Ga naar inhoud

Braafmeisje : 8 augustus 2012 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeee meisjes!

Ik ben alweer een paar uurtjes thuis :)

Allemaal goed gegaan!

Ze zijn lekker klein gebleven zoals ik wilde hihi. Gewoon mooie kleine borstjes ipv miniplatte tietjes!

260 dual plane heeft ze aangehouden.

Pijn valt mee, gewoon die druk op de borst alsof er een olifantje op zit, maar geen steken of zo.

Verder 1 keer over gegeven toen ik zei aaaaaah gaat wel, kan wel lopend naar de deur! Hahaha trok lijkbleek weg en toen zei de verpleegster uhhhhhh madam ga jij maar even lekker op je kamer overgeven, ik zo nee joh niet nodig! Hahaha wel dus, gelijk alles eruit en daarna voelde ik me een stuk beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zal je nog wel een paar dagen last van blijven houden.....Ik heb zelf nog geen nacht goed geslapen sinds vorige week vrijdag.....begin in bed en eindig op de bank en ook dat gaat opbreken....

Maarja we moeten er wat voor over hebben. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mezelf bedolven in en rond de kussentjes, dan lig ik wel enigszins stabiel... Maar merk dat ik steeds naar m'n zij begin te kruipen, alleen die gemene steken zeggen dan naaaaah blijf jij maar ff op je rug liggen jongedame ;-)

De bank is bij mij voor overdag hoor! :P

Mehh, m'n tietjes zijn puntig. Trekt dat nog bij? Kan het natuurlijk ook niet goed zien door de tape enzo, maar vind ze nu nog niet zo mooi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nana!

Voor de rest schuifel ik wat door huis, maar kan nog niet veel hoor. Er zit een dikke olifant op m'n borstkas. Morgen tape eraf halen onder de douche, zoooo benieuwd! Kan er nu nog niet zoveel van zeggen namelijk :P

Bergman belde me net hoe het ging, wel netjes van ze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BraafMeisje,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :) .. Je zult je over een paar dagen vast al beter voelen en wordt die olifantentrap ook al wat minder :)

Laat je lekker verwennen thuis :) Laat je lichaam zichzelf lekker herstellen en dan over paar dagen naar je 'nieuwe' borsten kijken :) dan zien ze er al een stuk anders uit :)

Komt allemaal goed :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Braafmeisje

Dat rugslapen... sja, we moeten er wat voor over hebben he. Ik heb zelf 2 keer 6 weken op mijn rug moeten slapen, half zittend.... :106: En dat is ook echt niet mijn favoriete houding haha. Maar ach, alles voor mooie boobies! En we wisten het van te voren he ;)

Dat puntige van je borsten, gaat absoluut nog bijtrekken. De prothesen zoeken nu hun weg naar beneden en gaan dan je hele borst opvullen. Geduld, geduld geduld :44:

Succes met die olifant meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, jullie stellen me wel gerust wat betreft het puntige!

Auw auw, de spierpijn is niet leuk, probeer steeds ff een rondje te lopen maar alles is al lekker stijf.

En mn borsten staan strak gespannen, auwiee..

Morgen douchen en het tape eraf halen, dat zal fijn zijn!! Hopelijk gaat het een beetje makkelijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Douchen.....ik weet nog precies hoe heerlijk ik dat vond...en ook dat het tape eraf mocht.....ze leken gelijk nog groter :44: En door dat tape zien ze er ook wat ehhh raarderig eruit.... :19:

Dat strak staan dat hoort erbij....vocht en zwelling...dat wordt elke dagje ietsjepietsie minder.....

Blijf wandelen, is lekker en scheelt ook voor het stijf worden.....

Elke dag verder is er toch maar mooi weer één......

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jongens ik heb echt een drama nacht gehad.

Linkerborst doet enorm veel pijn, dikke spanning vooral in m'n oksel.

En ik moest 3 keer uit bed strompelen om over te geven, auw auw auw.. Maag leeg, daarna gal gebraakt 2 keer. Geen pretje. Voor de rest veel wakker gelegen.

Mijn maag doet nu nog steeds raar, rommelen en misselijk. Ik durf mijn pijnstillers met water niet eens te nemen....

M'n liefste mama zei nu net dat die misselijkheid wel eens door de diclofenac kan komen, wat denken jullie? Vandaag die overslaan? Durf eigenlijk niet zo goed, bang voor die stekende pijnen....

Bah, rotnacht :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BraafMeisje,

He getver, wat vervelend dat je zo beroerd was vannacht :( Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet weet wat diclofenac met je doet, maar BB weet dat vast wel :)

Wat ik wel weet, is dat ik tramadol mee kreeg, die heb ik helemaal niet geslikt want de bijwerking daarvan is ook misselijkheid en braken.. en mijn gevoel zegt dat diclofenac ook zoiets is.. :(

En dan laat je toch die diclofenac zitten en ga je verder met de paracetamol en de ibuprofen :)

Sterkte! :)

Hopelijk voel je je snel alweer wat beter :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, als ik jou was zou ik even bellen met de kliniek.....

Gewoon misschien dat ze je even kunnen geruststellen....en misschien andere medicijnen kunnen aanraden...want het zou inderdaad van de diclofinac kunnen komen.....

En pijnstilling heb je de eerste dagen echt wel nodig....tenminste ik wel.....

Ik heb vooral de eerste dag overgegeven.....en dan voel je je gelijk zoveel zieker...heb zelfs gedacht waar ben ik aan begonnen........maar geloof me het gaat elke dag beterder worden.

Maar ik was heel erg blij dat de kliniek na een paar dagen zelf contact met mij opnam... Ik werd ook onzeker door de spanning...ik zag ze elke dag groter worden..... :20:

Totdat werd gezegd dat dat kwam door de zwelling en het vocht en dat ik ook rekening moest gaan houden met gemene steken....de spieren....maar dat dat er allemaal gewoon bijhoorde.....

oke niet leuk maar wel errug prettig om te horen....dat stelde mij gelijk ontzettend gerust.......

Dus gewoon bellen.......en als je het niet vertrouwd kan je misschien wel langskomen.......

Je zal echt de enigste en de eerste niet zijn..

Sterkte vandaag..........en gewoon blijven spuien op het forum.....al is het maar zodat we je weer even op kunnen beuren......... :53:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief, dankjewel Cajo!

Ik heb nu een half kopje slappe thee en 1 klein crackertje op, met 2 paracetamol, hopelijk blijft het erin.

Even goed laten zakken en dan straks proberen te douchen. Als ik daarna me nog niet goed voel ga ik de kliniek wel bellen inderdaad.

Dankjewel meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Je zou kunnen vragen aan je huisarts voor een maagbeschermer, dan kun je je diclofenac blijven nemen. Anders toch die tablet stoppen, hij kan invloed op je maag hebben.

Neem om de zes uur 2 paracetamol, dus ook 's nachts je wekker zetten.

Ibuprofen is ongeveer hetzelfde als diclofenac, dus geen optie.

Hoop dat je nu alles binnen kunt houden!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel lieverds!

Douchen ging niet helemaal soepel, ging bijna van m'n stokje, daarna even lekker op de koude vloer gelegen in de badkamer ;) ! Toen heeft mama geholpen me aan te kleden, nu voel ik me weer beter hoor inmiddels ook weer wat gegeten enzo.

Tape is eraf, maar had niet van die folie pleisters eronder wat ik wel raar vind, gewoon kleine pleisters over de (wow kleine!) littekens/wondjes. Dus durfde er ook niet lang mee onder de douche.

Idd, veel drinken en ik krijg steeds allerlei gezonde dingetjes van mama haha, bakje aardbeien, kopje thee, beschuitje met honing, water, banaantje... Wordt goed verzorgd! :)

Heb nu vanmorgen geen diclofenac genomen, alleen paracetamol elke 6 uur. Denk dat ik het zo wel red, wel iets meer steken maar dat is misschien ook niet erg want dan ga ik me ook niet inspannen wat nog helemaal niet kan zeg maar.

Had nog niet echt tijd om te genieten van de boobs zonder tape, dat moet morgen of vanavond maar even.... Was allang blij dat ik weer aangekleed op de bank zat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.