Ga naar inhoud

Braafmeisje : 8 augustus 2012 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Oh lekker dat mens dat dan doodleuk zegt dat het nog gaat slinken.... Die zou je toch willen :85:

Stom mens! :83:

Ik wilde nog even jouw foto's gaan kijken om te zien waar het dan zou moeten slinken en of je misschien vocht aan de zijkanten vasthoudt, maarrrr ik kan je foto's niet meer vinden :106: Heb je ze eraf gehaald hihi?

Geef het even de tijd, probeer rustig te blijven, en bespreek het sowieso met haar, als je haar weer ziet in september!!

Dat je nog veel last hebt van je spier, zou wel idd te maken kunnen hebben nog met het rekken ervan! Dus misschien moet je gewoon nog even geduld hebben, en dat is verdomde lastig haha, we know :44:

Ooooh, wat grappig dat je misschien de plastisch chirurgie kant op wilt! Hoeveel jaar moet je nog tot je klaar bent met je opleiding? (als ik te nieuwsgierig ben, zeg je het maar he :) )

Al co-schappen achter de rug?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb de foto's er indd af gehaald, want de kwaliteit was om te huilen :P begin volgende week krijg ik eindelijk het kabeltje en dan kan ik de fotos op normale kwaliteit online zetten.

Ik denk dat ik niet erg veel vocht heb, als ik het zo 'onderzoek'. alleen een erg gespannen huid, en ze voelen beide nog erg hard. De spier werkt niet echt mee met oprekken nog. (daarom denk ik dat redelijk wat bewegen cq bloeddoorstroming wel goed is).

En idd, op de terugreis in de auto kon ik wel janken! Alleen nog maar slinken?!?!?!?!

Voor de rest heb ik je een pbtje gestuurd, even niet te persoonlijk zo openbaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Het gaat goed met me. Inmiddels de paracetamol afgebouwd naar 2 x daags 500 mg.

En over de tietjes... Ja, vind ze nog steeds aan de kleine kant, maar straks met een goede bh wordt t vast wel mooi.

Die lelijke kliniek bh vormt ook voor geen meter hè, heb van die punttietjes!!

Littekens trekken nog wel wat, maar geneest wel netjes verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo door, had eigenlijk al antwoordt gegeven in mijn topic....maar dacht doe het ook nog maar even hier ;-)

Maar wij moeten de band 4 weken dag en nacht dragen.....geen idee waarom er zoveel verschil zit tussen de diverse klinieken en pc's..........

Maar dat houd in dat jj er al bijna vanaf bent, dat dan weer wel...... Hoewel ik moet toegeven dat ik het nog wel een prettig idee en gevoel vind om na twee weken zowel de sportbh als de band te dragen....

Succes met alles

groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen :)

Ik heb foto's in mijn gallerij gezet... Als je vrienden met me bent kun je ze bekijken.

Links rechts verschil begint me steeds meer op te vallen, vooral op foto's zeg! Pffff... Naja.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Verder gaat het herstel wel goed, doe al weer veel zelf, alles rustig aan natuurlijk.

Littekens genezen ook mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie, super lief! :55:

Heb stiekem ook al even bij de V&D wat BH's gepast haha.. Nou.. Ik paste 80B en 75C allebei.. Tsja! Zal er wel tussen in gaan zitten, want mijn omvang is 77/78 haha, net er tussen in dus :D Zal wel aan het merk BH en pasvorm gaan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk he echt spannend wat voor maat t word uiteindelijk!

Ik kon ook niet wachten heb gister mn maten opgemeten en zou dan

op een 70 D/E uitkomen hihi hangt ook van de soorten bh's af denk..

volgende week ga ik mn eerste bh's passen :1:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou wil ik je niet je blijheid bederven maar een 80B is een 75C en is een 70D.. zijn allemaal dezelfde maten, zoals ik het wel is heb begrepen :)

Maar een 75 C is hartstikke mooi en netjes.. en zal inderdaad ook wel af en toe aan het merk liggen! :)

maar ben wel blij, dat je zo blij bent.. dat gun ik je echt! :)

Blijf vooral foto's maken voor jezelf.. dat is leuk om later terug te kijken hoe ze zijn veranderd! :) Mijn telefoon staat er vol mee.. hihihi :)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal 75 c echt een super maatje voor je zijn:) ik had vanmiddag van Donna Karen een 70c aan.. Paste ik hem niet..:( dus toen 70D geprobeerd, was net klein beetje te groot.. Pfff.. Erg jammer.. Hij was zo mooi.. :)

Nou ga ik vanavond nog maar is even de stad in :)

Maar nogmaals, vind je borsten echt mooi :) en ik heb omvang 66, nou er is geen 65 omvang te krijgen, en heb een 70c aan en zit ook prima.. :) komt allemaal wel goed :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk ben je al meer tevreden aan je borsten nu je nieuwe bh's kunt gaan passen :).

Ik heb 10 september mijn eerste consult en dacht ook zeker te zeggen dat ik ze echt niet te groot wil.

Maar ik wil ook helemaal niet zo teleurgesteld zijn.

Het is zo'n moeilijke keuze..

Liefs

L.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

Lindi, je moet er idd goed over nadenken. Is natuurlijk heel persoonlijk... Kijk goed wat bij je lichaam in verhouding past!

Met mij gaat het super trouwens. Net weer in de trein van een weekendje weg met vriendinnen. Bijna geen pijn meer, alleen af en toe druk op m'n borstbeen. Dan draag ik de band even en zakt het af. En soms wat steken links of rechts, maar ja dat hoort erbij :)

Vanaf morgen weer aan het werk.

Zin om bhs te kopen haha! Wordt moeilijk nog zo lang wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Cajo (en BB) :D

Had al wel weer een paar halve daagjes gewerkt, maar vandaag toch weer mijn eerste intensieve lange dag gemaakt (geen zitwerk).

Voel nu wel wat steekjes af en toe! En in/bij het litteken af en toe het gevoel alsof er een draadje trekt ofzo, maar zie van buitenaf niks. Zal wel de oplosbare hechting aan de binnenkant zijn die ik voel denk ik. Maar dat voelt soms heel naar eventjes!

Heb al 55 euro aan tegoedbonnen van de Hunkemuller gekregen hihihihi, dus ik ga straks lekker shoppennnnnnnnnnn over een paar weekjes!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Braafmeisje, hoe komt dat nu opeens??

Als het morgen nog open is, moet je direct naar je kliniek bellen! Laat het niet zo ver komen dat het werkelijk zou gaan ontsteken he. Je kunt er maar beter gewoon even naar laten kijken. Dan zijn ze op de hoogte (of je huisarts als je pc erg ver rijden is) en dan kunnen ze zien of er iets aan gedaan moet worden.

Het zou ook een hechtdraad kunnen zijn die eruit wil... Maar dat zou wel al heel snel zijn, na je operatie...

Gewoon even bellen hoor, wees er op tijd bij.

Het hoeft niks te zijn en ik wil je niet bang maken he, maar het is oh zo belangrijk om alert te zijn als je wond open gaat :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik upload wel even een foto van het wondje.

Zat net weer een korstje met wat groenig wondvocht/pus? aan de pleister gekleefd, blegh. Dus nu is het wel een beetje 'open'. Mag nu na 3 weken al zonder bh slapen dus dat doe ik nu maar ff, dan morgenochtend als het niet dicht is of nog niet beter ga ik wel ff langs de huisarts.

Het steekt en voelt niet fijn, idd ik wil het niet zo ver laten komen dat er een dikke ontsteking komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.