Ga naar inhoud

Blokkendoos :13 november 2009 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi

Ik sta op het punt van vertrek moet er om 7.00 uur zijn,net nog naar het ziekenhuis van mijn schoonvader gebeld maar het gaat niet goed.

Wel moeilijk om zo weg te gaan maar even door zetten.

Ik ben vrij rustig hoop dat het de komende uren zo blijft tot dat ik onder zeil bent.

Voor wie hebben gereageerd dank voor jullie steun ben blij dat het forum er is even lekker van je af kletsen.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Het heeft even geduurd maar ik ben gisteren maandag om 20.00 uur thuis gekomen.

Ik zal mijn verhaal vertellen.

Vrijdag om 7.00 uur was ik in Bronovo en om 7.45 werd ik naar de operatiekamer gebracht infuus in nu dat lukte niet pas nadat de 4 de persoon kwam lukte het maar toen waren er al 6 pogingen gedaan en kwamen de waterlanders.

Daarna weet ik een hele tijd niets meer.

De arts is 2 en een half uur bezig geweest .

Links 448 gram en rechts 463 gram maar al met een vreselijk mooi resultaat. ik denk dat het een kleine c is geworden en dat wilde ik ook heel graag.

Verder de vrijdag is het goed gegaan alleen de nacht geen oog dicht gedaan maar dat zal een ieder herkennen.

Zaterdag ochtend lekker 2 beschuitjes op me daarna wat opgefrist en toen ben ik gaan spugen Marianne ik weet hoe je je voelde!!!!!,en daarna nog 2 keertjes ik kreeg een zetpil heb wat liggen slapen maar daarna werd het heel heftig met spugen 2x primperan inj gehad maar niets hielp,arts erbij en zei ja w.s. van de morfine maar in ieder geval het spugen ging door toen nog een keer een arts opgetrommeld en die zei ik haal een paarden middel uit de kast in mijn dossier las ik iets van Zufaan of Zafaan??? maar in ieder geval het heeft prima geholpen .

Die nacht zowaar een paar uurtjes geslapen.

Inmiddels was zondag aangebroken en een droog beschuitje gegeten wat me ardig smaakte,me wat opgefrist en wat schetst mijn verbazing er kwam migraine opzetten nu jullie zullen wel snappen dat was niet fijn dus ik mocht niet naar huis en het was echt een rotdag.

Zondagnacht goed geslapen en was alle ellende van spugen en hoofdpijn over.

Maandag kwam mijn eigen arts langs en die adviseerde mij om die dag pas in de avond met bezoek mee te gaan,ik lag op een 1 persoonskamer en dat was heerlijk.

Al met al ben ik erg blij dat ik voor een ziekenhuis heb gekozen de verzorging was super.

Afgelopen nacht ook aardig geslapen en nogmaals over het reultaat ben ik tot nu toe erg tevreden.

Met mijn schoonvader gaat het nog steeds erg slecht heel de linkerkant is verlamd hij is heel erg in de war en zijn korte termijn geheugen is helemaal weg.

Mijn man taxiede van Rotterdam naar Den Haag heeft nu de hele week vrij.

Nu wel een lang verhaal geloof ik zo ik ga me wassen duik mijn mandje weer in.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marijke,

Fijn om wat van je te horen. En er is heel wat weggehaald zeg. Jeetje en dat voor een tweede keer.

Ga je nog foto's plaatsen zodra je je weer wat beter voelt. Ik ben wel reuze benieuwd.

En o ja Marijke dat misselijk zijn is echt een verschrikking. En jij er ook nog eens migraine bij wat een ramp allemaal. Nou meid je hebt het in iedergeval gehad en het zal vanaf nu allemaal elke dag weer een stukje beter gaan.

Je hebt het wel dubbelop ook nog eens een schoonvader in het ziekenhuis het zit niet mee. Mijn oma heeft toen ze nog leefde ook die verlamming gehad waar jij het over hebt. Helaas is dat nooit meer overgegaan. Maar ze heeft nog wel jaren geleefd daarna. Hoe zijn de vooruitzichten van je schoonvader? Is er nog kans dat dit overgaat?

Nou meid rust goed uit.

En tot Horens

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marijke, goed dat je al blij bent met het resultaat zeg! Wel rot nog die paar dagen met de misselijkheid en migraine en zo.

Hoop dat het met je schoonvader beter zal gaan, dan heb je waarschijnlijk zelf ook iets meer rust.

Nou nu kan het herstellen weer beginnen, hoop dat het goed gaat verder!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marijke,

fijn om weer iets te lezen van je,

wat een ramp die misselijkheid joh en dan nog migraine,daar ben ik ook zo bang voor.

Ik had er namelijk ook zo last van (migraine) na mijn baarmoederoperatie toen hebben ze ook maar de morfinepomp gestopt.

Fijn dat je zo goed verzorgd werd in het ziekenhuis,en vooral dat je nu al tevreden bent met je kleine C ik ben benieuwd naar je foto's.

Nou meis heel veel sterkte ook met je schoonvader.

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Het gaat best wel aardig maar wat is dat rug slapen een rampenfonds,dat was ik toch wel helemaal vergeten eigenlijk.

Vanmorgen voor het eerst voorzichtig gedouched HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en daarna met de föhn droog geblazen,het ziet er tot nu toe erg rustig uit maar als ik de vele verhalen lees denk ik toch wel{ oei}en gaat het me benauwen.

Ik ben net als jullie ook nog behoorlijk moe en slaap best wel veel.

Verder mijn schoonvader wordt vandaag over geplaatst naar een verpleeghuis waar ik zelf 15 jaar gewerkt heb wel vreemd,zijn situatie is nog niet veranderd.

Nu meiden tot latens en horens.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb verleden vrijdag 13/11 ook een bvk gehad. Alles is goed verlopen en ben supper blij met het mooie

resultaat. Bij mij genezen de wondjes goed, ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk niets doe dan rusten. Ik word hier

echt wel in de watten gelegt door mijn ventje!

Ik lees hier op het forum dat er veel zijn die een probleem hebben met het slapen op hun rug. Ik ben ook eigenlijk een buikslaaper,maar heb geen enkel probleem met op mijn rug te slapen. Ik heb wel een waterbed en dat past zich goed aan rond u lichaam, zodat je heel confortabel

ligt en alles goed ondersteund is.

Ik wens u ook een spoedig herstel en veel sterkte voor u schoonvader,

groetjes Zappa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marijke,

Hoe gaat het nu met je?? Wanneer moet je voor controle?

Ga je eigenlijk nog foto's plaatsen ben wel erg benieuwd?

Nou meid rust goed uit tot horens.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Ik ga me met de dag beter voelen hetonder de tram liggen gevoel is over gelukkig

Ik heb geen voor fotoos gemaakt en ook nog geen na fotoos.

Maandag ga ik voor wondcontrôle en donderag gaan de hechtingen eruit

Week erna wondcontrôle en dan nog eens na een maand contrôle

Ben heel blij met de nazorg.

Voor de rest doe ik nog heel weinig of eigenlijk niets mijn man had van de week nog vrij en moet pas woensdag beginnen.

Mijn schoonvaders situatie is lichamelijk niet veranderd wel is hij heel erg in de war en zijn korte mijns geheugen is erg verstoord wat het allemaal wel moeilijk maakt,ik ben nog niet bij hem geweest dus ben erg benieuwd.

Ben nog steeds heel erg blij met mijn bvk ziet er tot nu toe prima uit.

Een heel blije Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hoe is het met U? Ik heb dezelfde dag als jij een bvk gehad en bij mij gaat het eigenlijk wel supper. Ik moet mezelf

inhouden om niet te veel te willen doen, ik zou mijn huishouden al terug aan kunnen,maar ik zou me toch nog een weekje

moeten rustig houden. De wondjes zijn mooi dicht en droog, dinsdag moet ik op controle.

Ik hoop dat het voor u ook goed gaat.

Groetjes Zappa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Nu zover als jij ben ik nog niet maar dat hoeft ook nog niet mijn man was van de week nog thuis en runde het huishouden.

Ik ben best nog moe en ga in de middag altijd nog een uurtje rusten daarbij heb ikook nog reuma en heb ik door de bvk mijn wekelijkse medicijnen die ik altijd op maandag slik niet in mogen nemen dus mijn reuma heeft hierop wel gereageerd maar morgen ga ik weer beginnen.

Ik hou me maar rustig verders gaat het goed.

Vanmorgen zat het gaasje een ietsje vast er zat ook een druppeltje wondvocht aan maar te verwaarlozen.

Donderdag gaan de hechtingen eruit.

Verders zien mijn borsten eruit als een regenboog alle kleuren vertoond het.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben je relaas aan het lezen geweest, en meid wat een gedoe nou ook nog net met je schoonvader.....hopelijk gaat het dan binnekort weer wat beter met hem en kun jij zelf ook weer wat innerlijke rust krijgen.

is ook heel belangrijk hoor, een beetje rust in je hoofd.

ik hoop ook dat je wondcontrole goed verlopen is en alles er goed uitziet.

ben benieuwd hoe het eruit ziet nu , een kleine c, zo dat is mooi hoor.

ga je wel foto's maken of doe je dat niet......

nou ik wens je veel sterkte toe met alles en doe lekker kalm aan voorlopig...

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal

Hier weer even een klein verslagje,het gaat goed met mij afgelopen donderdag zijn de hechtingen verwijderd en het ziet er super uit.

Ben er zeer trots op voor alsnog is het dicht en hoop dat het zo blijft je ziet nu al heel weinig van de littekens arts heeft erg mooi werk afgeleverd.

Gistern een sport bh gekocht en een maatje 75 b hier was waar ik echt van droomde en ben mijn nek klachten ook kwijt super de super.

Mijn schoonvader gaat helaas niet vooruit en kan nog maar niet beseffen wat er gebeurd is .

Verders de groeten van een super blije blokkendoos en erg blij dat ik de 2 de bvk ben aangegaan.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer fijn om zo'n bericht te lezen blokkendoos , zeker met jouw achtergrondverhaal .

Je zal wel supergelukkig zijn nu !

Dat enkel zo'n stel borsten je leven een positieve wending kan geven begrijpen de meeste mensen niet maar 'wij' hier allemaal wél .

Lekker in je vel , zo hoort 't :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja heerlijk dat je je ei kwijt kan in het forum juist als het soms niet goed gaat of juist wel goed.

Heerlijk als meiden onder elkaar je kunnen begrijpen,dat is wel eens anders in de boze buitenwereld,ik heb het daarom aan niet zoveel mensen verteld bij de eerste bvk wel en ik denk dat de meeste mijn 2de bvk niet kunnen snappen.

Maar ik krijg nu wel opmerkingen van je hebt een aardig jasje uit gedaan in het ziekenhuis.

Mijn antwoord ja pijn neemt af ha ha .

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en weet je wat ik ook zo leuk vind aan dit forum??????

leeftijd maakt geen verschil!!!!!

of je nou 18 bent of zoals ik 44 of misschien zijn er nog oudere.....we hebben gewoon 1 ding gemeen en dat schept hier wel een band........zo leuk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Wat goed te lezen dat ik niet de enige ben en dat het blijkbaar bij meerdere voorkomt. Maar aan de andere kant wat vervelend dat jij ook last hebt van haaruitval! Ik geloof zeker dat het te maken heeft met de narcose en of de pijnmedicatie. Ik heb eerder dit jaar een operatie gehad en had toen hetzelfde, maar niet in deze mate. Maar het haaruitval is bij niet het enige dat er mis is. Ik heb ook een hele vette huid van m'n gezicht en hoofd. Ik doe mijn gezicht dagelijks af met een washandje met enkel water. Ik merk dan de vetlaag even verdwenen is maar mijn gezcht word dan helemaal rood en begint te gloeien?! Snap er niets van. Ik heb het meeste last na de nacht bij het wakker worden. Het is dan of iemand een pot vaseline over mijn gezicht heeft gesmeerd.

Ikneem tegen de haaruitval iig het maximale aan vitamine B. Hopelijk helpt dat. maar zal niet in 1 keer lukken ben ik bang. Wanneer er een paar weken over heen gaan, is mijn haar wel flink dunner... balen.

Misschien zijn we dan toch allergisch voor een bepaalde stof of is onze hormoonhuishouding gewoon in de war.

Sterkte ermee!

Liefs, :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

:48: Hey Marijke,

Mooi om te lezen dat je helemaal tevreden bent :35:

Heb alleen gemist dat dit al je tweede bvk is!?

dussss ik moet nog even een beetje bijlezen hier en daar :62:

Ga je trouwens ook nog foto's plaatsen??

Wens je een fijn weekend en sterkte met je schoonvader

Grtzz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.