Ga naar inhoud

Hechtingen zelf verwijderen?


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik heb 20 september mijn wissel in Gent bij Dr. Demeyere, maar aangezien het voor mij 2,5 uur rijden is naar Gent, vroeg ik me af of het ook mogelijk is om de hechtingen achteraf zelf te verwijderen? Of liever naar huisarts?

Ook vraag ik me af of het noodzakelijk is dat ik na zoveel weken terug op controle moet, ik dacht zo, als ik nergens last van heb, is dat misschien niet nodig?

Begrijp me goed, het is geen luiheid, maar om nou iedere keer voor 10 minuutjes 5 uur te moeten rijden?!

Suggesties girls?

Thanks!

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je beter naar de huisarts kan gaan, ga maar niet zelf prutsen eraan.

En inderdaad de nacontrole (die na 6 weken) vond ik ook niet zoveel voorstellen hoor.

Mocht je ergens last van hebben tegen die tijd kan je altijd nog besluiten om te gaan.

Groetjes Diesel. En ik vond de wissel toch meevallen, vergeleken bij de 1e x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ikzelf heb met de correctie-operatie van mijn armlift de knoopjes wel zelf verwijderd. Ik had t al zo vaak gezien hoe t moest (buikwandcorrectie, borstlift, arm en dijbeenlift), en anders moest ik naar mijn huisarts om ze te laten verwijderen, omdat mijn pc toen op vakantie ging. Ging supermakkelijk hoor, gewoon t knoopje een beetje naar buiten trekken met een pincet en met een scherp scheermesje de draad zover mogelijk afsnijden. Als alles er helemaal goed uitziet dan kan je het mi makkelijk zelf. Wel heel goed desinfecteren nadien en met schoon materiaal werken. Maar je kunt ook vragen wat je pc ervan denkt als je voor je bv gaat of je het zelf kan doen. Hij zal dan misschien intructies geven, en dat je dan b.v. even een foto doorstuurt om het te laten beoordelen. Vaak zien de pc's nog wel graag even de borsten om te kijken of alles ok is, dat verschilt ook van pc tot pc. Dus ff navragen allemaal. Maar ik kan me voorstellen dat je voor een ding van 10 minuten geen 5 uur wilt rijden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb weleens gelezen dat iemand ze zelf had verwijderd en dat het niet zoveel voorstelde, ik ben ook niet zo'n held hoor, maar dacht misschien kan m'n man het dan doen ofzo.....

En anders idd maar m'n huisarts....

Ja ik weet nog van m'n 1e bv dat ik bij de nacontrole met 5 minuten weer buiten stond, ff voelen en kijken, klaar! Moet ik daar 2,5 uur voor rijden...pffff

Ik zal ze zelf gewoon goed in de gaten houden of er niks afwijkend te zien of te voelen is.....

Ja viel het erg mee de wissel? Oh blij om te horen Diesel, heb de 1e keer zoveel pijn gehad, niet normaal......

Ik ben ff met foto's bezig van nu, ga ze er even proberen op te zetten, kijken of het lukt...

Thanks voor je reactie!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ingrid, ja misschien kan hij het me uitleggen hoe ik het moet doen, das een goed idee, ik weet natuurlijk niet hoe m'n pc er tegenover staat, maar kan het allicht proberen.....

Ga het allemaal wel even navragen.....

Wel stoer van je dat jij het zelf hebt gedaan!!

Jij hebt 450cc he? Ik zit zelf ook aan zoiets of 500cc te denken....

Zou ik jouw foto's eens mogen zien Ingrid?

Heb ik een beetje vergelijk.....

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** In de galerij staan mijn foto's kan je gewoon bekijken, ze staan onder de borstlifts. Avatarfoto ben ik ook :-) Ik vond t juist wel leuk hoor om zelf te doen, doet helemaal geen pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid! Ik ben ook door dr demeyere geopereerd, en voor mij was het ook 2,5uur rijden ..

Hij zei toen zelf; Je hoeft niet extra terug te komen hoor, de hechtingen kun je makkelijk zelf

Verwijderen! Ik hoefde ook niet op controle.

Het ging heel makkelijk, gewoon aan één draadje trekken.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diesel; Ja ik kan me de pijn nog wel erg goed voor de geest halen hoor, pfffff....

Lekker dat je de laatste keer veel sneller opgeknapt was, dat hoop ik ook te ervaren....X

@Linny; Ooooh top!!!!! Wat fijn dat je even reageert, das goed om te weten, dat scheelt me weer een paar keer heen en weer rijden!

Das mooi....

Was ook niet echt pijnlijk zeker he? Wel stoer van je hoor! Denk dat ik het m'n man maar ff laat doen...als ie durft..haha...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha tietenmiep

Ja vanuit zuid-limburg is het 2 uur rijden, zonder file :45: Woon in de buurt van Linny ;)

En die hechtingen.... ik ben een schijtluis hoor! Hij had tegen mij ook gezegd dat ik ze zelf eruit kon halen, maar ben toch even naar de huisarts geweest, dan had ik ook meteen iemand die even naar de wonden keek en zag of het er goed uitzag. Is toch allemaal net iets sterieler dan thuis, was mijn gedachten (en ik kreeg zweethandjes als ik eraan dacht dat ik daar zelf aan moest trekken :D )

Ik ga wel 5 september op nacontrole, maar, als ik die extra hechtingen niet had gehad, was ik misschien net als Linny niet gegaan....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dus toch ook nog zo'n eind rijden vanaf jullie? Jeetje, had ik helemaal niet verwacht!

Ja zoals ik al zei, ik ben ook geen held, maar met de juiste instructies kan m'n hub het misschien ook wel, zo niet, ga ik even naar de huisarts.

Ja die nacontrole, nou als ik nergens last van heb, weet nu ook waar ik op moet letten (dankzij het forum!)

Zo'n info bron was er helemaal niet toen ik het voor de 1e keer liet doen......erg fijn hoor!

Dus als ik ook maar denk dat er iets niet in orde is, trek ik aan de bel en ga ik alsnog naar Gent om het na te laten kijken hoor......

Ja bij jou was het allemaal idd iets gecompliceerder, dan zou ik het misschien ook niet durven hoor....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.