Ga naar inhoud

Claar : 3 september 2009 : Dr van Onselen : ACCZ


Gast claar

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen.. Ik wordt vandaag over een week (3 september) geopeerd! Ik vind het nu zooo spannend worden! Ik denk de hele dag nergens anders aan :wacko:

Ik zie best wel op tegen de narcose, ik ben bang dat ik alles voel maar niets kan zeggen haha.. Nou ja, dat zal wel meevallen als ik hier alle ervaringen lees.

Zoals het nu lijkt krijg ik protheses van 430cc maar eventueel kan de pc ook nog uitwijken naar 480cc omdat ik nog wat aan het afvallen ben voor de operatie is het misschien mooier om dan toch voor grotere protheses te kiezen. (?)

Ik vind het heel spannend daarom des te leuker om jullie ervaringen te lezen en samen naar de 'boobie-day' toe te leven!

Groetjes Claar

PS Mijn PC heeft gezegd dat als ik heel veel moeite heb met stoppen met roken voor de operatie, het niet heeeel erg is. Hoe zit dat met de rokers onder jullie? Ik rook nu wel minder maar ben gewoon zo zenuwachtig! Na de operatie wil ik trouwens wel 6 weken gestopt blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Welkom hier op het forum!

Dat is al snel zeg, volgende week, spannend!

Naar welke kliniek ga je, en welke pc heb je? Welke cupmaat draag je nu dan? Wel veel hoor, 480 cc...... Voor of achter de spier?

Ik heb geprobeerd te stoppen met roken maar helaas, de dag van de operatie heb ik niet gerookt, en de eerste dagen erna ook niet, maar toen ben ik zo langzaam aan wel weer begonnen :unsure:. Wel jammer dat het me niet gelukt is maar ja, ik ben ook maar een mens he!

Ben benieuwd naar je antwoorden!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen.. Ik wordt vandaag over een week (3 september) geopeerd! Ik vind het nu zooo spannend worden! Ik denk de hele dag nergens anders aan :wacko:

Ik zie best wel op tegen de narcose, ik ben bang dat ik alles voel maar niets kan zeggen haha.. Nou ja, dat zal wel meevallen als ik hier alle ervaringen lees.

Zoals het nu lijkt krijg ik protheses van 430cc maar eventueel kan de pc ook nog uitwijken naar 480cc omdat ik nog wat aan het afvallen ben voor de operatie is het misschien mooier om dan toch voor grotere protheses te kiezen. (?)

Ik vind het heel spannend daarom des te leuker om jullie ervaringen te lezen en samen naar de 'boobie-day' toe te leven!

Groetjes Claar

PS Mijn PC heeft gezegd dat als ik heel veel moeite heb met stoppen met roken voor de operatie, het niet heeeel erg is. Hoe zit dat met de rokers onder jullie? Ik rook nu wel minder maar ben gewoon zo zenuwachtig! Na de operatie wil ik trouwens wel 6 weken gestopt blijven.

Hoi Claar,

Over een weekje al, spannend hoor. Je hebt best flinke protheses, wat heb je nu en wat zou je graag willen? De narcose stelt helemaal niks voor, je gaat slapen en als je wakker wordt heb je borsten, wat wil je nog meer? :blush: Ik was wel misselijk na de narcose, maar dat heeft ook lang niet iedereen.

Wat roken betrerft, dat doe ik allang niet meer dus daar kan ik je niet mee helpen maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, juist nu het zo spannend is...

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Claar!

Nou ik leef met je mee hoor, ik word ook 3 sept geopereerd!! zooooo spannend.

Vandaag zei mijn vriend nog; en ben je al zenuwachtig? Ik zei; nou het enige waar ik zenuwachtig om ben is dat het afgelast wordt! ja heel stom maar ik ben gewoon bang dat het om een of andere reden die datum niet door kan gaan!

Ik ben dus ook al aan het aftellen, nog een weekie! En ik vind die narcose ook wel een beetje griezelig hoor! ben ooit 1 x onder narcose geweest maar toen was ik nog maar een heel klein kind dus weet ik niet echt meer wat van.

Nou kunnen we mekaar op de hoogte houden haha

ik krijg 410 cc rond achter de spier

groetjes paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ja snel he?! Ik ben nu ook behoorlijk zenuwachtig, terwijl ik normaal gesproken wel redelijk 'koele kikker' kan zijn. Bovendien werk ik ook in de gezondheidszorg en schijn dus te weten dat zo'n bv niet zo'n hele spannende operatie is :rolleyes: Maar toch, als het jezelf aangaat....

Ik word door dr. van Onselen geopereerd (ACCZ) in Bocholt. Hij is veel in het nieuws geweest omdat er destijds een meisje bij hem is overleden. Ik had echter bij het consult direct een goed gevoel bij hem. En als ik foto's van zijn werk zie dan ben ik echt wel enthousiast!

Ik ben trouwens 1m78 en weeg 75 kg. Ik ben niet dik maar wel lang en de zwangerschap heeft wel zo zijn sporen achtergelaten haha. Anyway, dat verklaart ook waarschijnlijk de grootte van de protheses. Ik heb 430cc zeg maar 'gepast' en dat zag er heel mooi uit! Ik kreeg er ook een slankere taille van viel me op! Ik krijg anatomische voor de borstspier. Ik heb nu een 'lege B' (vreselijk woord!) en ga als het goed is naar een D-cup.

Ik heb wel gezegd dat ik niet van die enorme 'memmen' wil, dus ik vertouw maar op zijn deskundigheid. Alhoewel ik wel hele tijd zit te denken wordt het niet te groot/ te klein maar dat zullen jullie wel herkennen!

@Paty; wat leuk dat je dezelfde dag ook wordt geopereerd! Door wie laat jij het doen? En 410cc dat is ongeveer vergelijkbaar met die van mij. Ik zie hier op het forum niet zoveel vrouwen die 400 of meer CC krijgen. Het klinkt dan zo groot he?!

Is bij jou de maat al definitief of kan hij eventueel nog voor een andere maat kiezen?

Bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes Claar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Claar, Alvast fijn weekend!

Ik word door Dr. Gonzalez geopereerd. (ik woon niet in NL)

Ja ik vind het ook zoveel klinken aangezien er hier niet zoveel zijn rond 400 cc

Maar goed hij heeft 20 jaar ervaring dus hij zal het best weten. En bij mijn schoon zusje is het heeeel mooi geworden en die is echt mega slank en had heel weinig, en zij heeft een 300 cc wat perfect bij haar dunne lichaam past en ziet er zeker niet te groot uit. Nou ben ik ook wel slank (1.68 en 55 kg) maar niet zoals haar en ik ben wat breder als haar zeg maar dus dan denk ik dat 410 cc best goed zal zijn.

Ik heb nu ook de hele tijd de kriebels in mijn buik zeg maar en dan duurt een week best lang haha.

Ik heb na 3 sept nog 15 dagen, hopenlijk voldoende om daarna weer te gaan werken. Hoeveel dagen heb jij?

Op zich heb ik geen zwaar werk, al is het wel de hele dag staand.

Hoe laat is jou operatie? Ik moet me om 7:00 melden en dan rond 8:00 is het dan!

Groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Paty!

Nog 3 nachten... Ik geloof dat ik deze drie nachten nog maar even lekker op mijn buik ga slapen, nu het nog kan <_<

Maar een lang leven op mijn rug slapen heb ik er wel voor over haha!

Jij wordt dus gelijk 's ochtends vroeg geopereerd, dat is wel relaxed! Ik moet om 12u. aanwezig zijn, dus zal wel begin van de middag worden. Ik heb trouwens na de O.K. 3 weken vrij, ik ga er vanuit dat dat lang genoeg zal zijn. Jij 2 weken dus, volgens mij moet het kunnen maar dat is natuurlijk ook weer per persoon verschillend, dat zul je pas achteraf weten. Ga je het op je werk vertellen?

Ik vind het wel wat lastig om er op mijn werk en in mijn omgeving over te praten, ik zit niet echt te wachten op negatieve reacties of van blikken op het schoolplein ;)

Hoe ik het ga doen met mijn kinderen (5 en 6) is nog de vraag. Aangezien ik niet wil dat het bij hen op school terecht komt, zal ik het niet moeten vertellen maar aan de andere kant, hoe hou ik het verborgen. Ik wil ze ook niet met een geheim rond laten lopen :107:

Hoe doen andere vrouwen hier dat?

Jij had in jouw topic getipt te zoeken op google, ik heb het gedaan en dat is wel leuk trouwens om te zien! Dan krijg je wel een heel volledig beeld.

Jij bent niet zo groot maar je krijgt wel grote protheses in vergelijk met mij bedoel ik dan (ik ben 1m80). Is het in het land waar jij woont ook gebruikelijker dat men grotere protheses krijgt? Tenminste, op bijvoorbeeld dit forum zie ik over het algemeen toch kleinere protheses (helaas haha).

Moet je ook een eind rijden naar en van de operatie? Ik wel zo'n 2,5 uur, dat zal wel niet zo prettig zijn in de auto. Zolang ik niet met de ambulance gereden hoef te worden, zal ik al blij zijn ;)

Keep in touch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend zeg! Het is bijna zo ver!

Ik zou het niet vertellen aan je kinderen als je niet wil dat ze het doorvertellen. Misschien kan je ze vertellen dat je hele erge last hebt van de schouders en dat je niet mag tillen en niet goed kan slapen op je rug en overeind komen? Klinkt opzich wel logisch. Mochten ze het dan doorvertellen dan is het iig wat anders..

Ik ben ook 1.80 meter, en denk dat 430 cc wel een mooie D wordt hoor! Ik heb 360cc en ging ook van een kleine B naar een D.

Spannneeeendddd!! :D Je moet wel ver rijden zeg :( Neem je geen hotelletje in de buurt van Bocholt anders? Ik woon vlakbij Arnhem dus voor mij was het niet zo ver, maar weet wel een paar hotelletjes hier te noemen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Claar!

Ik heb het aan 2 collegaatjes verteld en zij reageerden heel positief. Verder vertel ik het op mijn werk aan niemand. Maar ik zal vast wel ogen naar me gericht krijgen en misschien gaat iemand het vragen, ik denk dat ik dan wel gewoon ja zeg.

Mijn dochtertje is pas 3, ja of zij dat echt al begrijpt? Ik maak er geen geheim van...mijn ouders, zussen en vrienden weten het en dat vind ik helemaal niet erg verder. Aangezien ik van niks naar borsten ga, gaan mensen het toch wel zien. Dat lijkt me bij de meeste hier toch ook wel denk? Kregen jullie trouwens ogen naar je gericht van mensen aan wie je het niet hebt verteld?

Ik woon gelukkig maar een half uurtjes rijden van de kliniek dus dat is wel prettig.

Ik weet niet of het in dit land gebruikelijk is dat het meer cc is, maar mijn schoon zusje is net zo lang als ik en heel dun, zij had ook echt bijna niks en zij heeft 300cc gekregen en dat ziet er perfect uit, niet klein en zeker niet groot. Aangezien ik wel slank ben maar niet zoo dun als haar vind ik het denk wel logisch 410 cc, ze zei ook tegen mij dat een ander meisje van haar werk 300cc heeft maar dat het er als heel weinig uitziet! Ach en ik doe die 410cc ook op aanbeveling van mijn PC.

Die cc zeggen mij toch niet zo veel. Ik heb een paar foto's laten zien hoe ik het hebben wil en dat weet hij dus nu, dus vertrouw maar op mijn PC. Hij doet in iedergeval nooit te veel.

Spannend he? komt nu steeds dichterbij!

groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Claar,

Nog maar twee daagjes en dan is het zover..........spannend he?!

Wees blij dat je pas om 12.00uur er moet wezen want je hebt eerst nog een reis van 2,5 uur voor de boeg. Hoelaat had je anders wel niet moeten vertrekken als je al om 08.00 uur aan de beurt had geweest.

Blijf je een nacht in de kliniek of moet je dezelfde dag weer naar huis?

Ik word 15 september geopereerd. Krijg een borstlift in combinatie met prothesewissel. Ik was de vorige keer teleurgesteld betreft het resultaat na 300cc. Ze zijn niet klein maar ik wilde ze groter! Toen heb ik het maar aan een handjevol mensen verteld en toch werd het door verteld en sommige zijn meelevend maar achter je rug word er toch door bepaalde mensen gekscherend over gedaan. Op de één of andere manier blijft het toch nog een taboe of jaloezie. Nu vertel ik het helemaal niemand! Naar de kinderen toe moet ik zeker iets verzinnen of dat ik aan mijn schouder geopereerd ben of prikken heb gehad, ik verzin wel wat............ Ik heb namelijk een zoontje (7) die het allemaal erg interessant vind en zeer loslippig is. Ik moet er niet aan denken dat de leraren en de ouders het te weten komen.

Eigenlijk heb ik nog een "probleem" en dat is dat mijn dochtertje van 3 élke nacht naast mij in bed schuift. Heel vervelend maar ik weet ondertussen niet beter. Ik maak me nu al zorgen hoe het straks na de operatie moet. Ik moet er niet aan denken dat ze per ongeluk tegen mijn borsten slaat of er tegen aan gaat leggen.

Hoe ga jij het de aankomende weken thuis doen?

Groetjes, Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Allereerst bedankt voor jullie reacties, ik vind het echt heel leuk om hier over te schrijven op dit forum, het is ook zo spannend! Ik heb het tot nu toe alleen aan mijn zussen, zwagers en ouders verteld en mijn vriend maar dat lijkt me logisch :rolleyes:..

Op mijn werk aan 1 collega en 1 vriendin maar die vonden het nogal overdreven. Als ik dan uitleg dat ik altijd met push-up bh's loop dan reageren ze wel begripvol hoor. Het is toch leuker om er met lotgenoten zoals jullie over te praten.

Ik denk niet dat ik het aan de kinderen vertel, zoals jullie ookal zeggen, dat wordt gelijk aan hun juffen verteld. Het is toch nog wel wat in de taboesfeer merk ik (ik doe daar zelf ook aan mee, door niets te vertellen).

Aan de andere kant zien de kinderen mij wel bloot (als ze de badkamer in lopen e.d.) dus ik weet niet of ik het smoesje kan gebruiken met een schouderoperatie, aan de andere kant weten ze vast niet eens dat een borstvergroting uberhaupt kan, dus dat is wel een goede tip'"mama is aan de schouder geopereerd" kijken of ze erin trappen..lol.

@Excella;

Ik heb jouw foto's bekeken, echt heel mooi! Nog bedankt voor de tip van dit forum, deze lay-out is mooier en dit schrijft wel wat makkelijker!

Ik heb ook veel aan je operatieverslag gehad, ik zie al helemaal voor me hoe je het daar hebt gehad haha!

Ik las inderdaad al ergens dat je ook 1m80 bent maar je weegt wel minder dan ik, (ik 78kg ong.) dus daarom waarschijnlijk ook een iets grotere maat. Ik twijfel nog wel tussen 430 en 480 maar volgens de consulente van Van Onselen, scheelt dat niet zoveel.

Ik zou wel in een hotel kunnen maar ik wil graag vanuit huis en daarna ook direct weer terug. In zo'n hotelkamer wordt het volgens mij nog veel spannender ;)

@ Sigesh:

Jij hebt het al een keer gehad dus jij weet ook al beter wat je kunt verwachten, dat scheelt ook wel met het regelen van het een en ander! Wel jammer dat het niet in een keer goed was, nu moet je nog een keer :blink:

Het is wel lastig met twee van die kleine nieuwsgierige donders thuis. Mijn zoontje is ook bijna 7, dus ik herken het probleem. Die schouderoperatie is wel een goeie tip!

Ik mag als het goed is direct na de operatie naar huis. Ik kan niet wachten tot dat moment.. het lijkt nog zooo lang te duren (terwijl het overmorgen al is).

Dat je dochtertje bij je slaapt is ook wel lastig ja, misschien kun je zeggen dat je ziek bent, of kan ze die nachten even aan de andere kant van papa liggen ;) Ik hoorde van iemand die ook een bv gehad heeft dat haar zoontje van 1 op de dag van de operatie op haar borst was gevallen, nu 2 jaar later, is die ene borst nog steeds harder dan de andere. Je moet er toch niet aan denken, dat zal zeer gedaan hebben!

Het weekend is mijn vriend bij me en zijn de kinderen aan het logeren. Hoe ik het in de week daarop (vanaf maandag) ga doen, weet ik eigenlijk niet. In principe breng en haal ik ze zelf van en naar school (aangezien ik alleen met de kinderen woon). Ik hoop eigenlijk dat het wat meevalt, maar ik kan me daar nu nog moeilijk een voorstelling van maken hoe ik me dan zal voelen.

@Paty;

Handig met die foto's naar de PC, daar heb ik helemaal niet aan gedacht!

Het is ook zo moeilijk uitleggen.. ik zat wat te stamelen; "Ik wil wel gewoon mooie grote borsten maar niet heel groot... ook niet heel klein, gewoon groot" Zij zei toen ook al; "Als je gewoon grote borsten wilt kun je dat gerust zeggen" Tsja, wat voor de één groot is, is voor de ander weer normaal.

Ik ga vandaag schoonmaken en opruimen (nesteldrang haha) morgen hele dag werken dus laatste dagje met little boobies thuis ;)

Heb jij al nesteldrang??

Greetz Claar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Allereerst bedankt voor jullie reacties, ik vind het echt heel leuk om hier over te schrijven op dit forum, het is ook zo spannend! Ik heb het tot nu toe alleen aan mijn zussen, zwagers en ouders verteld en mijn vriend maar dat lijkt me logisch :rolleyes:..

Op mijn werk aan 1 collega en 1 vriendin maar die vonden het nogal overdreven. Als ik dan uitleg dat ik altijd met push-up bh's loop dan reageren ze wel begripvol hoor. Het is toch leuker om er met lotgenoten zoals jullie over te praten.

Ik denk niet dat ik het aan de kinderen vertel, zoals jullie ookal zeggen, dat wordt gelijk aan hun juffen verteld. Het is toch nog wel wat in de taboesfeer merk ik (ik doe daar zelf ook aan mee, door niets te vertellen).

Aan de andere kant zien de kinderen mij wel bloot (als ze de badkamer in lopen e.d.) dus ik weet niet of ik het smoesje kan gebruiken met een schouderoperatie, aan de andere kant weten ze vast niet eens dat een borstvergroting uberhaupt kan, dus dat is wel een goede tip'"mama is aan de schouder geopereerd" kijken of ze erin trappen..lol.

@Excella;

Ik heb jouw foto's bekeken, echt heel mooi! Nog bedankt voor de tip van dit forum, deze lay-out is mooier en dit schrijft wel wat makkelijker!

Ik heb ook veel aan je operatieverslag gehad, ik zie al helemaal voor me hoe je het daar hebt gehad haha!

Ik las inderdaad al ergens dat je ook 1m80 bent maar je weegt wel minder dan ik, (ik 78kg ong.) dus daarom waarschijnlijk ook een iets grotere maat. Ik twijfel nog wel tussen 430 en 480 maar volgens de consulente van Van Onselen, scheelt dat niet zoveel.

Ik zou wel in een hotel kunnen maar ik wil graag vanuit huis en daarna ook direct weer terug. In zo'n hotelkamer wordt het volgens mij nog veel spannender ;)

Ja dit is inderdaad wel fijn schrijven he? Ik vond het ook erg fijn dat ik al mijn zenuwen kwijt kon bij allemaal meiden en vrouwen die precies wisten wat ik voelde! :D Bij mij reageerde iedereen positief maar ik weet natuurlijk niet of ze dat ook meende ;) Misschien vonden ze het ook overdreven, maar je moet daar gewoon niet zo over na denken hoor.

Ik ben idd 180 en ben laatst 6 kilo afgevallen, ik woog ook 76 maar nu 70. En snel naar huis is ook fijner, lekker je eigen bed in en je voelt je al wat minder goed natuurlijk. Ik mocht ook naar huis toen ik me goed voelde. Ben even de tijden kwijt maar ik werd rond half 10 geopereerd geloof ik en rond kwart over 1 was ik alweer thuis. Maar spannend he :) Overmorgen is het al zover. Ben benieuwd naar je foto's (als je die tenminste gaat maken)

Oh trouwens, hoe ga je de kinderen naar school brengen? Want autorijden kan echt nog niet zo snel al na een operatie, en een jong kind bijv. op de fiets tillen moet je ook niet doen. Of fietsen ze al zelf?

Ik ben iig echt een dramaqueen en wil nog even zeggen dat je je echt niet druk moet maken, het is super netjes daar in Duitsland, schoon enzo, en de medewerkers zijn heel zorgzaam en vriendelijk. Echt een goed team :) Alles komt goed :lol:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Claar!

Ja jammer dat het dan weer een beetje taboe is he?

In mijn omgeving, familie en vrienden enzo is dat helemaal niet zo. Ik dacht alleen wel even; hoe zouden mijn ouders reageren, maar zelfs die heel enthousiast. Ook waar ik woon is het echt wel trend, misschien omdat we meer invloed van USA hebben?

Ik ben ook heel blij dat ik deze site gevonden heb! Dat meeleven en mee denken met mekaar! heel fijn. Ervaringen lezen enzo...daar heb ik ook heel veel aan gehad.

Morgen laatste werkdagje. Ik heb vandaag ook maar alvast de grote boodschappen gedaan en morgen moet ik ook nog een paar dingetjes doen, eigenlijk moet ik nog heeeeel veel doen haha.

Wat grappig om te lezen Sigesh van je dochtertje van 3! Ik heb ook een dochtertje van 3 en die doet hetzelfde haha.

Ik zou haar inderdaad aan vaders kant neerleggen of even een flinke kussen tussen jullie in. Die heb ik ook maar alvast gekocht vandaag haha. En ook maar hopen dat ik snel weer ter been ben.

Ik heb trouwens nu nog heel erg dat gevoel van ongeloof. Ik kan me gewoon niet beseffen...daarom ben ik ook zo bang dat het op het laatst wordt afgelast (door een zieke PC ofzo...om maar even iets te noemen) maar goed hopenlijk kan ik ook gewoon over een paar dagen een verslag schrijven van mijn ervaring!

Claar...nog 1 nachtje! als je dit leest, voor mij nog 2 want ik loop 7 uur achter op NL haha.. en Sigesh, jij ook al bijna!!

Groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claar ik wil je alvast een fijne nachtrust toewensen. Laatste nacht nog met kleine tietjes, hahahaha

Hopelijk ben je niet té zenuwachtig en lukt het je om heerlijk te slapen. (Ik weet nu al van mezelf dat mij dat de nacht voor de operatie niet gaat lukken)

Hopelijk valt de reis morgen terug naar huis mee!

Ik kijk nu al uit naar je verslag........jijzelf waarschijnlijk ook want betekend dat je het achter de rug hebt!

Succes en een voorspoedig herstel!

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn kids verteld dat ik een zere rug had, ik kon zo moeilijk op en neer......

En ze hebben me met mijn 'kipfiletjes' in de weer gezien maar ze hebben niet gezegd dat mama's borstjes nu groter zijn. Ik heb gewoon gezegd dat mijn bh te groot was en dat ik daarom die filetjes gebruikte. Nu heeft mama bh's gekocht in de goede maat :P dus de filetjes zijn niet meer nodig! Errug he, maar ze geloven het wel, hihihi!!

Ik wil jou ook heel veel succes toewensen voor morgen, ik wacht je verslagje af!

Toitoitoi!!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eej Excella,

Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik maandag wel weer de kinderen naar school kan rijden. Misschien dat ik het toch wat onderschat. Maar even kijken hoe ik dat ga oplossen dan, kan altijd zondag nog wel iets regelen met mijn zussen ofzo. Bedankt voor de tip anyway!

Jij zei dat je bent afgevallen. Wat ik me afvroeg; hoe zit dat eigenlijk met afvallen ná de BV, worden je borsten dan weer heel lelijk of moet ik altijd op dit gewicht blijven. Ik was al van plan om dit morgen aan mijn pc te vragen maar als jij ervaringen hebt...

Paty! Wat irritant, dat je langer moet wachten tot 3 september. Op zich wel lachwekkend, maar eigenlijk had je dus beter aan de andere kant van de evenaar kunnen wonen ;) Ik spreek je waarschijnlijk nog wel voor de tijd maar zo niet, dan heeeeeeeel veel succes! en ik weet zeker dat het a piece of cake wordt. (zo praat ik mezelf maar moed in haha)

Ik ben heel benieuwd naar je verslag, ik ga ook zeker zsm mijn verslag schrijven, hoe eerder, hoe beter!

Sigesh! Ik denk dat ik wel goed kan slapen. Ik mag trouwens tot 6.00u morgenochtend eten, dus ik denk dat ik de wekker maar even zet om half 6 om nog even wat te eten..

Voor jou duurt het nu ook niet zo lang meer! Spannend he, aan de ene kant zou ik wel met je willen ruilen, het komt nu namelijk wel heeeel dichtbij :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Claar!

Ik heb ook na 1 week weer gereden (1 keer maar) maar ik voelde het met het schakelen heel goed. Je moet ook echt rust houden, bij mij zei de assistente dat ik moest proberen mijn ellebogen naast mijn lichaam te houden, anders ga je al snel te veel doen. Moet je anders morgen maar even vragen over het wegbrengen van je kids! Dan weet je het zeker....

Over dat afvallen weet ik niet eigenlijk. Ik neem aan dat het wel moet kunnen anders zou je altijd op hetzelfde gewicht moeten blijven toch?

IN IEDER GEVAL

Wil ik je heel veel succes wensen voor morgen!!! :116: Ik ben erg benieuwd naar je verslag :D Kijk nog even goed naar jezelf vanavond, vanaf morgen ziet het er heel anders uit allemaal :lol: en misschien nog even lekker op je buik slapen hahaa

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi guys,

Heel erg bedankt voor jullie reacties en meeleven!

Ik hoop morgenmiddag mijn verslag te schrijven, dat zou een goed teken zijn!!

Ik ben nu trouwens behoorlijk zenuwachtig.....

Liefs Claar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claar, heel veel suc6 en sterkte!!

Waarschijnlijk ben je nog eerder klaar als mij haha!

Ik ben straks ook echt wel zenuwachtig hoor! vooral voor die narcose...

Ik hoop ook gauw verslag te doen!

groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allen,

Ik heb goed geslapen, over een half uurtje gaan we weg. Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen (first time in my life) terwijl ik toch ook echt wel andere spannende dingen heb gedaan :wacko:

tot vanmiddag i hope..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Claar! Alles goed? Beetje bijgekomen?

Ik heb mijn verslaggie net geplaatst.

Ik had de eerste 2 dagen echt veel pijn, gaat nu wat beter gelukkig en het resultaat is tot nu toe heel mooi!

Hoop gauw wat van je te horen!

groetjes Paty

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.