Ga naar inhoud

Diana Gabriels


manuela1979

Aanbevolen berichten

Hoi Manuela

Welkom op het forum :D

Als je bij de zoekfunctie, rechtsboven in het scherm : Diana Gabriels intikt en dan het vakje erachter op: 'forums' zet, dan komen er wat resultaten naarboven (nadat je op GO geklikt hebt)

Als je vervolgens op de tekst drukt van het topic, dan kom je uit bij de post waar iets over die kliniek geschreven staat. Dat hoeft echter niet de enige post in dat topic te zijn, dus altijd handig om nog even door te scrollen ;)

Succes met je zoektocht!

Speciale reden dat je naar hun op zoek bent? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor :)

groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendin van mij is er geopereerd. Zij is persoonlijk hardstikke tevreden :35:

Wat ik wel ergggg jammer vind, is dat mijn vriendin een lege slappe hangende c cup had, en dat er 375cc (ronde prothese) vóór de spier is geplaatst met als resultaat : nog meer hang, maar dan met een vollere boezem :(

Ook had ze nogal wat verschil in grootte tussen beide boobies, dit is niet besproken tijdens het consult. Na de borstvergroting is het nog meer zichtbaar geworden dat ze zo verschillend zijn.

Dat is mijn vriendin's naïviteit geweest, ze ging er vanuit dat hun dat zouden rechttrekken tijdens de operatie door met 2 verschillende hoeveelheden cc's te werken. Was ze hier maar lid geweest, dan had iemand dat haar wel ingefluisterd ;)

Maar zoals ik al zei : ze is verder erg tevreden, en is ook nooit terug gegaan om dit te bespreken/op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.