Ga naar inhoud

Cwk : 12 september 2012 : Dr. Postma : Bergman kliniek


Cwk

Aanbevolen berichten

Vanaf dag twee geen probleem met de grote boodschap, hahaha.

Vandaag wel voor het eerst mee gegaan toen mijn man boodschappen ging doen.

En koffie heb ik ook op.

Gaat het dan met rust vanzelf weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Cwk, maak je niet druk over dat vocht meis, dat heeft toch wel 90 % van de meiden met een bwc, moet je maar eens op het bwc-forum lezen. Komt vanzelf goed, maar hierin met je echt veel geduld hebben! Nog meer dan met de boobs. Ik kon bij 12 weken po pas zeggen dat t vocht er uit was. En nog als ik dan teveel deed kon ik savonds echt een vochtbuik krijgen. In je buik lopen heel veel lymfebanen die door zijn gesneden. Normaal zorgen die voor de vochtafvoer, maar omdat ze dus kapot zijn hoopt vocht zich op in je buik. Dat heeft echt tijd nodig om alles af te voeren, maar t komt echt allemaal goed!

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden wat ben ik toch blij met jullie! X-smak ( heb helaas geen smilies)

En Ingrid wat is dan teveel doen?

Doe niks in het huishouden maar wilde vandaag even het huis uit.

De muren komen na 8 dagen al op mij af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Cwk, mijn pc zei altijd: je lichaam geeft zelf wel aan wat het wel of niet aankan. Ik deed ook best gelijk (vanaf ongeveer een dag of 3 na de ok, toen ik ontslagen was uit het ziekenhuis) al veel hoor. Zoals b.v. boterhammen smeren, koffie zetten, tafel dekken (wel geen zware borden heffen b.v.), vaatwasser in en uitruimen (alleen de bovenste lade, en had voor de operatie al alles in een grote lade gedaan onderin waar ik makkelijk bij kon zonder bukken of heffen. Wandelen, prima meis, juist hartstikke goed. Ik moest zelfs de 2e dag in het ziekenhuis toen ik echt nog veel pijn had van de boobs uit bed om een wandeling over de gang te gaan maken van mijne pc. Eenmaal uit bed was ik eigenlijk blij dat hij dat gezegd had. Als je eenmaal aan de wandel bent gaat het allemaal best he. Bij mij was t meer het in-uit de bank komen, gaan zitten en liggen en weer terug omhoog komen.

Na een weekje deed ik eigenlijk alle gewone dingen in t huishouden, behalve de zware (dus niet stofzuigen, dwijlen, ramen lappen, gras maaien, tuin doen etc.) Maar meissie, gewoon naar je lichaam luisteren en als je moe bent dan lekker jezelf installeren in de bank met een boek of film en lekker relaxen, of op bed gaan liggen dat je eventjes kan gaan slapen. Dat heb ik de eerste weken (wel een week of 3-4) wel gedaan hoor, want het vreet wel energie zo'n grote operatie, en je moet je lichaam ook de rust gunnen om te genezen.

Maar dat voch, hoe veel of weinig je doet, dan blijf je toch wel een heel stel weken houden waarschijnlijk, dus geduld maar komt ECHT goed :)

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.