Ga naar inhoud

Tinkerbell : 27 juli 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallooooo meiden,

Hier ben ik nog eens...ondertussen reeds dag 6 PO :101:

Ik voel met nog steeds supergoed! Die spierlast is praktisch volledig verdwenen, in & uit de zetel/bed gaat veel vlotter dan paar dagen geleden. Want de eerste dagen is dat toch sukkelen, vind ik. Zag er ook niet echt elegant uit :44:

Morgen terug afspraak bij pc om mijn tape te verwijderen...jipieeee...dan ga ik eindelijk mijn nieuwe boobs zien (heb nog steeds mijn sportbh niet durven afdoen om te kijken)...ik ben héél erg benieuwd...zijn ze mooi? zijn ze groot genoeg?...maar met 335cc zal dat wel ok zijn, hoop ik! En dan eindelijk terug een douche kunnen pakken...zal deugd doen!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Hopelijk verloopt het herstel goed en vooral zo veel mogelijk pijnloos. Vanaf wanneer denken jullie dat je terug mag auto rijden? En haar kammen? Want nu doen m'n dochtertjes dat maar ze trekken meer dan kammen!

Hou jullie allemaal goed é!

Tot horens! Veel liefs,

Tinkerbell

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Tinkerbell !!

Fijn om nog een update van je te lezen! Wat leuk dat alles zo goed gaat.. :D Jij bent dan al bijna terug de nieuwe oude? :125:

Spannende dag morgen! Ik verklaar je zot da je nog niet naar je boobies hebt gekeken :D Nuja, ik zit ook nog niet in die situatie ; maar kan het mij niet voorstellen :18: Als je nu al blij bent over de grootte gaat dat morgen zeker niet tegenvallen !!

De dokter zei tegen mij tijdens de 2e consultatie dat je 10 dagen geen auto mag rijden.. Lang he ! En ja nu da je da zo vraagt over je haren kammen.. Nu pas realiseer ik me hoe hulpbehoevend ik ga zijn :huh: Over die kleine dagdagelijkse dingen had ik nog niet nagedacht !

Ik denk da je dat zelf wat moet inschatten; maar ja je bent er morgen dus bekogel hem maar met al jouw vragen :42:

Veel succes en plezier morgen!! En als je wil , post eens wat foto's, ben benieuwd :3:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tape is eraf...wat een zàlig gevoel :101:

PC liet me liggen op een tafel en verwijderde langzaam de tape...deed totaal geen pijn of zo...je voelt je vel beetje tegentrekken maar voor de rest niets! Mijn schoonma was mee en zij en de dokter waren gezellig aan het praten dat het mooi gelukt was, geen blauwe plekken, mooie sneetjes,....ja,hallo, ik lig hier wel nog op die tafel en ik wil mijn boobies zien in de spiegel!!!!! Eindelijk mocht ik rechtzitten...direct nam ik mijn boobies vast (precies of ze er gingen afvallen...was de eerste maal zonder bh). En dan zag ik voor het eerst m'n nieuwe boobies....waaauw, was zooooo blij! Ze staan wel nog erg gespannen en gezwollen maar toch ben ik nu al tevreden! Ik bleef maar glimlachen :D ! Qua grootte ben ik blij...niet te groot, niet te klein! Heb een nieuwe sportbh gekocht en het is terug een 80D...ging zo blijven, zei pc!

Daarna heb ik al m'n vragen gesteld aan pc, hij nam uitgebreid de tijd om ze te beantwoorden! Wat een vriendelijke man toch é! Een aanrader voor iedereen die nog twijfelt over een pc!

Na 2h30 rijden terug thuis! Ik deed de deur open en de salontafel stond vol met aperitiefhapjes en champagne. Wat lief van m'n ukkies, broertje & schoonzusje!!! Maar eerst ben ik vlug even naar boven gegaan en m'n nieuwe bikini's gepast (had er 4 besteld via internet en ze waren gisteren binnengekomen)...deed me terug glimlachen...eindelijk een bikini kunnen aandoen die er mooi gevuld uit ziet!!! Daarna lekker gevierd met familie :101:

Ik post deze middag foto's van m'n boobies! Wait and see hehe! Laat me zeker weten wat jullie er van vinden é!

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer foto's er NU op te zetten...hopelijk lukt het...want k ben daar niet zo'n handige in :44:

! Laat mij gerust weten wat je er van vindt!

@Nana: ik heb wat gezocht op internet en uiteindelijk gevonden op 'La Redoute', '3Suisses' en 'VenteExclusive'...ik post een fotootje van m'n nieuwe bikini...weet natuurlijk niet of dit je smaak is é...ik vind hem wel leuk :101: ...maar zoiezo staan er nog massa's bikini's op hun site en nog altijd 80% korting...super toch!!!

Iedereen een goede nacht gewenst...en sweet dreams!

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

ik had al een reactie geplaatst bij je foto, maar nogmaals...het ziet er erg mooi uit. :101:

En ook die BH van je mannetje is erg mooi...

Nou nu alleen nog maar genieten dus..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anominous,

Ik heb idd iets fout gedaan waardoor jullie ze niet konden zien...maar nu zou je de foto's moeten kunnen bekijken! Boobies staan wel nog erg puntig en naar buiten...pc zegt dat zwelling bovenaan en onder de oksels nog moet weggaan...dan zullen ze er beter uit zien...maar ik ben nu al superblij met het resultaat hoor :101:

Bij jou komt het ook dichter en dichter é! Voor je het weet ben je trotse eigenares van een nieuw stel boobies! Tips die ik hier kreeg en erg nuttig vond: spuugzakje meenemen, hoofdkussen voor de terugweg in de auto en dextro-energy (heeft mij door een zwak moment geholpen). Alvast héél veel succes é!!!!

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ja ik heb ze kunnen zien! Ze zijn er idd al goed uit ! :105: Fijn dat jij al zo ver bent! Ze gaan er nu waarschijnlijk iedere dag mooier en mooier uitzien ! :D

Ik krijg echt al zenuwen ! Soms zelfs twijfels :18: kweet al wel van jou en anderen wat me te wachten staat, maar het is toch zo'n grote stap... En het blijft toch ook afwachten of het resultaat zo gaat zijn gelijk je zelf wilt...

En, 2 dagen na m'n operatie moet ik op 2 'feestjes' zijn die ik echt niet kan missen... Een opening van mijn schoonzus haar nieuwe zaak; en een afscheidsfeestje van beste vriendin die een jaar weg gaat... Dju toch :106: ik hoop dat dat gaat lukken :rolleyes:

Dankje voor de tips! :D maar tegen dan hoor ik ze nog wel eens :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

3 weken PO

Amaai meiden, wat vliegt de tijd! Vandaag alweer 3 weken sinds dé grote dag :101: ...en ik voel me praktisch zoals tevoren! Ik ben terug beginnen werken...wat in het begin niet zo super meeviel. Ik moet héél vaak met de auto rijden en dat viel wat tegen in het begin. Vooral met het schakelen had ik moeite. Maar ik merk wel elke dag dat het beter en beter voelt!

Hoe gaat het met jullie? Gaat het bij iedereen goed met het herstel? En degene die nog aan de beurt moeten komen...nog niet teveel zenuwen?

Ik zit nog met 1 ding...maak me wat zorgen omdat ik er niets over terugvind hier. Ik krijg nl héél vaak 'harde borsten'. Ik vind dat je het best kunt vergelijken met harde buiken op het eind van een zwangerschap. Normaal voelen mijn boobies redelijk normaal aan...maar regelmatig als ik een beweging doe (boterham smeren, deur openduwen, niezen,...) worden mijn boobies plots gespannen en hard. Ze lijken dan ook precies groter. Herkent iemand dit? Is dit normaal? Misschien is dit gewoon de spier die opspant of zo? Maar ik maak me hier toch wel wat druk over! Kan iemand me helpen/geruststellen :103:?

Verder heb ik nog 2 bikini's gekocht...jipieeee...in oktober op reis naar Turkije met m'n ventje en k wil er natuurlijk goed uit zien :44: . Wàt is het zààààlig om bikini's te kunnen aandoen zonder al die vervelende vulling! Misschien durf ik zelf wel ns monokini liggen haha!

Mijn boobs zijn al héél wat veranderd. De zwelling bovenaan en aan de zijkant zijn praktisch helemaal weg. Ook is er al wat meer volume onderaan. Is het eigenlijk zo dat ze nu nog groter worden of worden ze net nog kleiner??????? Ben ik wel benieuwd naar. Want kleiner zouden ze eigenlijk niet meer mogen worden! Ik was zo bang dat ze te groot gingen zijn maar nu denk ik, er had gerust 50cc meer bijgemogen. Maar ik ben wel tevreden hoor! Ik draag nu sportbh 70D...blijft dit die maat of ga ik terug naar een C?

Zo meiden, stel het allemaal ontzettend goed! Enne...tussendoor genieten van het stralend zonnetje é :101: !

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tinkerbell,

Dat harder worden had ik ook wel eens. En net als met harde buiken, wist ik dan dat ik het rustiger aan moest doen :45:

Ikzelf had altijd het idee dat ik dan nét wat teveel had gedaan wat mijn borsten had belast zodat er even weer wat wondvocht tevoorschijn kwam.

Heb je ze dual plane/achter de spier? Het snijwerk in de spier zorgt voor nogal wat wondvocht, en aangezien je borsten reageren als jij je spieren hebt gerbruikt ( deur open duwen enz) denk ik het idee wat ikzelf altijd had, wel zal kloppen.

Ik denk dat ze gelijk blijven aan de maat die je nu hebt. Ze zullen wellicht van vorm veranderen, maar wat je kwijtraakt aan zwelling komt ook weer ongeveer terug aan bolling als je spier wat gaat ontspannen en loslaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.