Jump to content

Leooo: 10 augustus 2009 : Dr. Mesters : MMC : Veldhoven

Guest Leooo
 Share

Recommended Posts

Hoi! dit is mijn eerste post hier, ik zat al op borstenforum .nl maar na een tip van iemand daar ben ik hier ook maar lid geworden om mijn verhaal te doen. lang verhaal, hier komt het.

Ik ben 18 jaar. Al op mijn 15e had ik een flinke E cup terwijl ik zelf maar een klein meisje van 1.60. Ik ben toen naar de huisarts gegaan maar die vond me nog te jong.

De wens is altijd gebleven, dus toen ik een half jaar geleden nog een paar weken had te gaan voor mijn 18e verjaardag, besloot ik dat het tijd was, ik had er lang genoeg over nagedacht en ik was er helemaal klaar mee.

Die verwijsbrief had ik binnen 2 minuten op zak en ik werd doorverwezen naar het Maxima Medisch Centrum in Veldhoven. Ik maakte telefonisch een afspraak voor het eerste consult met de vrouwlijke pc Mesters.

Ik heb toen meteen op dit forum gekeken of er al ervaringen waren maar helaas, ik kon helemaal niks vinden over haar op het gebied van borstverkleiningen.

De eerste afspraak verliep goed, haar assistente nam alles met me door en zelf keek ze ook nog even naar mijn borsten. Ze zouden de brief naar de verzekering op de post doen en zodra ik goedkeuring zou hebben mocht ik gaan bellen om de operatie te plannen.

Niet veel later had ik deze binnen en mocht ik zelf een datum kiezen voor de operatie, zolang het maar in augustus zou gebeuren. 10 augustus leek mij een ideale datum want dan had ik nog tijd genoeg om op vakantie te gaan en om na de operatie te herstellen voor ik weer naar school moest.

Een paar weken van tevoren nog een POS gehad en dat ging ook allemaal goed.

Nou, en toen was het 10 augustus.