Ga naar inhoud

Belle29 : consult : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic


Belle29

Aanbevolen berichten

Hey,

Even voorstellen, ik ben 29jaar 1.69m en weeg 54kg en heb nu ongeveer maat 75A , denk ik, heb mijn maat noit goed geweten omdat ik al 10 jaar goed gevulde en voorgevormde bh's draag en dat is dan meestal een 75B van de H&M.

Ik twijfel al zeker 10jaar over een borstevergroting maar noit gedurft :-/

Ben vorige maand op eerste consult geweest bij Dr D'Hondt. Ik was direct wel zeker dat als ik eht zou laten doen dat het door deze dokter zou zijn ! Hij stak er heel veel tijd in, legde alles goed uit. Mijn vragen werden allemaal beantwoord zonder dat ik ze zelfs moest stellen.

MAAR ik blijf twijfelen, ik durf precies niet. Ik heb zojuist gebeld en de afspraak voor de operatie vastegelegd, 28 september is het zo ver ! Maar eht gekke is dat ik blijf twijfelen , is dit normaal ?? Heb zo schrik voor het resultaat, littekens, gevolgen, afstoten, inkapsellen,.........

De mevrouw aan de telefoon zei ook dat ik nu een voorschot moest storten om de datum effectief vast te zetten en merk dat ik dat zelfs wat akelig vindt dat het allemaal zo 'echt' wordt. hadden jullie dit ook ?? Zo die schrik en zo blijven twijfelen ???

Ik twijfel ook nog over de maat, het wordt sowieso anatomisch achter de spier, maar de twijfel is tussen de 245cc of 280cc.

hoop op reacties van jullie !

Isabelle

DR D'Hondt

28 september

245cc OF 280CC

Anatomisch achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Isabelle

Welkom op het forum meid!

Het is allemaal niet niks he, hihi. Je wilt het heel graag, maar die twijfel/... :106: Velen hebben dit ook gehad en als je het echt wilt, dan moet je het gewoon doen. Het is het echt waard (spreek even voor mezelf he :) )

Dr. D'hondt is inderdaad iemand die echt de tijd voor je neemt en precies weet wat hij wilt en hoe hij het moet doen.

Ben zelf ook bij hem op consult geweest, toen ik op zoek was naar iemand die mijn eerste verprutste borsten kon herstellen haha. Ik was ook heeeeeel tevreden over het consult.

Ik zal je topictitel even aanpassen en je bij de operatieverslagen zetten, dan kun je hier gewoon in verder, staat alles netjes bij elkaar :)

De meesten hier gaan trouwens voor de meeste aantal cc: stel dat je ze achteraf te klein vindt ;)

Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.