Ga naar inhoud

Onsmoe : 4 juli 2012 : Dr. Oelbrandt : St Jozef Kliniek - Bornem


Aanbevolen berichten

Ik ben een 60-jarige dame die een cupmaat GG had - veel te zwaar, veel te veel last in nek en schouders en uiterlijk niet in verhouding met mijn figuur. In april 2012 was mijn eerste consultatie bij dr. Oelbrandt en die zag direct waarvoor ik kwam :-) . Verdere stappen genomen via mutualiteit om in aanmerking te komen voor een medische verantwoording en ja resultaat was positief. Operatie was gepland op 4 juli 2012 met een revalidatie van 4 à 6 weken. Mijn eerste sportbeha cup is nu C/D. Ik heb nu terug jonge borsten (ipv mijn 2 broden). Ik ben per borst 900gr lichter - dus totaal 1kg 800gr lichter. Wat een superdieet is in 2 dagen. Dr. Oelbrandt heeft fantastisch mooi werkt verricht. Ik raad het iedereen aan en wacht zeker niet tot je 60ste om de stap te wagen want ik was toch vanaf men 40ste al zwaar geschapen.

Nu zie ik er helemaal anders uit ... mensen denken dat ik vermagerd ben ... en zie er jonger uit. Nu kan ik ook kleding kopen (kleedjes) die ik zo graag had - alles past nu veel beter en mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Onsmoe ;)

Wat goed van je dat je uiteidelijk dan tóch de stap hebt genomen :35:

Net wat je zegt : gewoon doen!!! Als je alles vantevoren had geweten, dan was het misschien al jáááren eerder gebeurd!

Fijn dat je er nu zo tevreden over bent! En wat een inmense hoeveelheid is er weggehaald zeg! 2 broden :45:

Dankje voor je bijdrage hier op het forum :35:

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onsmoe volgens mij ben je harstikke hip, nieuwe borsten, daar is het nooit te laat voor! N dikke proficiat, ik wilde ze kleiner voordat ik 40 werd, ik wilde er geen 60 mee worden. Zo zie je maar, beiden hadden we twintig jaar eerder gekund! Geniet er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai wow onsmoe er is bijna 2 kilo eraf :101: .....bij mij was het net ietsjes meer dan 1,5 maar dat mag de pret niet drukken....gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.....Hoe gaat alles met de genezing nu?

Dat mensen denken dat je vermagerd bent is normaal want eerst zaten die joekels in de weg die je breder doen lijken....dus das alleen maar beter :7:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.