Ga naar inhoud

Sillis : 28 maart 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag liefste girlies allemaal!

Ik ben Sillis, 21 jaar en droom al een tijdje van een borstvergroting. Nu heb ik een kleine 75B soms een A. en ik voel me er echt niet goed bij dat ik amper mijn bikini durf aan te trekken.

Bijna een jaar werk ik.. maar ik woon nog thuis bij mijn ouders.

Ik heb het onlangs tegen mijn moeder verteld dat ik een bv wil laten doen en ze is er echt helemaal tegen! Echt jammer:/Maar moet mij dat tegenhouden zo iets?

Ik kan de bv pas volgend jaar laten doen.. heb mijn vakantie al geboekt in oktober en dan heb ik geen dagen meer vrij, dus ik dacht het ergens in januari of februari te laten doen. Want ik denk niet dat je een bv kan laten doen met medisch verlof of wel?

Ik laat zeker nog iets weten als ik mijn consult ga doen.

Denk dat ik bij Dokter Plovier ga.. heb al veel mooie resultaten van hem gezien!

Groetjes Sillis xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sillis

Welkom op het forum!!

Leuk dat je hier komt voor wat informatie en wat forumplezier :)

Als er vragen zijn, willen we je graag vanuit onze eigen ervaring helpen, dus bij vragen: shoot!

Er zijn meer meiden waar de moeder er tegen was van te voren, maar als puntje bij paaltje komt en als je er zelf open over bent en kunt aangeven wat het probleem is, dan komt het meestal wel goed. Een van de meiden dr moeder gaat nu zelfs op dezelfde dag mee voor een bv. Ze was tijdens het consult zo laaiend enthousiast geworden, dat ze ook een bv wilde :45:

Als je pas volgend jaar wilt, heb je wel nog even tijd om te sparen, ook handig ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom sillis! Het lastige is dat je nog thuis woont en je moeder graag nog een vinger in de pap wil hebben mss? Zo is de mijne iig wel. Ik woon gelukkig paar maanden samen nu,ben 22. De een steunt me enorm, de ander begrijpt t niet of mss erger; is jaloers! Nouja...erger voor die ander dan hihi;) hier kun je echt wel de steun verwachten die je wellicht bij je moeder mist. Een tip: kijk alleen naar wat JIJ mooi vind en wat jij wilt, jij bent degene die ermee rondloopt uiteindelijk.

Leuk dat je bij plovier gaat!! Wil ik ook ze zijn de 15e weer open dus dan ga ik bellen voor consult!!! En dan wul ik zsm het laten doen. Ik heb flexibel werk. Mij lijkt sterk dat t onder medisch verlof gaat...en sommigen werkgevers willen een doktersverklaring...ik zou t voorzichtig op t werk peilen??

Vind je t goed als ik je tievoeg als vriend? Kunnen we elkaar op de hoogte houden aangezien we beide naar plovier (willen) gaan.

Veel plezier op t forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind dit echt een supersite! Ik denk dat er nog veel vrouwen zijn die gewoon de 1e en de beste kliniek bellen voor een afspraak..

Ik hoop dat mijn moeder een beetje gaat bijdraaien want anders gaat ze verschieten als ik ga thuiskomen met bigger boobies:p hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Wat leuk dat je voor een bv gaat!

Ik herken het heel erg hoor ik had een 70a/75aa en kon amper bh's aan

Ook mijn ouders waren er beide op tegen, maar eenmaal bij de huisarts geweest draaide ze bij!

Ik was net 18 toen ik mijn bv liet doen en ben heel tevreden is al weer 2 jaar geleden

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voeg me maar toe haar PrimaDonna girl!

Ik begrijp het niet zo goed want voor de rest mag ik alles van haar:) we zullen wel zien.. ik heb ook extensions laten zetten waar ze tegen was en nu vind ze het super mooi:D haha

Mja ik heb al goed rondgekeken en heb al veel foto's opgeslagen van borsten die ik wil.. Ik zou gewoon een ronde volle C willen dat als ik een open bloesje aanheb dat je toch tenminste iets ziet:)

Ik heb het mijn bazin al verteld dat ik het ga laten doen.. zij heeft ook een bv laten doen maar danwel na haar zwangerschap en nu raad ze mij een bv af voor een zwangerschap.. maar als ik daar dan nog op moet wachten??

Spannend dat jij al een afspraak gaat maken:D ben benieuwd!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik t mag geloven heeft dat geen gevolg voor borstvoeding...wel zetten je borsten ui/uitgezakt na zwangerschap lees ik veel. Mss denk ik nu te makkelijk maar ben nu nog jong en nu wil ik nog met mn strakke vel rondparaderen...mocht t ervan komen dat ik kids neem....na zon 10 jaar (ben ik 32) is een wissel raadzaam en dan kan gecombineerd worden met borstlift/reconstructie (iemand die ik ken heeft na zwangerschappen vergroting dmv eigen vet en reconstructie)

Ik ben ook iemand die lekker doet wat ze zelf wilt. Dat ze je waarschuwen enzo prima...mij zeiden ze ook: navelpiercing? Tattoo? En als je zwanger bent dan? ...inmiddels heb ik 4 jaar een navelpiercing en sinds september een tattoo op mn zij;) mij houdt t dus niet tegen haha

Ik zit zelf ook te denken aan C/D al wil ik in eerste instantie een D. Ach...eeeeerst t consult;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Hey !

Ik lees hier een gelijkaardige situatie als bij mij ! :D

Ik heb op 10 september een consult bij Dr. Plovier maar ik heb het thuis nog niet durven zeggen. Ze gaan daar helemaal niet akkoord mee.

Ik heb nu een 70b en zou ook graag een volle C willen..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lindi!:)

Blij dat er nog iemand is die in een situatie zit zoals ik..

Ik vind het echt spijtig voor mijn moeder maar ik wil het echt zo graag.. Ik durf er zelfs niet meer met haar erover te babbelen uit schrik. Ik heb al zitten denken om het 'stiekem' te laten doen. Ik mag een week of langer bij vrienden blijven logeren. Klinkt mss kinderachtig maar ik wil echt niet buiten gegooid worden:( en ik zie het niet zitten om alleen te gaan wonen.

Wat ga jij doen? Ga je ze erover inlichten of?

Ik zou ook graag een volle C willen:) niet te groot maar wel mooi vol

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sillis,

Fijn voor je dat je de weg naar deze website hebt gevonden, is echt een enorme hulp! En dan nu: vaarwel nachten en Hello borstenforum :D Toen ik er pas op zat las ik iedere avond tot in de vroege uurtjes :P

Ik ben zelf ook 21 jaar; wil het al zo lang; maar dacht altijd te wachten tot ik het huis uit zou zijn; en dat ik geen verantwoording meer moest afleggen tov mijn ouders, ook uit schrik voor hun reactie/commentaar. Plots ben ik helemaal veranderd van gedacht en vond ik het nu een geschikt moment om mijn BV te laten uitvoeren. Heb het hen samen verteld met een bevende stem.. Ze staan achter me, ze steunen me, maar ze begrijpen het niet :) Voor je ouders is het altijd moeilijk als je jezelf niet aanvaardt zoals je bent. En dan komt er nog eens bij dat ze van een heel andere generatie zijn.. Ze zien dit snel als ordinair of associeren dat met de meisjes van plezier :) , net hetzelfde als het taboe van een tattoo ...

Probeer er nog eens rustig over te praten en leg haar uit hoe je het ziet enzo , en vertel haar gerust da je het sowieso laat doen :) Het is jouw keuze he ;)

succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik eerst het pas ga vertellen de dag dat ik op eerste consult ga. Dan moeten ze toch beseffen dat ik het echt wil.

Maar ze zouden je toch niet buiten smijten voor dit? Je hebt toch ook je extensions die ze daarna zo mooi vonden ;).

Misschien moet je haar een foto laten zien van hoe je het wil? Want misschien heeft ze er een verkeerd beeld bij..

Gelukkig dat we hier allemaal ons verhaal kwijt kunnen. Dus komt allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan t er dan wel met mn ouders over hebben (van hun op 19e navelcorrectie gekregen...achteraf vergoed dus kreeg mn navelpiercing van hun whaha hoe ouders kunnen verschillen he;) )

Maar mijn pa moest toch ook wel kwijt dat hij t jammer vond want hij had zo zn best op mij gedaan.......oke pa..... ;p

Ik zat eerst ook over neuscorrectie te denken...op dit moment is t of of. Dus dan nu boobies en omdat ik een operatie midden in mn gezicht niet zo zie zitten laat ik dat maar voorlopig achterwege. Hoop dat ik daar overheen groei;) want bij is t wel...is t ene gedaan, ga je vanzelf opzoek naar iets anders waar je ontevreden over kan zijn.

Sillis ga opzoek naar nette fotos dus gewoon met shirt aan van vrouwen die een voorbeeld zijn (politiek, zangeres als beyonce ofzo geen mariah carey hihi en dan voor de chirurg fotos die bloter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey !

Ik lees hier een gelijkaardige situatie als bij mij ! :D

Ik heb op 10 september een consult bij Dr. Plovier maar ik heb het thuis nog niet durven zeggen. Ze gaan daar helemaal niet akkoord mee.

Ik heb nu een 70b en zou ook graag een volle C willen..

Groetjes

Zie je dan he:p ik ben die hele lange met bruin haar met een zorgelijk/kritisch kijkende moeder whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je dan he:p ik ben die hele lange met bruin haar met een zorgelijk/kritisch kijkende moeder whaha

oké :). ik heb ook lang bruin haar en zal wrs bruin zien want ga nog snel een weekje naar Turkije. :) :)

Kritisch kijkende moeder haha :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey Sillis,

Erg dat je ma er zo tegen is... Had ook 1st twijfels om het te vertellen, ik woon wel bij m'n pa en die is altijd héél beschermend over mij geweest sinds kleins af. Het tegen m'n ma zeggen was geen probleem omdat zij ook een BV heeft laten doen paar jaar geleden, zij ga me ook de wijze woorden 'Je kan het beter nu doen dan als je 50j bent' mee.

Mijn papa was een ander verhaal, heb m'n 1e consult gehad, dan nog een 2e en dan had ik al een afspraak gemaakt voor m'n bv... Uiteindelijk toch al de moed die ik bezat bijeen geraapt en het vertelt. Tot mijn grote verbazing reageerde hij er vrij positief op, enkel ja dat overbezorgd karakter kwam er in door omv de complicaties enz.

Nu ben ik al 9dagen PO, 1st een weekje bij mijn moeder gelogeerd (die stelt niet teveel vragen) en sinds 2 dagen terug thuis bij m'n pa. Hij doet echt ALLES voor mij, zo lief.

En van de maat, hij had schrik dat ik er ging uitzien als Lolo Ferarri omdatk zei kwil een C/D, en zelfs nu ze nog vol vocht zitten en opgezwollen zijn vindt hij de maat goed meevallen.

Nu jij zit wel in een iets andere situatie uiteraard, maar ik denk echt wel dat je ma nog zal bijdraaien en zoals hierboven al vermeld stond, laat foto's zien van meisjes met grotere borsten (geen vulgaire foto's) en dan zal het zeker wel goed komen. Je bent uiteindelijk ook al volwassen, je doet met je lichaam wat je wilt. Maar ik zou het zeker niet stiekem achter haar rug doen, je hebt die mentale steun van je ouders echt wel nodig hoor.

xoxo Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Mijn moeder was ook eerst tegen, maar hihiiiii mijn moeder is de moeder over wie BB het had in haar post ;)

Die is op dezelfde datum, door de dezelfde chirurg geopereerd terwijl ze eerst tegen was. Dat zullen natuurlijk niet veel moeders doen, maar wat de andere al zeiden, het is ook even schrikken voor hun natuurlijk. En dat draait vast nog wel bij.

Succes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik ben er over het laatst tegen mijn moeder nog eens over begonnen en het veel al stukken beter mee:)

Kging op haar schoot zitten en ik zei ze dat ze van een ander tijdperk is en dan zei ze ja dat is waar.. En dan zei ze me dat ik het mss beter in een gewoon ziekenhuis zou laten doen, moest er iets verkeerd lopen.. DUS dat wil toch al zeggen dat ze al een beetje gewend geraakt is aan het idee? :D

Ik heb nu nog wel niet gezegd dat ik een consultatie gemaakt heb:/ dat durf ik nog niet

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sillis,

Ik heb er bij mijn thuis nooit iets van verteld en heb nu pas m'n BV laten doen toen ik met mijn vriend ben gaan samenwonen. Het eerste weekend na mijn BV heb ik naar huis gebeld en gezegd dat ik ziek was. Een paar dagen later zijn mijn ouders langsgeweest om te zien hoe het met me ging (dachten nog steeds dat ik ziek was) :42: en toen heb ik het maar opgebiecht. Mijn mama was redlijk geschrokken, bijna in shock en mijn papa zag ik goedkeurend kijken. Na een paar dagen te laten bezinken is de situatie weer helemaal normaal al stelt mijn moeder er niet veel vragen over.

Mijn schoonouders die reageerden super enthousiast en hebben me heel veel vragen gesteld.

Ik weet niet wat voor jou het beste is maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meid!

Ik ben nu 31 en ook mijn ouders stonden er niet geheel achter. Ze vinden het een naar idee dat er in hun dochter gesneden zouden worden zonder medische noodzaak... maar ze vinden het resultaat erg mooi en zijn heel blij dat alles goed is gegaan.
Hoop dat het bij jou straks ook mee zal vallen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee silis, ik zag je vriendschapsverzoek en was nieuwschierig wie je was :)

Maar ik herken een hoop in je verhaal, zeker dat met je moeder.

Geef indd gewoon duidelijk aan hoe belangrijk het voor jezelf is en verzeker haar gewoon dat je je er goed in verdiept.

Meenemen naar een consult is ook een goede optie, dan kan ze zelf de chirurg zien en de uitleg aanhoren etc.

Wanneer ga je op consult?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee silis, ik zag je vriendschapsverzoek en was nieuwschierig wie je was :)

Maar ik herken een hoop in je verhaal, zeker dat met je moeder.

Geef indd gewoon duidelijk aan hoe belangrijk het voor jezelf is en verzeker haar gewoon dat je je er goed in verdiept.

Meenemen naar een consult is ook een goede optie, dan kan ze zelf de chirurg zien en de uitleg aanhoren etc.

Wanneer ga je op consult?

Liefs

Heey dropje!

Ik heb net je operatie verslag gelezen en ik ben blij dat alles goed verlopen is!:)

Ik ben 24december op consultatie geweest bij dr plovier en mijn datum is 28maart..

Mijn moeder is niet mee geweest op consultatie, ze weet hier zelfs niets van en van de datum ook niet.. Altijd als ik erover begin zegt ze al zwijg er maar over doe dag als je alleen woont en ik wil het niet weten en bla bla dusja ik kan het er met haar zelfs niet over hebben.. Hoe erg het ook is tegenover haar, ik ga het toch doen en niemand gaat me tegenhouden:)

Ik blijf na de operatie eventjes bij een vriendin op logie..

Wss gaat ze haar afvragen waarom in daar even ga logeren maar daar moet ik nog iets voor vinden.

Maar ik weet als ik bv nu vertel dat ik een borstvergroting ga laten doen dan mag ik mijn koffers nemen denk ik..

Jij nog veel succes met je herstel

Groetjes sillis xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik vind het knap dat je het toch doorzet ondanks dat je moeder het er niet mee eens is!

Maar ik merk nu ook hoe belangrijk het is dat je het doet als het altijd al je droom is geweest!

Ik ben nu al zo super blij en ik heb ze nog niet eens zonder bh gezien haha!

Denk je niet dat je moeder het gaat zien aan je? Mijn moeder ziet altijd alles aan me...

Maar het is wel belangrijk dat je iemand hebt die je echt goed kan helpen, zonder de goede steun zou ik echt niet eens naar het toilet kunnen!

Wat spannend dat je al een datum hebt! Heb je ook al een aantal cc's etc te horen gekregen? (Sorrie als je het al eerder had vermeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik vind het knap dat je het toch doorzet ondanks dat je moeder het er niet mee eens is!

Maar ik merk nu ook hoe belangrijk het is dat je het doet als het altijd al je droom is geweest!

Ik ben nu al zo super blij en ik heb ze nog niet eens zonder bh gezien haha!

Denk je niet dat je moeder het gaat zien aan je? Mijn moeder ziet altijd alles aan me...

Maar het is wel belangrijk dat je iemand hebt die je echt goed kan helpen, zonder de goede steun zou ik echt niet eens naar het toilet kunnen!

Wat spannend dat je al een datum hebt! Heb je ook al een aantal cc's etc te horen gekregen? (Sorrie als je het al eerder had vermeld)

dat zal wss het geval ooit wel zijn dat ze het gaat zien en hoe ze daarop gaat reageren weet ik ook niet:)

Hij zei 500cc maar ik vind dat precies te veel voor mij omdat ik al een kleine b heb toch.. Ik zou nooit een e of een f willen dar zou gewoon helemaal niet bij mij staan omdat ik slank gebouwd ben.

Echt fijn van je moeder en je vriend dat die jou zo goed helpen. Daar ben ik echt jaloers op. Wou dat het bij mij ook anders was:(

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.