Tinkerbell Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Hallo meiden, Ik ben stiekem al enkele weken aan het meelezen op het forum. Maar nu het zoooo dicht komt wil ik ook wel topic starten. Ik ben 32 jaar, trotse mama van 2 dochtertjes. Eigenlijk al van in m'n puberteit merkte ik dat mijn borsten maar niet wilden groeien, terwijl vriendinnen een weelderige boezem hadden grrrrr. Na mijn bevalling is er natuurlijk nog minder van over gebleven. Dus sinds een vijftal jaar spookte een bv steeds in mijn hoofd. Enkele maanden geleden eindelijk de knoop doorgehakt (mèt 300% goedkeuring van m'n man :-) Ik heb maar 1 consult gedaan, nl bij Dr D'hondt te Tongeren in mei. Vriendin deed daar reeds bv en was supercontent. En ik moet zeggen...het was een héél aangenaam consult: supervriendelijke man, héél veel uitleg gekregen, voor- en nadelen besproken. Ik had vragen in m'n hoofd maar heb ze zelfs niet moeten stellen...ze werden allemaal op voorhand beantwoord. Dus de keuze was snel gemaakt: ik had vertrouwen in hem en zou m'n bv daar laten uitvoeren...en dan datum beslissen...het werd vrijdag 27 juli!!!...jajaaaaa, nog 2 nachtjes slapen en het is zover! Aan de ene kant ben ik zooooo opgewonden, ik kan niet wachten tot het zover is! Aan de andere kant ben ik 'bang' dat ik in mijn gezond lijf laat snijden! Kennen jullie dit gevoel ook? Ik had hier reeds gelezen om een kussen mee te nemen voor na de bv, in de auto. Zou ik nooit aan gedacht hebben, maar ga het wel doen :-)! Nog iemand tips voor mij? Iedereen die nu aan het herstellen is, hééééééééél veel beterschap! Iedereeen die binnenkort zijn bv krijgt, hééééééél veel succes! Spannend é :-) Lieve groetjes, Tinkerbell X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Layla Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Hey Tinkerbell, Spannend joh, nog maar twee dagen! Hoeveel cc gaat dr. D'hondt plaatsen? En wordt het voor de spier, erachter of dual plane? Ik heb zelf 11 jaar geleden een bv gehad; van een A naar een D/E en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Maandag 13 augustus ga ik weer onder het mes voor een wissel omdat mijn linkerborst ingekapseld is. Ik heb daar ook behoorlijk de zenuwen voor, heb angst dat het niet mooi uitpakt. Maar ja, zenuwen zijn normaal geloof ik . Ik heb niet echt tips voor je behalve dan veel lezen op het forum en het vooral rustig aan doen, niks forceren en wel een beetje in beweging blijven tegen de stijfheid. Heeeeel veel succes vrijdag!! liefs, Layla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkerbell Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Hey Layla, Idd héél erg spannend ...nu nog maar 1 nachtje slapen. Vandaag alles in orde brengen thuis...nog ns grondig kuisen, wassen, strijken,...zodat het ventje daarna met niets moet inzitten en alle tijd geeft om mij te soigneren Ik krijg anatomische,335cc achter de spier. Ik denk dat D'Hondt enkel achter de spier plaatst é (of toch meestal). Oesje meid, da's minder dat je na 11jaar al moet wisselen! Maar jij weet natuurlijk al perfect wat er gaat komen nu! En...wij doen alles voor die mooie boobies é :-) Alvast ook héél veel succes gewenst hoor! Thanks voor de tips! Ik blijf iedereen hier zeker volgen en vanaf ik kan plaats ik een verslagje...en dan heb ik eeeeindelijk mijn langverwachte meiden ! Lieve groetjes, Tinkerbell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkerbell Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Ik zou me beter ns deftig voorstellen é...ik ben 1m75 en weeg 61kg...vanboven ben ik redelijk smal...ik draag momenteel een 70B (een kleine hoor, uitgezakt na m'n bevalling )...ik hoop met anatomische, 335cc achter de spier toch uit te komen op een (grote) C! Zou dit lukken??? En nu maar duimen dat ze groot genoeg zullen zijn...spannend spannend spannend Liefs, Tinkerbell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Heel veel succes morgen.Diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkerbell Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Bedankt Diesel Moet me om 9h15 aanmelden, dus morgen rond deze tijd ben ik trotse eigenares van een splinternieuwe tweeling!!! Ondertussen al wat nieuwe bikini's aan het kopen online. Gaan binnen 3 maanden nog ns op reis en dan zal het waarschijnlijk moeilijk worden om nog mooie bikini's te kopen. En nu zijn het nog volop solden, alles -75%! Hoop maar dat de maat juist is, ik gok op een grote C . Lieve groetjes, Tinkerbell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Véke Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Hallo,ik ben nu 1,5 week PO en heb het bij dezelfde pc laten doen EN dezelfde maat! 335 ccIk heb mij gemeten mbv een topic hier over maten en ik kom uit op 80 CToen ze ingetaped zaten had ik wat schrik dat ze te klein gingen zijn maar nu zijn ze juist goed ;-)ik wens je alvast heel veel successss!!!xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anon17082012 Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Gefeliciteerd met je datum! En echt fijn dat het nog maar 1 nachtje slapen is Ook handig voor mee te nemen is plastic zakje voor evt te spuigen. Ik had het wel mee maar niet nodig. Was daarna beetje slapjes en dextro hielp heel goed voor wat extra energie. Lekker wat water voor als je evt moet spuigen dat je kan spoelen Alvast veel succes voor morgen. En alles komt goed!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietenmiep Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Spannend Tinkerbell!! Morgen al, jeetje....ben jaloers! Ik kan pas 20 sept helaas..... Heel veel succes morgen en idd, om deze tijd heb je ze gewoon al!!!!! Te gek zeg.... Goeie tips Nana, spuugzakje , water en dextro!! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Layla Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Ah ja, dextro is een goeie! Ik heb zelf al ijzer/vitamine B+C complex gekocht om sneller aan sterken na de operatie, maar dextro is ook wel heel slim! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anon17082012 Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Hou zelf heel veel van fruit!!! Dus mijn schoonmoeder is naar een boer gegaan ( dat heb je als je in een dorp woont) Heeeel veel aarbeitjes, frambozen, perziken, appels allemaal net van net land. Hmmm heerlijk. Moet zeggen dat ik me daardoor ook steeds beter voel al die suikers hihi lekker hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietenmiep Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Moest je dat halen op aanraden van je pc Layla?Dat is idd wel verstandig om te nemen....alle kleine beetjes helpen!Voel je je nog steeds goed Nana?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anon17082012 Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Ik had op aanraden van mijn pc vit c voor snel herstel. En arnica druppels. Voel me nog steeds goed. Alleen iedere keer een half uur voor dat ik mijn paracetamol in neem voel ik een druk op me borst, niet pijn maar vervelend. En is dan ook weg nadat ik mijn medicijnen weer inneem. Verveel me alleen binnen. En denk in de zon zitten niet hoe is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkerbell Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Superleuk, al die lieve berichtjes! Telkens ik hier het forum lees voel ik de spanning wat weggaan...bedankt meiden @ Véke: ik heb je topic hier ook gevolgd! Alvast een superdikke proficiat! Jij staat alweer zo ver é! Hoe voel je je nu na 1,5 week? Na hoeveel dagen po viel de pijn mee? Vanaf wanneer kon jij weer dingen doen? Ik heb geen zittend gat...maar als de pijn erg genoeg is kun je niet anders dan rusten natuurlijk! Nog een spoedig herstel é! @Nana: dat zijn nu eens héél handige tips zeg! Ik leg direct water, spuugzakjes & dextro klaar! Hopelijk heb ik het niet nodig...maar beter voorzien é...want het is 2,5h rijden van pc naar huis ! En meid, heb ik goed gezien...heb jij gisteren je bv gekregen? Hoe voel je je? Niet teveel pijn hoop ik? Alvast een fijn & pijnloos herstel! En blijf maar veel fruit eten...lekker gezond en idd goed om op krachten te komen! @ Tietenmiep: 20 september zal daar zooooo gaan zijn...mijn afspraak staat vast van in mei en dat is ook voorbijgevlogen! En zo heb je de tijd om alles rustig voor te bereiden é! En jaaaaa, morgen rond deze tijd ben ik trotse 'mama' van een tweede tweeling Vlug tweede lading strijk afwerken en dan gezellig gaan bbq'en...nog wat genieten van het stralend zonnetje nu het nog kan Lieve groetjes, Tinkerbell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anon17082012 Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Heb gister mijn boobies gekregen! Ben super blij! Heb er foto's al opgezet. Zal je zo toevoegen. Pijn valt reuze mee gelukkig. Ben ook geen stil zitter. Loop rustig in huis rond. Heb veel kraamvisite iedereen komt met bloemen, bonbons en fruit!!! Hihi allemaal kei lief. Durf alleen nog niet in de zon te zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietenmiep Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Voor mij is het ook 2,5 uur rijden van mijn pc naar huis! Ik moet van Amsterdam naar Gent.....Wel een behoorlijke rit he, maar ja, je moet er wat voor over hebben toch? Na de operatie hebben we een prachtig hotelletje geboekt in het centrum, met uitzicht over de rivier in Gent, 's avonds zie je al de gezellige, verlichte terrasjes.....(hoop dat ik er wat van mee krijg en niet alleen maar in m'n bed hoef te liggen, hihi)Ja ik hoop ook dat het voorbij vliegt, over 8 weekjes aan de beurt, tussentijds nog 3 weken op vakantie, dus dan kan ik mooi mijn zinnen even verzetten en niet de hele dag aan boobies denken(maar de halve dag! Hahah)Sterkte met jullie herstel meiden!!XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkerbell Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Wauw Nana, van gisteren je bv en nu al vrolijk...super...ik ga een voorbeeld aan jou nemen hoor ...duimen dat het even vlot verloopt!!! Leuk dat je zo veel kraambezoek krijgt...kun je je gedachten verzetten é! Ik bekijk seffens ns je foto's...ben reuzebenieuwd! Tietenmiep, goed bedacht om een hotelletje te boeken...kun je lekker relaxen en de volgende dag pas terug naar huis! Wij rijden nog morgenmiddag-avond terug naar huis! Maar m'n man is verpleger, dus mocht er iets fout gaan, ik ben in supergoede handen é ! Strijk zit er ondertussen op...vlug valies maken voor m'n prinsesjes en dan genieten van t zonnetje...juijjj Tinkerbell X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Layla Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Moest je dat halen op aanraden van je pc Layla? Dat is idd wel verstandig om te nemen....alle kleine beetjes helpen! Voel je je nog steeds goed Nana? X Nee hoor, niet op aanraden van mijn pc. Maar ik heb van mezelf een vrij laag ijzergehalte en aangezien je toch bloed verliest tijdens een operatie leek dit vitaminecomplex mij wel een goeie aansterker . Hou zelf heel veel van fruit!!! Dus mijn schoonmoeder is naar een boer gegaan ( dat heb je als je in een dorp woont) Heeeel veel aarbeitjes, frambozen, perziken, appels allemaal net van net land. Hmmm heerlijk. Moet zeggen dat ik me daardoor ook steeds beter voel al die suikers hihi lekker hoor! Ben ook dol op fruit en verse groenten, maar ik ga ervan uit dat ik nog niet kan koken na de operatie en dus moet ik het aan mijn man overlaten en die KAN gewoon niet koken dus dat wordt voornamelijk pizza en patat ben ik bang . Vandaar alle vitamientjes uit pillen en oplostabletten... liefs, Layla Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Hey Heel veel succes morgen!! Komt allemaal helemaal goed xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietenmiep Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Oh wat heerlijk dat je man verpleger is!! Nou dan ben jij tenminste in 'ervaren' goeie handen!!Ja denk niet dat het voor de pijn veel uitmaakt dat ik overnacht hoor, denk zelfs dat je de volgende dag meer pijn hebt dan net na de operatie, maar dan ben jij al lekker thuis!En ach, ik vond het wel even lekker om ff rustig bij te komen, alleen voor m'n man een beetje saai om steeds bij me te moeten blijven, ik zei al, anders ga jij toch even een wandelingetje door Gent maken, maar dat wilde hij niet, hij wil mij liever bijstaan, nou ja....wel lief....Spannend hoor morgen....jeetje....hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.....Als ik je niet meer spreek voor morgen, heeeeeel veel succes, morgen kun jij al genieten van je nieuwe boobs!!!!!XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkerbell Posted July 26, 2012 Author Share Posted July 26, 2012 Ganse dag zenuwen goed onder controle kunnen houden maar nu...pfff, t is de moeite! Binnen 12h word ik al verwacht bij pc...ng effe op m'n tanden bijten dus! En natuurlijk is het voor 1 supergroot mooi doel: nieuwe boobies waar ik al zo lang van droom Zeg, ik heb nog een vraagje voor jullie. Wat namen jullie mee om na bv aan te doen, t-shirt om over je hoofd te trekken of gewoon gilet met knopen of rits? Lukt het nog om t-shirt over je hoofd te trekken? Ik post asap een verslagje! Nu nog lekker dromen van mooie boobies en morgen wordt het eindelijk werkelijkheid! Jipieeeeee! Lieve groetjes, Tinkerbell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Véke Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Ganse dag zenuwen goed onder controle kunnen houden maar nu...pfff, t is de moeite! Binnen 12h word ik al verwacht bij pc...ng effe op m'n tanden bijten dus! En natuurlijk is het voor 1 supergroot mooi doel: nieuwe boobies waar ik al zo lang van droom Zeg, ik heb nog een vraagje voor jullie. Wat namen jullie mee om na bv aan te doen, t-shirt om over je hoofd te trekken of gewoon gilet met knopen of rits? Lukt het nog om t-shirt over je hoofd te trekken? Ik post asap een verslagje! Nu nog lekker dromen van mooie boobies en morgen wordt het eindelijk werkelijkheid! Jipieeeeee! Lieve groetjes, Tinkerbell zeker geen T-shirt!!!! neem iets met knopen of rits en een joggingbroek ofzo... XXX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Véke Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 @ Véke: ik heb je topic hier ook gevolgd! Alvast een superdikke proficiat! Jij staat alweer zo ver é! Hoe voel je je nu na 1,5 week? Na hoeveel dagen po viel de pijn mee? Vanaf wanneer kon jij weer dingen doen? Ik heb geen zittend gat...maar als de pijn erg genoeg is kun je niet anders dan rusten natuurlijk! Nog een spoedig herstel é!Hoi meid,ik heb de eerste dagen echt wel pijn gehad, sommigen las ik hier dat het best meeviel en dat ze gingen winkelen etc, maar dat kon ik me niet voorstellen! Ik heb 4 dagen echt pijn gehad, met de pijnstillers valt het wel goed mee!Nu voel ik me elke dag beter alleen het slapen op mijn zij gaat niet goed en s'nacht wakker worden van stekende pijn.Ik heb zin om nu al terug dingen te doen maar als ik het hier zo lees mag dat nog niet...Ik wens je heeeeeel veel succes,en tot snel!XXXps: ik had schrik voor de narcose, maar ik heb nog nooit zo zalig geslapen... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anominous Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Veel succes morgen !! Je gaat zooooo gelukkig zijn als je wakker wordt Wij wachten hier enthousiast op je verslagje x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkerbell Posted July 27, 2012 Author Share Posted July 27, 2012 Het is zover...de langverwachte dag vandaag... Vannacht redelijk geslapen...nog eens goed genoten van op m'n buik en rug te liggen! Nu een lang douchke pakken en rond 6h30 vertrekken richting pc! Oh, hoe spannend!!!! @ Véke: ik lees idd ook meer verhalen van mensen die pijn hadden dan van mensen die geen pijn hadden na bv. Maar t is ff serieus op onze tanden bijten en we krijgen er zoiets moois voor in de plaats! Voor de narcose ben ik niet bang hoor, ben ondertussen al 9x geopereerd, dus ben wel al wat gewoon ! Wel altijd leuk als je zalig slaapt en wakker komt é! Tot gauw iedereen...mèt m'n nieuwe meiden Liefs, Tinkerbell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.