes gebeld naar Marie en was geen probleem als we 10min later zouden zijn ofzo..

We kwamen aan in de clinic:) daar stond ik dan in mijn joggingpakje:D direct naar de kamer gegaan.. Marie gaf mij de badjas en moest alles uitdoen buiten mijn slipje.. Dan kwam dr plovier binnen en had war fotootjes gemaakt en alles afgetekend. Dan mocht ik mee naar de operatiekamer samen met de anesthesist. (Rare kerel wel maar ja daar kan hij niets aan doen:D) dan moest ik op de operatietafel gaan liggen pff was wel heel eng om daar binnen te komen en daarop te gaan liggen:( toen voelde ik me echt rot en wou terug maar de assistente was echt heel lief en dr plovier ook! Ze wreven op mijn schouder en op mijn hoofd en ze zeiden dat alles goed zou komen. Toen werd het infuusje in mijn hand gestoken en hij zei nu gaat de verdoving beginnen werken.. Ik voelde het zo in mijn lichaam! Echt een degoutant gevoel seg ik was al eens inslaap gedaan maar dat was heel anders dat was meer naar het zalige toe maarja dat is dan gepasseerd he:)

Ik werd lichtjes wakker toen ze mijn bh aan het aantrekken waren.. Was nog helemaal weg en wat ik me nog kan herinneren is dat ik van de operatietafel moest gaan en dat ik er dus letterlijk afsprong en dan waren ze aan het lachen en aan het zeggen van amai dat gaat hier goed! Haha dus dan ben ik door die gang gewandeld weet ik echt niets meer van! Mijn bedje ingekropen en toen begon ik met rillen van de koude denk ik maar 10min daarna was het al veel beter omdat het bed echt lekker verward werd en het rook ook lekker van de etherische olie die ik voor de operatie mocht uitkiezen:) in het begin kreeg ik mijn ogen niet open en voelde me wat lastig.. Ik voelde enkel de insnede van mijn linker borst maar voor de rest nergens pijn. Dan kwam mijn vriendin en mijn vriendje binnen die hebben nog een half uurtje gewacht en bij me gezeten tot ik mijn ogen kon openhouden. Dan heb ik wat cola gedronken, plasje gedaan en kleertjes aangetrokken. Voelde me helemaal niet misselijk, niet moeten huilen ofzo:D alles super verlopen.. Dan mocht ik naar huis en toen hebben we even in de file gestaan richting Antwerpen maar daarna ging het vlotjes..

Mijn vriend is dan nog mijn pijnstillers gaan halen enzo en dan richting huis:) enjaa mijn hond super blij die sprong dan vrolijk op mij wat ik niet zo leuk vond:D ik heb hem dan nog eten gegeven en dan ben ik aan tafel gaan zitten, frietjes gegeten:/ :D het doet echt wel veel pijn als ik beweeg enzo of mij herzet maar dat neem ik er graag bij! Ben echt al blij met mijn boobies:D

350cc van cereform dual plane is geplaatst

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, fijn dat je weer lekker thuis zit Sillis en nu maar mooi en goed genezen he? Heb je het resultaat al kunnen bekijken? Ik heb je verslagje met veel plezier gelezen, ik zag het helemaal voor me, dat je dizzy van die tafel af sprong en daarna door die gang wandelde! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa!! Haha ben echt als een wakko volgens mij van die tafel gesproken en door die gang geslenterd haha ze vonden het ook wel grappig.. Jaa ik vind ze echt heel goed en zeker niet te groot denk ik maar dat kan je nog niet zo goed zien met die clinic bh aan. Zit nu op mijn gemak ik de zetel tv aant kijken ben echt super blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.