Ga naar inhoud

Bh maat......


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik was vanmorgen mijn oude bh's aan het passen en stond er van te kijken dat mijn oude 80 C, (opgevuld destijds met kipfiletjes :P ) eigenlijk best goed zat. Dat is best vreemd want ik heb een nieuwe Sapph gekocht na mijn bv in maat 70 E.......... Ik vind de boobs ook ietsje minder geworden dus denk dat een volgende bh een 70 D moet zijn.

Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Zulke verschillende maten die eigenlijk best goed zitten?

Het schijnt ook zo te zijn dat veel vrouwen een verkeerde maat bh dragen, dat is ook niet zo raar dan. Wat vind je lekker zitten, strak of juist wat losser om je middel.

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Booby,

Hmm das vreemd joh je oude bh nog past die beetje te groot voor je was,

zijn ze kleiner geworden bij jou..?

Bij mij zijn ze juist nog voller en groter geworden.

Zelfs mijn pc schrok ervan :blink::107:

Ik pas in alle merken maar 1 maat 70-G eerder 65-H maar

die kan je bijna nergens vinden.Heb nog laatst weer laten meten 2 weken geleden.

dacht nog steeds omvang 75-70 , maar die mw in lingrie zaak vond eerder 65

beter zat dan 70 laat staan 75, want als je omvang 70 is,

is 70 eigenlijk al te groot vertelde ze mij :ph34r::blink:

Ik vind het fijnst zitten de omvang niet te strak en niet te los zit.

Als ie te losjes zit kruipt de bh elke keer omhoog

en als ie te strak zit kan je moeilijk bewegen/adem denk ik :blush:

Dus ik ga voor de 65/70 omvang voor mij zit het beste!

Toeteletoet meloentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan dat wel hoor. Als je een BH past die groter in omtrek is kan het voorkomen dat je dan een cupmaat minder moet hebben. Zo kan ik bijvoorbeeld (van Marlies Dekkers) nu de 75C én de 80B aan. Ik schrok me een hoedje dat ik in C pastte....belachelijk gewoon, met die theezakjes van mij!

En dan is het ná een BV nog wat lastiger lijkt me, om de juiste maat te zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.