Ga naar inhoud

Tinkerbell : 27 juli 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden,

IK HEB ZE!!

Alles vlot verlopen (op een spuugje in de auto na)... lig gezellig in mijn zetel... géén pijn !! (nu ga ik even rusten, uitgebreid verslagje volgt vlug)

Bedankt voor alle lieve berichtjes , I'm sooooo happy!!

Lieve groetjes,

tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

proficiat met je boobs. Ben benieuwd op welke je maat je straks uitkomt. Ikzelf ben met een lege c, (eerder een lege b op het laatst.. :139: ) met 350cc op een 75 E uitgekomen.

Succes met je herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden!

Bedankt voor jullie lieve, aanmoedigende berichtjes!!!

Jaja, het is een goede morgen :44: ...ik heb een (redelijk) goede nacht achter de rug...dankzij onze verstelbare lattenbodem...ik heb me goed recht kunnen zetten, paar kussens achter en naast me en heb telkens toch 4h na elkaar geslapen...goed é! Pijn heb ik nog steeds niet gehad, wel beetje last als ik me beweeg maar pijn is het zeker nog niet! Mijn man is verpleger dus die let er nauwlettend op dat ik op de juiste tijdstippen de juiste pijnstillers neem...en momenteel valt dat supergoed mee :126:

Hier even m'n verslagje van gisteren:

Om 5h wekker gezet...op het gemak opgestaan, gedoucht en om 6h15 richting pc vertrokken. We hadden ons aan file verwacht maar totààl niets. Dus om 8h40 aangekomen (moest daar om 9h15 zijn). Vrouw van D'Hondt kwam ons direct vriendelijk goedemorgen wensen, wij even in wachtkamer gaan zitten. Ik had om 6h30 en om 8h30 een 'sedatif' genomen en het hielp echt wel...zenuwen waren nauwelijks aanwezig. Om 9h kwam vrouw papierenwerk afhandelen en direct daarna kwam de pc zelf: kort alles ng ns overlopen en dan mocht ik mee om borsten af te tekenen. Nadien vlug warme pantoffeltjes gekregen en mee naar beneden. Het ging allemaal heel erg vlot want blijkbaar zaten ze al te wachten op mij in de operatiekamer. Dus vlug omgekleed, sexy operatiekleedje aangedaan en daar was de anesthesist al om infuus te steken. Trouwens, wàt een mooie kamers hebben ze daar...je ligt precies in een living of zo...zalig bed, dimlichtjes...heel rustige sfeer, ik kwam helemaal 'zen' :6:! Dus nadat infuus gestoken was mocht ik direct mee naar operatiekamer...lekker verwarmd dekentje op de tafel...ik mocht mij leggen...verpleegster kwam mij mutsje aandoen (ging nogal moeizaam want heb dik&lang haar)...daarna kreeg ik spuitje en weg was ik. Ik hoorde hen nog net zeggen: we zorgen héél goed voor u hoor mevrouw, slaap lekker! Dus al bij al ben ik nog geen minuut wakker geweest in operatiekamer. Er werd 335cc anatomisch geplaatst!

Daarna werd ik terug wakker in 'mijn living' :131:...dat was het enige moment van de dag dat ik pijn had. Ik rilde enorm van spanningen en koude...en dat deed echt pijn aan mijn borsten. Maar ik kreeg direct een deken met warme lucht op mij en een pijnstiller. Een verpleger bleef de ganse tijd naast mijn bed zitten en babbelde constant, dat was superleuk...zo kun je wat je gedachten verzetten en wordt je direct geholpen als je iets nodig hebt! Na een half uurtje was ik goed wakker (en véél beter) en mocht mijn ventje bij mij komen, dat was rond 11h15. Samen ns geloerd onder de dekens en het zag er 'waaaaaauuuuw' uit! We waren gelukkig :35:! Elke 5à10 min kwam er wel iemand binnen om te vragen of alles goed ging...super service! Om 12h15 mocht ik ns proberen om mij op de rand van het bed te zetten. Alles kwam zwart voor m'n ogen maar ik wilde niet toegeven. Na enkele seconden ging het al wat beter. Vrouw kwam sportbh aandoen...jawadde, ik verschoot me een bult...ik kreeg een 80D aan!!!!! Jipieeeeeee! Daarna op het gemak kleren aangedaan en naar boven. Ik voelde me een voddenlapje, echt slap. Vrouw zei ook dat ik er zoooo belabberd uitzag. Maar ik wilde en zou naar huis vertrekken. Na nog wat uitleg over de komende week (wat mag en niet mag) ging mijn ventje de auto gaan halen en ondertussen airco aanleggen. Ik strompelde naar buiten, wat was ik blij dat ik in de auto zat! Na een dextro en veel water te drinken kwam ik er helemaal door! Het was 2h30 rijden naar huis en de laatste 2h voelde ik me al terug kiplekker! Thuis aangekomen hielp m'n man me in de zetel, ik voelde me super. Nog lekker iets gegeten en dan gezellig samen naar tv gekeken! Het was een geslaagde dag!!!

Hopelijk blijft alles zo vlot verlopen, want momenteel hoor je mij zeker niet klagen! En m'n :1boobs: vind ik nu al mooi! Ik probeer vandaag nog fotootjes te posten!

Lieve groetjes,

Tinkerbell x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik nog eens!

Wonder boven wonder, maar ik voel me nog steeds super! Ik snap het zelf niet goed maar ik heb nog geen pijn gehad, enkel wat 'last' bij het rechtkomen! Ik kan dus enkel happy zijn é :35:!

Mijn buik is wel enorm opgeblazen...ik neem nu vochtafdrijvende pilletjes...hopelijk helpt dit wat...want momenteel is het niet echt een mooi beeld in de spiegel :139:! Maar dat zal ook maar tijdelijk zijn, denk ik!

Vandaag lekker lui in de zetel gelegen, wat tv gekeken, geslapen...en af en toe beetje rondgelopen!

Ik weet niet of dat de reden is dat ik geen pijn heb, maar ik doe niets met mijn armen waarmee ik druk uitoefen...frigo opendoen, deur opendoen,...ik doe het allemaal met mijn voeten...héééééél grappig gezicht maar alles voor m'n meiden é :55: !

Iedereen een héééééééél spoedig herstel! En iedereen die nog aan de beurt moet komen...véél succes!

@ Anominous: je zal in prima handen zijn eind augustus! Ik duim alvast voor jou dat het zo vlot mag verlopen als bij mij! Nog even geduld en je zal ook trotse eigenares zijn van prachtige nieuwe boobies :101:

Slaapwel meiden!

Lieve groetjes,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

wat fijn dat het zo goed gaat. Lekker optimistisch, die verslagjes van jou, daar word je blij van tijdens het lezen.. :35:

En wat een genot dat jouw mannetje in de zorg werkt, die is dan niet alleen bezorgd en lief, maar helpt je ook met medicatie ed..Super.

Geniet ervan meid,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja Nana, m'n ventje verdient zeker een héle grote kus! Hij verzorgt me uitstekend en met veel liefde! Maar hij kreeg er natuurlijk ook 2 nieuwe vriendinnetjes bij, dat maakt het voor hem ook wel leuk é! :-)

Vannacht terug ganse nacht doorgeslapen, enkel wakker geworden door wekker om pijnstiller te nemen. Ook al heb ik geen pijn, ik blijf mij toch mooi aan mijn schema van pijnstilling houden! Je weet nooit é...

Vandaag voel ik me prima...pijn is er nog steeds niet...en moeheid gaat ook stilaan weg! Dus ja, voor mij kon het niet beter verlopen tot nog toe! Happy happy happy

En ondertussen lekker relaxen in de zetel en naar de Olympische Spelen kijken...het leven kan slechter :-)

Liefs,

Tinkerbell

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha tinkerbell :D ik vind het geweldig om telkens jouw updates te lezen.. Precies of er niets gebeurd is!! hihi, fijn voor jou!

Geniet dan maar van je daagjes verlof :125: En hopelijk dat het op deze manier zo blijft !

Ik moet nog eventjes geduld hebben, maar ik hoop op hetzelfde verloop als jou , wie niet :126: Ben nog volop aant werken en hele maand met 2 jobs per dag .. van half 9 tot half 6 op een kantoortje en van 6 tot 23u in de horeca :106: (ben een net afgestudeerde student) ma kga er wel komen . hihihi

Fijn herstel nog he :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 PO

Ik ben alweer zover :101: ! Vannacht weer zalig doorgeslapen, even wakker geworden voor pijnstiller en weer direct ingeslapen. Maar ik moet zeggen dat ik zoiezo een goede slaper ben hoor. Ik leg mij en 1 minuut later lig ik al in dromenland.

Deze morgen wakker geworden met, jaja, (lichte) steekjes/branderig gevoel in mijn rechterborst. Dus ik ben toch niet helemaal gevoelloos ;)! Vlug pijnstiller genomen en foetsie was de pijn. Maar nu kan ik me toch tenminste inbeelden hoe sommigen zich moeten voelen. Want een ganse dag die steken moet verdomd lastig zijn!!!!

Elke dag neem ik 2 vochtafdrijvende pillekes en m'n 'zwangere buik van 20 weken' is precies al maar 12 weken niet meer :131: . Ik blijf veel water drinken en pillekes nemen dat die buik vlug weg is. Want elegant is het niet echt é :131:

Mijn boobies heb ik nog steeds niet helemaal gezien! Ik gluur wel constant naar beneden maar durf precies die bh niet afdoen. Wanneer deden jullie die sportbh even af? Vrijdag moet ik terug naar pc om tape eraf te halen, dan zal ik ze wel zien é! Ben wel mégabenieuwd naar m'n nieuwe boobies :55:

Voor de rest voel ik me super! M'n ventje is terug gaan werken, maar m'n prinsesjes zorgen héél goed voor mij...ik moet maar m'n hoofd bewegen en t is al van "mama, wat is er?...wat moet je hebben?...moeten we iets doen voor jou?"...ik zal goed verwend worden vandaag heb ik de indruk :101: !

Hoe vlot het met jullie herstel? Lukt alles al een beetje beter? Héél veel beterschap en een spoedig herstel é meiden!

Lieve groetjes,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai!!! Ben ik dan de enige die zo heeft afgezien??? :22:

Een dikke proficiat! Ik had de BH in het begin 1 x uitgedaan en toen ik die terug aandeed werd ik duizelig..

Ondertussen 2 weken PO, vandaag mogen de kleine plakkers ervan af. Ik ben eens benieuwd!

Nu heb ik geen pijn meer, alleen op mijn zij slapen is nog moeilijk maar het gaat al veeeel beter.

Verzorg je nog goed, en een spoedig herstel!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.