Ga naar inhoud

Ideale cupmaat


Gast Kelly71

Ideale Cupmaat  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Klik je ideale cupmaat aan

    • A
      0
    • B
      2
    • C
      29
    • D
      26
    • E
      9
    • F
      2


Aanbevolen berichten

heej!

Ja ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar. Maar je moet alles invullen bij die openstaande dingen en dan de opties. Daarna sluiten. Zoiets... ik heb 'r ook mee geprutst ;)

Zelf zeg ik volle C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A

B

C

D

E

F

A---------------------------dan bestond dit forum niet.

B---------------------------zal een "handje vol" zijn die dit vindt

C---------------------------ben ik C-ker van

D---------------------------voor Dik en Dun

E---------------------------Enigzins te groot

F---------------------------eFFe iets minder

Niet te serieus nemen, ligt aan postuur hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

A---------------------------dan bestond dit forum niet.

B---------------------------zal een "handje vol" zijn die dit vindt

C---------------------------ben ik C-ker van

D---------------------------voor Dik en Dun

E---------------------------Enigzins te groot

F---------------------------eFFe iets minder

Niet te serieus nemen, ligt aan postuur hoor!

Zelf heb ik altijd C gezegd maar nu het D geworden is roep ik heel hard D! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou ook altijd C, net als Johanna, en nu heb ik dan een D en ben ik al zo snel gewend... dat ik nu denk dat de ideale maat toch wel een E zou zijn :blush:

Maar dat gaat op voor mijn boobies hoor! Weet niet of ik de E cup nou in het bijzonder de ideale maat zou vinden, maar het had bij mij nog wel een cupje groter gemogen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou ook altijd C, net als Johanna, en nu heb ik dan een D en ben ik al zo snel gewend... dat ik nu denk dat de ideale maat toch wel een E zou zijn :blush:

Maar dat gaat op voor mijn boobies hoor! Weet niet of ik de E cup nou in het bijzonder de ideale maat zou vinden, maar het had bij mij nog wel een cupje groter gemogen haha!

Haha grappig, ik wou ook altijd een C, heb nu een D en denk ook wel eens 'eigenlijk zijn ze helemaal niet zo groot, had best iets groter gemogen' maar E klinkt dan wel weer heel erg groot vind ik haha. :blush:

Ik bedoelde de poll trouwens wel als 'wat is voor jou de ideale cupmaat'

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb nu een E en ben er zeer tevreden over,vind ze ook niet te groot.Eigenlijk voor mij de ideale cupmaat.Maar als ik lekker wil gaan shoppen is het wat minder.Weinig leuke lingerie,of heel duur.En rest van de bovenkleding is ook moeilijker.Wat dat betreft zou een D veel beter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was voor de F cup gegaan, maar nu ik G heb :rolleyes: ga ik toch voor die :blush:

Maar zoals Emma zegt, voor shoppen erg moeilijk en weinig keuze maar dat het duur is maakt

mij niet zoveel uit ff sparen kan ik kopen, al vind ik zonde om voor een lingerie 100 euro uit te geven

niemand ziet het behalve dan je vriend/man bedekt het met kleding zonde,

maar als je niet kan vinden............ :angry::wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was voor de F cup gegaan, maar nu ik G heb :rolleyes: ga ik toch voor die :blush:

Maar zoals Emma zegt, voor shoppen erg moeilijk en weinig keuze maar dat het duur is maakt

mij niet zoveel uit ff sparen kan ik kopen, al vind ik zonde om voor een lingerie 100 euro uit te geven

niemand ziet het behalve dan je vriend/man bedekt het met kleding zonde,

maar als je niet kan vinden............ :angry::wacko:

Ow sorry, ik zie dat G er niet eens tussen staan haha, is ook wel erg groot. Maar ik vind jouw borsten wel erg mooi trouwens!

Ik zou nu ook het liefst de hele dag in mijn blote borsten lopen maar ja, dat staat zo slordig hahaha.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn antwoord is E :rolleyes:

Voor mijn BV had ik een C en altijd tevreden geweest, tot ze veranderden in theezakjes. In mn orientatiefase dacht ik aan een D/DD. Nu is DD eigenlijk een E tegenwoordig, volgens mij. En heb ik gekregen wat ik wilde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Voor mij toch wel een volle C of kleine D, dat hangt van je bouw af..

Zit nu op C80 maar zie het er niet aan af.....erg he...

Dian

ik heb ze vandaag gezien, lieve Dian, ik vind 'ze' erg mooi, ziet er goed uit

maarreh, zo te lezen hadden ze van jou nog wel een cupje groter gemogen

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.