Ga naar inhoud

Blokkendoos :13 november 2009 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben Marijke ik woon in de buurt van Gouda en heb 2 jaar geleden een bvk laten doen gelijk na de operatie zag ik al dat er weinig was weggehaald.

Mijn chirurg was er over eens dat het resultaat nu niet was van yes.

Nu na 2 jaar heb ik de stap genomen om een herstel operatie uit te voeren bij dr.Tan in het Bronovo ziekenhuis.

Ik word vrijdag 13 november geopereerd yes ik ga ervoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Marijke, wat een stap om weer onder het mes te gaan! En spannend weer denk ik zo! Van welke cup ben je gegaan? En ga je nu heen als het goed is?

Groetjes! Adies147

Hoi Adies

Ik had 75f en ging naar een 75e dus daar schoot ik niet veel mee op.

Ik ga nu naar een 75 c.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in juni terug gegaan bij mijn plastisch chirurg en ze zei mij je hebt brede zware borsten en dan is de 2de keer moeilijk ze adviseerde mij om naar het combispreekuur te gaan in Bronovo en dr Tan ziet mogelijkheden om ze een stuk te verkleinen en de verzekering vergoed gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel balen zeg, neem je eindelijk de stap en dan haalt het bijna niks uit!!!

Knap dat je toch weer een keer onder het mes gaat.

En, welkom op t forum natuurlijk :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Welkom op het forum!

Wat vervelend zeg dat de eerste operatie niet het gewenste resultaat had. Welke pc heeft die uitgevoerd dan?

Zelf heb ik m'n eerste consult ook bij dr. Tan in het Bronovo gehad, maar toch maar voor een andere pc gekozen.....

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey Marijke, je hebt een lotgenootje, Miss C (zie bvk operatie verslagen) gaat ook de 13e voor de 2e x onder het mes.

Hoe is t met je zenuwen? Nog n weekje!

Groetjes!

Ps: ga je ook nog n operatieverslag aanmaken? Dit is nog je voorstel topic ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor, om het nog een keer te doen! Ik ben een maand geleden geopereerd, maar ben nu van een 70F naar een 70E gegaan.. Ik hoop dus dat het nog wel wat kleiner word :( Lijkt me niet leuk om nog een keer geopereerd te worden, vind het heel stoer van je dat je die stap neemt!! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Nu dat stoer zijn valt wel mee hoor de kriebels zijn vandaag toe geslagen ben erg druk met van alles te regelen en al een beetje te stressen hoop alleen vandaag word een beetje moe van mezelf.

Maar volgende week nog best veel te doen vind dat wel lekker.

Morgen is onze trouwdag dus vanavond nog lekker en gezellig uit eten.

Maar fijn dat jullie mee leven geef toch wel een goed gevoel

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

Bedankt voor het mee leven hoop wel dat het door gaat mijn schoonvader is vannacht opgenomen met een hersenbloeding het gaat niet echt goed met hem maar iedereen van de familie wil dat ik het door laat gaan ik twijfel heel erg vanmiddag heb ik nog gesprek met de arts en daar laat ik het van afhangen denk ik ben nu daar zo mee bezig dat ik even niet aan mezelf denk.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja best wel moeilijk ben net gebeld moet me om 7.00 uur melden wel uitgelegd wat er aan de hand is ik ga nu naar het ziekenhuis van mijn schoonvader en bel van daaruit naar Bronovo met wat ik ga doen maar moeilijk!!!!!

Ik kan tot 16.00 afzeggen

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

In overleg met familie heb ik toch besloten om het door te laten gaan niet makkelijk,vanmiddag gesprek gehad met de arts en de eerste 24 uur zijn heel belangrijk hij is links verlamd.

Mijn man staat er helemaal achter en wil ook heel graag dat het voor mij doorgaat,maar voor hem wel zwaar om tussen de ziekenhuizen te crossen mijn schoonvader in Rotterdam en ik in Den Haag maar als het goed is ben ik zondag weer thuis.

Ik moet om &.00 uur in Bronovo zijn en wordt om 8.00 uur geopereerd.

Dus w.s. tot zondag.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marijke,

wel heel lief en begripvol van je mannetje hoor! En je kan eigenlijk toch zeer weinig doen voor je schoonvader. Ook al zijn die 1e 24 uur belangrijk.

Heel veel sterkte met je schoonvader en jij heel veel sterkte met je operatie en herstel.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.