Ga naar inhoud

Lady.gomes : 30 juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ja ik moet morgen naar Zeist. Ze werken ook op de zaterdag, Mijn wonden jeuken ook maar dat is juist een teken dat het aan het genezen is he dus mag niet klagen :).. ik heb nu last van mijn linkerborst krijg steeds van die steken en kan moeilijker ademhalen door die martelband grrr...

Hey,Grrr i Know. Jeuk en die band Pfff .. Hihi..Maybe zie.ik je today ik moet Om 15:45 jij ?Gr ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Er is bij de xenos een kleine ronde kussen te koop voor ong €4.00 (bij de kampingartikelen) Die is heerlijk stevig voor de onderrug. De bekende voedingskussen doet het ook goed, maar verliest gauw z'n vorm. En aangezien je je armen nauwelijks kan/mag bewegen, krijg je t zo moeilijk weer opgeschud.

Blij dat alles voor jullie voor de rest vlotjes verloopt. De rest van de weken lijken nog lang, maar gaan supersnel. Achteraf pièce of cake. Hou vol girls. Ze worden met de dag mooier.

Miss sport,Thanks for The tip.Gelukkig gaat met mij alles goed .. En je heb gelijk lijkt lang maar is idd zo om.En ben nu al blij . Het voelt al natuurlijker.. Krijg ook al weer echt gevoel in mijn tepel.Me tops staan zoveel beter . Happy happy happy.. Wil nu al shoppen Hihi.Ps ben alleen wel elke dag rond deze tijd wakker 06;00 dan maar disney xd kijken Hihi.En wachten tot mijn zoon wakker wordt ,maar dat is één uitslaper ..Dus nog ff alleen chille ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,Grrr i Know. Jeuk en die band Pfff .. Hihi..Maybe zie.ik je today ik moet Om 15:45 jij ?Gr ;)

nee ik moest 's ochtends om 9uur al. Ik vind de hechtingen toch best groot had het wat kleiner verwacht maar als het geneest is er niet veel te zien denk en hoop ik :) ik zal binnenkort de fotos op forum zetten. ze zijn allemaal op mijn mans telefoon opgeslagen moet ze nog op de laptop zetten:)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik moest 's ochtends om 9uur al. Ik vind de hechtingen toch best groot had het wat kleiner verwacht maar als het geneest is er niet veel te zien denk en hoop ik :) ik zal binnenkort de fotos op forum zetten. ze zijn allemaal op mijn mans telefoon opgeslagen moet ze nog op de laptop zetten:)..

Hey Hey , ik vind het wel Ok . Voelt nu wel anders zonder hechting .Maar het begint wel al mooier te worden .. Zaterdag zalfje smeren .Slapen en dagelijkse bezigheden gaat ook al beter .. Ik zet binnenkort ook weer ff fotos.Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi lady Gomes,

Fijn dat t beter met het slapen gaat :)

Hoe gaat het nu met t warme weer?

Kun je de band een beetje verbergen????

X Lola

Hey lola,

Ja het gaat prima .. Aan de zijkant zie je mijn band wel, maar daar stoor ik mij niet aan.

En ja slapen gaat al echt veel beter ..

Alleen voelt het in me linker borst raar . Als ik buk en weer omhoog kom voelt het of de onderkant

Aan elkaar kleeft . Niet pijnlijk wel raar gevoel .. Rechter borst voelt prima.

Ken jij dat gevoel ook .. Of niet ..

Gr lady gomes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.