Ga naar inhoud

plooien,?rimpels?......


manuela1979

Aanbevolen berichten

hoi dames!! boobie fans!!hihi

wie heeft er ervaring met plooien?rimpels in de prothese..

in 2005 ben ik mijn 2e bv ondergaan,helaas eerste operatie PIP,maar had er geen weet van dus hoorde na 2e bv

dat deze al waren verwijderd(gelukkig)

heb nu druppel vorm,550 CC

maar niet tevreden er over,vindt ze nog wat aan de kleine kant,en ja ieder ander zou missch denken 550cc is toch veel,is missch ook wel zo maar heb maar een D cuppie,terwijl als ik andere zie met 500 cc hebben een E of F cup???

na in ieder geval, mijn linker borst krijg ik ineens plooien?,,,rimpels?

ben 3x bij de arts geweest en deze zegt dat ik wat in gewicht moet aankomen en het dan over gaat??!!!

uitleg gevraagt maar heeft als andw gegeven dat je prothese met de jaren veranderen en ik dus moet aankomen in gewicht

nou sorry heb een super bevalling achter de rug 1,5 jaar geleden ik was 12 kilo aangekomen en dit was ik na een paar maandjes weer kwijt,mooie platte buik,geen striae niks ,dus ben nu ook blij dat ik binnen no time weer aan me oude gewicht zat,

maar goed,ik heb het dus ook maar aan 1 borst,..en tevens zit daar ook een bultje in het midden,

schrok daarvan,maar is de prothese zei de arts,

na is dus super lelijk,want als ik mijn borsten tegen elkaar aan druk zie je in het midden een bult zitten

nou met een laag uitgesneden decollete dus geen porum!!

wie herkent dit? en wat heb je er tegen gedaan? of wat was jullie antw van de arts hier over,...?

wil het wel graag weten

alvast bedankt lady's!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, om heel kort door de bocht te zijn :

Ik vind het een baggerantwoord waar je mee huiswaarts bent gestuurd. Als je aankomt en er meer vetweefsel op je borsten komt...dan kán je rimpeling inderdaad minder zichtbaar worden. Maar het is aan de chirurg om in te schatten hoe hij de prothese moet plaatsen om deze rimpeling te voorkomen, en dus vind ik ook dat als dit niet juist is gebeurd het een soort van garantie is.

Maarre, als ik het goed begrijp zitten deze prothesen er vanaf 2005 in?

Dus 'al' 7 jaar? Nu ineens komt er rimpeling en je hebt een bultje?

Misschien toch eens een bezoekje aan de huisarts brengen voor een doorverwijzing voor een echo/mri?

Wellicht is er wel 1 lek?

Na 7 jaar begrijp ik dat een chirurg geen garantie meer geeft. Je lichamelijk 'conditie' was destijds misschien optimaal om voor deze keuze van plaatsing te kiezen. De chirurg heeft geen invloed op wat er in de loop der jaren gebeurd kwa aankomen en afslanken.

Snap dat er geen concrete (garantie) afspraak is gemaakt, maar ik vind wéllll dat ze je een duidelijke uitleg hadden moeten geven over hoe dit operatief opgelost kan worden door bijv de prothesen anders te plaatsen of om uit te zoeken dat er zeker geen lek is ontstaan.

Dat bultje is mijn inziens compleet onzin.... dat dit nou eenmaal gebeurd in de loop der tijd met de protheses :93:

Misschien te prive, maar zou je eens een foto willen plaatsen in het album "complicaties"? Dan kunnen we eens met je meekijken, en wellicht dat iemand het ook mee heeft gemaakt.

Geen verplichting hoor, maar ik vraag het je gewoon omdat ik echt ontzettend benieuwd ben naar de situatie, en dan voornamelijk door de simpele reactie die je hebt gehad van de kliniek.

Mocht je de info willen delen, hier kun je de foto eventueel plaatsen : http://www.borstenforum.com/gallery/album/866-complicaties/

Ik hoop dat je nog meer reacties krijgt, en tot die tijd duim ik met je mee voor een goede oplossing!! :35:

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.