Ga naar inhoud

Brie : Prothese te hoog, Pip, nu prothese te laag & double bubble?


Diana35

Aanbevolen berichten

Nou ff mijn verhaal,pfff waar ga ik beginnen.

Na mijn zwangerschap een verslapte a over gehouden,dus ja ik voelde mij daar niet prettig bij.

Op internet gezocht en terecht gekomen bij shilout in breda.

Gesprek met vancoutere kwam wel goed over op mij,hij wist alles duidelijk uit te leggen ,had wel vertrouwen in zijn woorden.

Operatie is 6 jaar geleden weet het dus niet helemaal meer,ging er in ieder geval makkelijk aan toe daar bij die operatie tafel,werd niet afgetekend op mijn lichaam helemaal niets,hij was ook alleen met 1 vrouw.

In ieder geval ik kreeg roesje en hij begon operatie,toen schoot ik van tafel af,pfff wat een pijn ik voelde gewoon het mes op mijn lichaam en voelde mijn vlees open schieten,en daarna of die alles uitelkaar trok,pff.

Ik dacht zal wel goed zijn kreeg extra roesje,of iets waardoor ik weer weg viel.

Toen kwan het herstellen dat viel mee, maar zag dat ik gewoon twee littekens had,ik dacht hij heeft gewoon gesneden waar ik niet verdoofd was,maar ja gelukkig was dat allemaal voorbij,eerste weken voorbij ik dacht wat blijven die protheses dan hoog zitten,hij zei daalt wel in blablabla het standaard verhaal.Nou dus niet protheses zaten haast op mijn schouders en ik moest WEER geopereerd worden,nou van die keer ben ik alles kwijt lijkt wel of ik mijzelf die tijd wil laten vergeten ofzo!prothese zaten nog steeds hoog na die herstel operatie maar ik was eigenlijk al tevreden,ik wilde het zo snel mogelijk vergeten!tot januari dit jaar PIPS ik dacht nee die heb ik niet rofil ofzo was het wat ik had,toen ff losgelaten,toen ik maand later schoot het mij te binnen ik had twee verschillende namen pip en rofil,ik kon wel huilen niet weer onder het mes.

Mri scan gedaan en ja ruptuur silliconen zichtbaar buiten prothese,ik nog goeie moed praten valt wel mee komt goed.

Nu vrijdag de 13 de weer onder het mes geweest,alles viel mee,goeie kliniek uitgekozen natuurlijk.

Nu week verder en moet zeggen het is lang geleden dat ik mij zo goed voelde,niet meer moe ik was altijd moe moe moe,ongelooflijk.

Toen ik prothese zag schrok ik ook wel pip was helemaal uit elkaar geel te vies voor woorden.

Alleen nu zit ik met het probleem dat ik een plooi heb die veel lager zit pc denkt dat prothese te laag gezakt is, waardoor ik nu ook double bubble heb zo 2 tieten in 1 tiet.

Heb ongelooflijk veel pijn lijkt wel of prothese er iedere keer langs schiet,naar gevoel pfff!

Ga bijna nu denken dat ik ongeluks vogel ben want zoals het er nu naar uit ziet moet ik weer onder het mes.

Iemand ook ervaring met te laag prothese ?en double bubble!in ieder geval heb prothese bijna overal gehad!te hoog pips te laag,nog ff en ik heb ze op mijn rug grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb je topic even verplaatst naar de rubriek complicaties, daar lijkt hij me (voor nu) even op de beste plek te staan.

Ga even leestekens en hoofdletters toevoegen aan je topic want het is nu 1 lange zin, en zoveel adem heeft niemand hier :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt goed, dat zie je wel ;)

Je hebt nu een band ónder je borsten toch, op advies van de chirurg? Eén week dragen en dan terug op controle (op de chat meegekregen, ter info voor de andere lezers. Voordat jullie denken "Huh...waar ziet Piepke dat staan??" :17: )

Hoe gaat het met de band dragen, is het te doen? Nog steeds pijn, of wordt de pijn juist verlicht door die band?

Zitten beide prothesen te laag nu, of enkel in de borst waar ook een lekke Pip inzat?!!

Het zou kunnen dat je weefsel ook is aangetast door de lekke pip, waardoor je weefsel verslapt is en deze de prothese niet meer kan dragen. Geen idee of dit in de praktijk ook kan hoor, of een lekkage voor weefselbeschadiging kan zorgen :17:

Zijn je nieuwe prothesen voor of achter de spier (of dual) geplaatst?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ja band zit onder maar maakt de pijn alleen maar erger,het grappige is dat juist, waar pip in zat die kapot was nu mooi is en de goeie borst juist laag staat!

Ik maak mij nog niet erg zorgen pc is kundig en hij zal mij ook wel helpen,zou alleen ontzettend balen als ik weer onder het mes moet!

4 keer in 6 jaar vind ik gewoon teveel,en zou echt niet weten hoe het opgelost moet worden,ik heb foto in album gedaan,wordt steeds handiger haha

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto gezien inderdaad, hij staat in de algemene fotogallerij, rubriek Complicaties ;)

Heb er een reactie bijgezet :17:

Ik denk dat je een slecht vooruitzicht hebt, en dat een heroperatie onoverkomelijk is :(

Wat een rampscenario, snap heel goed dat je er niet op zit te wachten.. maar zo blijven lopen is ook geen optie hè :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de goede orde. Dit topic is van 'Brie'. Brie is de zus van Diana35 en heeft per ongeluk verkeerd ingelogd toen ze dit topic aanmaakte. Ik heb dit topic proberen te verplaatsen naar Brie haar account, maar blijkt wat meer voeten in de aarde te hebben dan gedacht haha.

Dan dus maar even op deze manier.

Brie, wil jij nog even doorgeven wie jouw arts en kliniek waren, thanks

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brietje Brietje toch.... ben je je inloggegevens van je eigen account kwijt? :17:

Morgen moest je weer op controle toch? Na een week de band te hebben gedragen?

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Dat heeft inderdaad lang geduurd zo te zien hihih(bijna 1,5 jaar)

Ik heb dit topic gelezen, maar begrijp dat het op zijn zachts gezegd niet heeft meegezeten met jou borsten.

Hoe staat het er nu allemaal voor bij je? Ben je nog geopereerd in die tussentijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Want mijn borsten stond even stil,omdat ik bezig was met regelen hoe ik alles moest aanpakken,want natuurlijk wordt je eerst heen en weer gestuurd,als operatie mislukt is het eerst afwachten tot ze helemaal gezakt zijn???dan komen er oplossingen die niet veel kosten,wat ook logisch is want zo nieuwe operatie kost natuurlijk veel geld.maar zoals ze zeggen de aanhouder wint.En ik ben natuurlijk niet op mijn achterhoofd gevallen ben zelf verpleegkundige en heb mijn bekkie bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste werd gezegt ophechten aan ribben daarna werd aanbod stuk huid wegsnijden ,ik zeg hmmm volgens mij heb ik dan een tepel die naar beneden kijkt,lijkt mij niet zo mooi aangezicht een tepel die scheel kijkt haha.Weer wachten weer erheen,aanbod bleef bij huid weghalen maar dan had ik wel een super groot litteken.Weer erheen bleef hetzelfde,ik zeg andere borst is ook niet mooi,er hing heel veel vel langs,Nee daar werd niet naar gekeken.NOU ALS JE MIJ HET GEVOEL KAN GEVEN NOET SERIEUS TE NEMEN DAN PAK JE PRECIES DE VERKEERDE SNAAR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rond gebeld ik dacht waar ga ik heen,hoe ga ik dit aanpakken??Heb telefoonboek (smartphone natuurlijk hihi)Toen een kliniek gezocht .Weet dat daar ook goede serieuse chirurg zit maar die werkt eigenlijk in zh dus bekijkt alles zonder dollars.Hij zei gelijk wat ik ook zei,hij zei maar soms vinden chirurgen het vervelend om toe te geven maar het is een bottoming out,en dan helpt stuk huid weghalen niet,hij zegt die andere borst is ook niet mooi veel huid,hij heeft alles op papier gezet.Hij zei het wereldje van plastische chirurg is een klein wereldje als je mijn hulp nodig heb hoor ik het wel.Hij zei duidelijk tegen mij je moet naar dokter stevens jurgens vragen.Hij is blijkbaar wel een top ook voor andere chirurge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Secound opinion kosten trouwens maar 50 euro,zie bij sommige 400 euro??.Ik bergman opgebeld,ja en daar kwam ik met mijn verhaal hihi.Dan kom je op het punt wat nu,heb wel even spanning gehad ik met 4 mensen om de tafel,omdat ik andere chirurg wilde.Ik ga wel zeggen dat bergman en die andere chirurg ook toppers zijn.maar een bedrijf staat ook onder een baas dus als iets makkelijker kan doen ze dat.Die andere Chirurg is ook een topchirurg dus noem zijn naam niet,ik was natuurlijk wel iemand die voor de derde keer geopereerd werd veel kapsel had en een gescheurde pip dus makkelijk is dat natuurlijk niet.maar ik kwam hem wel vertellen en het bedrijf dat ik een andere wilde aangezien mijn secound opinion arts dat aangaf.Nou dan ga je weer heen en weer gesprek,met kliniek eigenaar met klachtencommisie (dat was zo lieve vrouw ze haalde ook alles uit de kast om te helpen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gesprek met dokter Stevens en andere verliep zo mooi dat ik zo verbaasd was dat ik eigenlijk niet de juiste antwoorden kon geven,ik was bereid op ander gesprek.

Hij zei gelijk ik begrijp jou helemaal,ik zie wat jij ook ziet,mijn oplossing ophechten onderkant,zijkant hechten prothese moeten meer naar binnen want daardoor zit die huid er,dmv dichthechten zijkant onderkant blijft prothes goed op zijn plek,wel meer kans op kapsel maar dat is altijd na opertie.Of huid weghalen met groot litteken waar ik ook zag dat hij het niet mee eens was.Ben je tevreden over maat???ik zeg ik heb mijn borsten niet meer bekeken,ben veel heen en weer gereden voor mijn borsten maar meer aandacht hebben ze niet gehad hahah.Zag foto liggen van mijn borsten en toen dacht ik wow die zijn wel groot,ik zeg is wel goed.Hij zei welke keuze gaan wij met zn alle maken?Het belangrijkste is dat je tevreden bent en de kliniek eigenaar en de andere zeiden dat ook..Ik koos voor ophechten natuurlijk.Toen thuis ik dacht ga even mijn borsten bekijken,foto die daar lag was blijkbaar van de eerste weken toen het nog goed gezwollen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.