Ga naar inhoud

Liesje83 : 30 juli 2012 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast liesje83

Aanbevolen berichten

Hoi Liesje

Ik ben zo goed als genezen. Kan in principe alles weer, al is mijn spierkracht niet meer wat het geweest is haha. Zelfs een krat bier is nu zwaar :105:

Ik heb nog wel wat kleine dingetjes die nog niet 100% zijn, maar dat had ik ook niet verwacht :) Ik weet dat het deze keer wat langer tijd nodig had, dus heb mijn pilletjes geduld genomen en ben daar nog trouw mee bezig :38:

Die weken vliegen voorbij hoor :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben er meer last gehad van een soort bleh gevoel post op? Voel me een beetje down en heb een beetje het gevoel dat het door de operatie/narcose komt.

En ik ben onwijs aan het vervellen, lijk wel een slangetje! Dat mijn borsten vervellen kan ik me voorstellen, maar ik vervel ook in mijn nek en op mijn sleutelbeenderen. Dat zal toch niet door de bv komen? Of zou het komen doordat ik niet iedere dag douche, dit ivm hechtingen en wondjes? (uiteraard doe ik me wel wassen ed, maar heb me nu 1 keer volledig gedouched)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liesje

Dat depri, komt velen onder ons heel bekend voor :D

Ik had het bij mijn eerste bv wel, bij mijn tweede niet.

Dag 3, 6 en 9 vond ik het ergst haha. En die gaan ook weer voorbij, dus wees gerust, het is niet zo dat je depressiviteit met je boobs samen ingeplant hebt gekregen ;)

Dat vervellen is ook normaal. Dat komt niet door het niet-douchen. Je huid staat strak en daardoor ga je vervellen. Dat is over een weekje voorbij. Misschien dat je ze wat kunt insmeren met wat amandelolie of lekker vettige creme. Pas wel op dat je niet te hard wrijft, heel zachtjes insmeren, dit ivm het inkapselproces.

Hoe gaat het verder met je?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het zo lief dat je iedere keer weer even de moeite neemt om te reageren BB.

Zo vandaag voel ik me alweer een stuk beter. Was ook echt moe gisteren en denk dat daardoor mijn depri gevoelens iets meer naar voren kwamen. Was ook de eerste avond dat ik alleen was, mijn vriend is iedere avond gekomen sinds de bv maar gisteren had hij iets anders. Moet ook kunnen, maar daardoor voelde ik me misschien iets zieliger dan ik daadwerkelijk was. Voor mij was het de elfde dag.

Littekens doen gelukkig geen pijn meer, denk dat mijn littekens na het verwijderen van de hechtingen het meest pijn gedaan hebben van mijn gehele bv. Dat zou ik nooit verwacht hebben.

Wel heb ik gisteren even een half uur mijn kliniek bh uit moeten doen en vond dat heel naar. Heb even een sporttopje aangedaan, maar dat gaf onvoldoende steun en iets anders zonder metaal had ik niet. Heb wel een half uur heel stil gelegen want ik mocht niet bewegen maar voel ze vandaag wel iets meer aanwezig zijn. Zou het kwaad hebben gekund?

Het is mooi weer, ga straks toch even een wandeling maken en proberen iets langer als 15 weg te zijn haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Liesje, ja verslavend he. Noem het een gewoonte, dan klinkt het minder ernstig.

Je boobs voelen, verschilt van dag tot dag. En als je je stil gehouden hebt toen je bh uit was, is er niks aan het handje :)

Dat je vriend er niet was, zal idd ook wel op je gemoed gespeelt hebben, maar vooruit kijken :35: Mooie boobs, leuk vriendje, mooi weer :D

Houd je taai!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Zo ik ben zes weken po! Jeeh ik mag nu alles weer haha. Ga vanmiddag ook gelijk even sporten, dat heb ik wel gemist (echt alleen fietsen of wandelen).

Toch heb ik nog wel aan mijn rechter litteken nog twee korstjes zitten en het ziet er niet naar uit dat die er binnenkort afvallen. Heb al gebeld met de kliniek en ze geven aan dat het toch wel tot zes weken kan duren maar dat is wel uitzondering. Ik mocht foto's sturen maar het lukt me niet het litteken scherp te krijgen. Heb ook geen idee of het normaal is om nu nog korstjes te hebben!

Verder ben ik heel tevreden over de vorm, dat is echt 100x beter als wat ik eerst had. Alleen de grootte, tja dan heb echt wel veel groter gemogen! Ga maar alvast sparen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES, gefeliciteerd!! 6 weken!

Uhm korstjes.. idd dat duurt wel lang bij je he.... Houd het maar goed in de gaten en het is goed dat je de kliniek al op de hoogte gesteld hebt. Neem je extra vitamine C? misschien dat het je lichaam wat ondersteund en dat je daardoor wat sneller geneest? De vitamine C 1000mg bruistablet heeft mij goed geholpen, moet ik zeggen :)

Als je het litteken wilt fotograferen, moet je je apparaat even op dat bloemetje zetten (mf... geloof ik heet dat) dan kun je foto's van dichtbij scherp maken :)

De grootte went snel he... :(

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dan ga ik dat gelijk proberen als ik thuis kom! Dacht eerst dat het aan mij lag maar toen kreeg mijn vriend het ook niet voor elkaar.. (en dus lag het niet aan mij ondanks zijn gevloek en getier en geef maar hier, dan doe ik het wel :93: ). Het zijn volgens mij de uiteinden, dus het begin en eind waar de knoopjes hebben gezeten. Ziet er ook niet echt vreemd uit, behalve dan dat ze er nog zitten.

Ik slik nog wel eens een vitamine c pil omdat het potje op moet, heb het zeker de eerste drie weken iedere dag genomen maar nu vergeet ik het wel eens. Ga het maar een week trouw innemen. Misschien ook maar eens een bruistablet dan!

Het went echt snel ja... Ik moet echt foto's kijken omdat ik anders geen verschil zie. Ben er echt van overtuigd dat ze klein zijn en dat ik niets vooruit ben gegaan, totdat ik de foto erbij pak. En dan te bedenken dat mijn vriend nu een handvol heeft en die heeft echt mega handen. Dus ze zijn wel groter, maar ik zie het zelf niet meer en dat al na zes weken.

Volgens de afmetingen schommel ik tussen een 75C en D (onder 74 en boven 92, das precies 18) en heb mijn eerste bh ook maar vast gekocht en dat was 75D (paste allebei maar deze zat volgens de verkoper beter). En toch denk ik dat ik een hele verkeerde beleving van cupmaten had. Want als ik had geweten dat dit al een 75C/D was had ik wel voor een dikke E gegaan. Betrap mezelf erop dat als ik door de stad loop ik de hele tijd denk: wat zou zij voor cupmaat hebben! Nieuwe obsessie erbij haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.