Ga naar inhoud

Indalen protheses


Aanbevolen berichten

Hey allemaal

ik ben nu 3 weken po en mijn borsten doen echt veel pijn ook voel ik sinds gisteren onderaan men 2 borsten de protheses zitten het lijkt of ze zachter worden.doet het indalen dan pijn of is dit iets anders?hoop dat het normaal is?

Liefs boopke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Boopke

Wat doet er eigenlijk precies pijn? Je spieren? of is het meer dat je prothesen op de littekens drukt?

En heb je er de hele dag last van? Of alleen als je gewerkt hebt?

Allemaal even belangrijk om te weten :)

Jij deed toch zwaar werk he.. hoe is het daar mee?

En heb je nog nieuwe foto's, om eens te kijken hoe hoog jouw protheses nog zitten? Na drie weken kunnen ze nog hoog zitten, als ze maar gezakt zijn tov het begin, dat is heel belangrijk :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, ik voelde mijn prothese ook zitten op een gegeven moment, bij week 2 geloof ik. Een rare punt die in mijn boob beneden stak...

Ik voelde me prettiger als ik een heel strak truitje over de kliniekbh aantrok en dan de boobs goed in de bh ordenen, dat ze wat dichter bij elkaar zaten. Toen werd de pijn minder... Als dat de pijn is die je voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel de pijn is begonnen als ik niks aan het doen was gewoon aant luieren zondag en het zijn steken die ik voel en druk ook als ik diep adem ze zijn wel al veel veranderd maar nu worden ze ook echt zacht kan ze indrukken dat kon ik vorige week nog niet dan stonden ze nog hard nu komt er ook meer ronding naar onder toe ik denk dat ze zich misschien aant nestelen zijn en omdat ik nogal weinig vel op overschot had dat dit nu de pijn veroorzaakt maar ze zijn al ingedaald ze veranderen elke week! 27augustus ga ik bij dr verdonck op controle zal me maar niet te ongerust maken zeker?

Liefs boopke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je je protheses voelt zitten kan logisch zijn. Iemand die weinig vetweefsel heeft, voelt de prothese nu eenmaal sneller zitten dan iemand die iets voller is. Overigens kan het ook te maken hebben met hoe de prothese is geplaatst; dual, achter de spier of voor de spier.

De pijn die je omschrijft, zijn toch de meest voorkomende ''pijntjes'' die de meeste dames hebben gevoeld. Vergeet niet dat je pás drie weken was op dat moment. Je bent inmiddels wat dagen verder..hoe gaat het nu?

De steekjes zijn normaal..het kunnen de hechtingen zijn die je voelt of...uberhaupt de pijn op zich van na een operatie.

We willen ons te snel een goed beeld aanmeten en van de pijn af zijn. Geduld en uitzitten zijn de sleutelwoorden. Ik moet mijzelf dat ook constant blijven zeggen terwijl ik in de spiegel kijk dus ik snap je ook wel ;-)

Zoals je het beschrijft dat je borsten zachter worden en dalen is alleen maar een goed teken. Hou je daar aan vast en geniet van je borsten! Bij twijfel altijd je pc bellen en om opheldering vragen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.