Jump to content

Ideale cupmaat

Guest Kelly71
 Share

Ideale Cupmaat  

59 members have voted

1. 1. Klik je ideale cupmaat aan

• A
      0
    • B
      2
    • C
      29
    • D
      26
    • E
      9
    • F
      2

Recommended Posts

heej!

Ja ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar. Maar je moet alles invullen bij die openstaande dingen en dan de opties. Daarna sluiten. Zoiets... ik heb 'r ook mee geprutst ;)

Zelf zeg ik volle C.

Guest anomiepje
A

B

C

D

E

F

A---------------------------dan bestond dit forum niet.

B---------------------------zal een "handje vol" zijn die dit vindt

C---------------------------ben ik C-ker van

D---------------------------voor Dik en Dun

E---------------------------Enigzins te groot

F---------------------------eFFe iets minder

Niet te serieus nemen, ligt aan postuur hoor!

Guest Kelly71
A---------------------------dan bestond dit forum niet.

B---------------------------zal een "handje vol" zijn die dit vindt

C---------------------------ben ik C-ker van

D---------------------------voor Dik en Dun

E---------------------------Enigzins te groot

F---------------------------eFFe iets minder

Niet te serieus nemen, ligt aan postuur hoor!

Zelf heb ik altijd C gezegd maar nu het D geworden is roep ik heel hard D! :blush:

Guest Kelly71

Jaaa het is gelukt!! Mijn keuze is D. Ik heb altijd C gezegd maar nu ik een D cup heb zou ik niet anders meer willen. :blush:

Ik ben benieuwd!

Groetjes Kelly

Guest Kelly71
Verdorie .... nu voeg ik de 2 topics tezamen en is de Poll weg ...

Mijn excuses ...

*edit

Voila .... poll staat er ook weer

Thnx! :116:

Ik wou ook altijd C, net als Johanna, en nu heb ik dan een D en ben ik al zo snel gewend... dat ik nu denk dat de ideale maat toch wel een E zou zijn :blush:

Maar dat gaat op voor mijn boobies hoor! Weet niet of ik de E cup nou in het bijzonder de ideale maat zou vinden, maar het had bij mij nog wel een cupje groter gemogen haha!

Guest Kelly71
Ik wou ook altijd C, net als Johanna, en nu heb ik dan een D en ben ik al zo snel gewend... dat ik nu denk dat de ideale maat toch wel een E zou zijn :blush:

Maar dat gaat op voor mijn boobies hoor! Weet niet of ik de E cup nou in het bijzonder de ideale maat zou vinden, maar het had bij mij nog wel een cupje groter gemogen haha!

Haha grappig, ik wou ook altijd een C, heb nu een D en denk ook wel eens 'eigenlijk zijn ze helemaal niet zo groot, had best iets groter gemogen' maar E klinkt dan wel weer heel erg groot vind ik haha. :blush:

Ik bedoelde de poll trouwens wel als 'wat is voor jou de ideale cupmaat'

Groetjes Kelly

Hallo,

Ik heb nu een E en ben er zeer tevreden over,vind ze ook niet te groot.Eigenlijk voor mij de ideale cupmaat.Maar als ik lekker wil gaan shoppen is het wat minder.Weinig leuke lingerie,of heel duur.En rest van de bovenkleding is ook moeilijker.Wat dat betreft zou een D veel beter zijn.

Ik was voor de F cup gegaan, maar nu ik G heb :rolleyes: ga ik toch voor die :blush:

Maar zoals Emma zegt, voor shoppen erg moeilijk en weinig keuze maar dat het duur is maakt

mij niet zoveel uit ff sparen kan ik kopen, al vind ik zonde om voor een lingerie 100 euro uit te geven

niemand ziet het behalve dan je vriend/man bedekt het met kleding zonde,

maar als je niet kan vinden............ :angry::wacko:

Guest Kelly71
Ik was voor de F cup gegaan, maar nu ik G heb :rolleyes: ga ik toch voor die :blush:

Maar zoals Emma zegt, voor shoppen erg moeilijk en weinig keuze maar dat het duur is maakt

mij niet zoveel uit ff sparen kan ik kopen, al vind ik zonde om voor een lingerie 100 euro uit te geven

niemand ziet het behalve dan je vriend/man bedekt het met kleding zonde,

maar als je niet kan vinden............ :angry::wacko:

Ow sorry, ik zie dat G er niet eens tussen staan haha, is ook wel erg groot. Maar ik vind jouw borsten wel erg mooi trouwens!

Ik zou nu ook het liefst de hele dag in mijn blote borsten lopen maar ja, dat staat zo slordig hahaha.

Groetjes Kelly

Mijn antwoord is E :rolleyes:

Voor mijn BV had ik een C en altijd tevreden geweest, tot ze veranderden in theezakjes. In mn orientatiefase dacht ik aan een D/DD. Nu is DD eigenlijk een E tegenwoordig, volgens mij. En heb ik gekregen wat ik wilde :D

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Voor mij toch wel een volle C of kleine D, dat hangt van je bouw af..

Zit nu op C80 maar zie het er niet aan af.....erg he...

Dian

ik heb ze vandaag gezien, lieve Dian, ik vind 'ze' erg mooi, ziet er goed uit

maarreh, zo te lezen hadden ze van jou nog wel een cupje groter gemogen

gr. Kaat

• 1 month later...
  • 2 months later...
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.