Jump to content

Recommended Posts

Hey lady's,

ik heb een vraagje over de bh-maat.

Via dit forum of dat andere dat weet ik ff niet meer,kwam ik bij een topic dat ging over bh-maten.

Er stond een link naar een site met tabellen. Als ik dan mijzelf opmeet ;) zou ik een 90B hebben <_< Ik draag nu 80D. Nou kan dat misschien wel kloppen denk ik... 80D= 85C=90B ?

Of werkt het zo niet?

Maargoed,wat heb ik nu dan werkelijk??? :unsure:

De borsten die ik gezien heb die ik mooi vind zijn 75F of 75E maar mogen net "iets" minder zijn. Maar weet bij God niet welke maat ik dan straks zou krijgen..

Wat denken (of weten :) ) jullie?

liefs

Patries

Ja wat je zegt heb ik ook wel es gehoord, dat een 80C ook een 75D kan zijn, maar toch, laatst had ik een 80C aan, en dat cupje was gewoon echt te klein, mijn tepel kwam zowat boven de cup uit, en met een 75D zaten mijn borsten gewoon goed in de bh.

Weet niet of een B nou ook echt tot een D gemaakt kan worden?

Ik zou het even aan iemand vragen in een lingeriezaak, dat heb ik nu ook gedaan en dan weet je welke maat je tenminste echt hebt.

Heeft je chirurg niet verteld welke maat je krijgt? Mij hebben ze voor de operatie ook nog opgemeten

Hooi!

Ja volgens mij komt bijvoorbeeld 75 C overeen met 70 D. Qua cup/grootte vd borsten. Maarja degenen met 70D heeft in verhouding tot haar lichaam gewoon grotere borsten dan 75C. Ookal zijn die twee als je ze vasthoudt ;) misschien wel even groot. Maar denk dat het niet helemaal zo nauw overeen komt, zoals Excella dus ook al ervaarde. Ze maken niet voor niets BH's in alle soorten en maten haha.

Veel vrouwen maken volgens mij wel fouten met de keuze voor de maat enzo. Maarja als die bh die je nu draagt goed zit... Even vragen aan een medewerker in een lingeriezaak.

Groetjess

Hoiii en thnx voor je reactie!

Ja... daar hebben jullie een punt haha.

Ik heb nooit een bh gekocht in een lingeriezaak. Altijd op van die thuisparty's. En deze zit ( nu ik enige kilo's aangekomen ben) een beetje strak..

Maargoed,ik wacht het gesprek met de chirurg maar af. :D

Neem gewoon fotos mee wat ik mooi vind en graag zou willen. Welke maat daaruit komt maakt me weinig uit. Al heb ik al wel gezien dat je in D nog heel makkelijk kunt kopen en E iets minder maar F helemaal niet... In leuke en sexy lingerie dan he?! ;)

Geen omabh's :83::140: haha..

groetjesssss

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.